Borhave - DTS'48 -:-
Havas - Westsite -:-
GIBO Groep/Kwiek 2 - DOS -:-
Auto van Ewijk/LHC - VZV -:-
VVW - Nieuw Heeten -:-
ZAP - T+A/VOC Amsterdam 2 -:-
Ronde 19 alweer, in deze ronde zie ik persoonlijk niet veel bijzondere wedstrijden op 1 na dan gaat VOC2 dit weekend de titel pakken ? dat is de enige vraag die je kan stellen denk ik. Zal ZAP het feestje nog even kunnen uitstellen. Want het moet toch wel heel raar lopen als er straks iemand anders op plaats 1 staat. Havas en LHC zouden in deze ronde misschien nog iets kunnen doen. Om zo degredatie nog even uit te stellen. Met nog 4 wedstrijden te gaan is er tenslotte voor deze 2 ploegen nog van alles mogelijk.
1- Borhave - DTS, Borhave zit in een dip maar zullen thuis echt geen fouten maken tegen laagvlieger DTS. Winst Borhave.
2- Havas - Westsite, Westsite draait erg goed en winnen hun wedstrijden, Havas heeft echter de punten hard nodig. Denk alleen dat Westsite toch iets verder is dan Havas. Punten voor Westsite
3- Kwiek2 - DOS. DOS laat de 2de plek echt niet meer los nu dus pakken de winst al zullen ze diep moeten gaan want Kwiek gaat hun huid duur verkopen, en kunnen hier misschien wel voor een stunt zorgen als DOS even niet bij de les is.
4- LHC - VZV, VZV zou je van verwachten dat ze deze pot makkelijk winnen, al heeft LHC nog ergens voor te spelen en zullen er vol bovenop knallen vind LHC persoonlijk een leukere ploeg dan DTS, maar helaas het zit de dames van LHC niet mee als je kijkt naar de stand. Denk dat VZV toch de punten mee naar huis neemt, al zou ik de winst wel gunnen aan LHC.
5- VVW - Nieuw Heeten, VVW tsja zijn ze hun pakslaag te boven van DOS zo ja dan is er gewoon winst voor de dames, zo niet dan zou Nieuw Heeten er gewoon vandoor kunnen gaan met de punten, denk dat het er hier gewoon om gaat of VVW er mentaal gewoon weer staat.
6- ZAP - VOC2, dit kan toch een hele leuke wedstrijd worden met een prachtige volle hal met zingende zappers die vol achter hun ploeg gaan staan, bij VOC2 kunnen we nou niet zeggen dat ze een 8ste man erachter hebben staan dus als ZAP dat beetje extra kan pakken en de 8ste man er achter gaat staan dan zouden ze het feestje van VOC2 wel eens kunnen uitstellen. Vind hem moeilijk maar ga toch voor de meiden uit Amsterdam denk dat ze er nu zo dichtbij zijn dat ze er vol voor zullen gaan.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ? allemaal veel succes dit weekend