Uitslagen Heren Regio B

• Wally

Noav - Artemis 27-22

• Jules

Hee Wally,

hub g t lieske nog neet gezeen eh! ;)

• Calzone

Jupiter wint ongeveer 31-23. Leuke sportieve pot, maar swift was niet echt gelukkig in de afronding en incompleet? En Jupiter was eindelijk de druk kwijt van de afgelopen weken en speelde weer eens op het oude niveau ( en met plezier, daar gaat het uiteindelijk om). Noav gefeliciteerd en we houden iig een beetje de spanning erin!

• Vdzande

19-20 voor Swift Helmond. Spannende sportieve felle pot met rare 2 minuten aan beide kanten.

• geen

Weet iemand de uitslag van Hastu ?

• wasbaer

Loreal 2 - Blerick 24-23 (11-12)

Spannende pot/derby waarbij de ploegen erg aan elkaar gewaagd waren en het publiek genoten heeft. Geen hoogstaande pot maar erg leuk. Blerick de meeste kansen gemist en Loreal heeft zich goed terug gevochten in de wedstrijd na 3 doelpunten achterstand..

Scheidsrechters krijgen een goede voldoende maar toch een opmerking over hun voorbereiding. Ze komen 13 minuten voor aanvang binnen in de hal (ze moeten zich dan nog omkleden), hebben geen warming up, controleren geen pasjes en vragen heel serieus aan de coach van Loreal of deze wedstrijd nog van belang is in de deze competitie (degradatie duel)(??). Maar goed dat loreal en blerick het wel serieus namen

Het blijft spannend zowel boven als beneden in de regioklasse.

Ik heb gehoord dat VHC met 1 verschil verloren heeft van swift ?

• rinus

verloren met 30-25

• beoordelaar

Kijk, en daar word ik als scheids dus doodziek van.

5 min. voor tijd binnenkomen, niet op de hoogte wat er aan de hand is en dan verbaasd zijn dat men commentaar op je heeft.

Kijk verdomme naar de diverse sites en weet wat er speelt, wees geinteresseerd in beide teams. Stelletje arro´s, doe desnoods alsof je warm loopt en alles goed controleert, de teams hebben er recht op. Je kan je blijven opwinden, het heeft geen zin, gewoon wachten tot er nauwelijks nog een koppel over is.

• supporter

Eens met wasbaer.

Ale scheidsrechter moet je je voorbereiden op de westrijd en gewoon op tijd komen. Tijdens de wedstrijd werd het ook wel duidelijk dart ze het allemaal niet zo serieus namen. Speler van Blerick kreeg de rode kaart omdat hij volgens de scheids al driemaal 2 minuten had gehad. ( in werkeilijkheid pas 1 maal).

Dus fouten maken mag best maar neem het wel serieus.

• beoordelaar

Het is gewoon een kwestie van respect naar de teams toe.

Dit soort scheidsrechters staan er voor zichzelf of de club waartoe ze behoren.

Jammer, maar zo is het.

Ik zou me doodschamen, met mij ook alle scheidsrechters binnen onze club omdat zij allen “opgevoed” zijn.

Nu stop ik met kritiek naar collega scheidsrechters, want dat schijnt niet gepast te zijn.