Laatste seizoen coach Achilles mannen HKA

• Achilles

Eind seizoen stopt onze trainer (Achilles, HK A).

Als we onze laatste wedstrijden goed spelen promoveren we naar de 1e divisie met een foutje blijven we in deze - leuke - klasse.

Het 1e is een redelijke jonge en zeker gezellige groep waar leuke spelers in de A-jeugd rondlopen en meetrainen.

Een groot leerpunt van ons vind ik mentale hardheid.

Wie zou een goede trainen/coach zijn?

• Jan Wap

Peter Portengen

• henk

Ik ben zijn naam even kwijt, maar hij heeft vorig seizoen BDC Soest getraind (ik geloof dat hij Wim heet, maar weet ik niet zeker).

Het is een zeer hardwerkende trainer en coach die juist ook aan die mentale hardheid kan werken!

• Neutraal

Wim Snijder heeft een jaar de Dames van Achilles gedaan en dat was geen succes dus die zal het wel niet worden !

• Achilles

Alle reacties zijn natuurlijk welkom. Wim Snijder heeft de dames kant gedaan. Een samenwerking met hem zit er niet in, de geluiden binnen de vereniging waren daarvoor te “wisselend”.

• cirkel

Michel de Blok? Weg bij AAC (waar zit hij nu?)

Johan Peters van Swift? Hoogtepunt na dit seizoen bereikt en dan wegwezen naar een nieuwe uitdaging.

Want als hij bij Swift blijft, zal een seizoen met louter nederlagen volgen; verschil 1e en eredivisie is te groot

• cirkel

Jan Majoor kan ook altijd nog….

• Mark

Paul vd Deijssel is op dit moment werkloos als trainer.

• Tjonge

Michael de Blok is actief bij de heren van ESCA.

Johann Peters is wellicht een optie. Alleen zal Achilles is de eerste divisie ook met heel veel nederlagen te maken krijgen. Hoofdklasse A stelt vrij weinig voor. Kijk in het verleden. Er zijn weinig Hoofdklasse A ploegen blijven hangen in de eerste divisie. E&O2 heeft het nu ook weer lastig. DSS heeft het vorig seizoen net geredt en is er nu ook kansloos weer uit. Als je nu DSS laat spelen tegen Achilles denk ik zelfs dat DSS makkelijk zal winnen van Achilles.

De hoofdklasse B ploegen redden het wel want de B-poule is veel sterker.

Paul van den Deijssel is een goede optie! Is bekend in de eerste divisie….

• toerist

Het schijnt dat paul van de Deijssel naar Bunschoten gaat.

Klopt dit?