Voorspellingen Hoofdklasse B Speelronde 19

• Dirk

Gemini - Regioteam CAD2M

Regioteam is niet meer zo goed als in het begin van het seizoen, en Gemini thuis is moeilijk te verslaan dus dit zal een gemakkelijke overwinning worden voor de mannen uit Zoetermeer.

V&L - DIOS

De mannen van Dios hebben afgelopen weekend verassend verloren in eigen huis.. Wat was hier aan de hand??

Hoewel dit een erg leuke en gelijkopgaande wedstrijd kan worden verwacht ik toch een makkelijke winst voor V&L aangezien zij de druk van Ventura niet prettig vinden en dus volle bak zullen gaan om geen punten te verliezen.

Atomium'61 - Witte Ster'75

Degradatie handbal! Witte Ster zal hier neem ik aan alles gaan doen om hier punten te stelen om zo van die degradatieplaats af te komen. En als ik eerlijk ben dan denk ik dat de vechtlucht ze net aan de winst op zal leveren!

Hellas 3 - Wings

Gaat Hellas er nog alles aan doen om niet te degraderen? Ik verwacht het niet en dit zal dan ook een makkelijke overwinning voor Wings worden.

SOS-Kwieksport - Jawasport/Ventura

Laten we dit eens DE wedstrijd van het weekend noemen! Want tegenwoordig is het niet zo gemakkelijk meer om van SOS te winnen en daarnaast wint Ventura de laatste weken ook alles, en beide ploegen hebben de punten hard nodig! Welliswaar de 1 tegen degradatie en de ander voor het kampioenschap, maar toch zal dit een close match worden schat ik in. Maar ik verwacht dat Ventura hier toch gaat winnen aangezien ze geen punten mogen morsen anders geven ze de eerste plek weg aan V&L.

v.d. Voort/Quintus 2 - Sittardia

Beide ploegen staan op een gedeelde derde plek dus diegene die deze wedstrijd wint zal de voorsprong nemen op de ander. Aangezien het lastig is om van Quintus te winnen in eigen huis verwacht ik hier toch een nipte overwinning voor Quintus.

• Jean United

Vergeet even niet de inhaalwedstrijd die morgenavond op het programma staat van V&L tegen de reserves van Quintus!!

Voorspel dat V&L wat goed te maken heeft na de slechte prestaties die het team de afgelopen 3 wedstrijden op het parket brengt! V&L zal erg gedreven zijn om de koppositie weer over te pakken, maar het zal toch een spannende wedstrijd worden. V&L pakt morgen de punten in eigen huis en is gewoon weer koploper…

Gemini - Regioteam CAD2M

Regioteam schijnt al weken niet compleet te zijn en missen daardoor nogal wat vertrouwen?? Als dit aankomend weekend zo is dan gaan de mannen uit Zoetermeer voor de punten. Ik zeg: regioteam geef mandekking aan de linkeropbouwer en jullie hebben een kans…

V&L - DIOS

V&L heeft iets goed te maken na het verlies in de ballonhal van Dios. V&L is gebrand op revanche en zal nu zonder klote ondergrond en goede omstandigheden een overwinning boeken en de koppositie verstevigen!

Witte Ster wint..

Hellas 3 - Wings

Wings gaat weer eens wat puntjes pakken…wat is er aan de hand bij die heren?

Ventura laat zich niet gek maken en wint nipt van SOS.

Hele leuke wedstrijd, waarbij Quintus aan het kortste eind trekt.

• lukas

Gemini - Regioteam CAD2M

Gemini zal winnen. Regioteam zit al niet zo lekker, en dan ook nog zonder hars?

V&L - DIOS

V&L wint. Na die nederlaag bij DIOS. En uiteraard voor de koppositie.

Gelijk aan. Maar witte-ster zal wel moeten. Ik gok kleine winst voor Witte-Ster

Hellas 3 - Wings

Wings wint. Zijn gewoon beter dan de mannen van de oude-garde.

Tjah, SOS doet het goed. Jawasport zeker ook. En ooknog SOS met thuisvoordeel. Toch denk ik dat Jawasport wint.

nee Dirk. Deze wedstrijd is DE wedstrijd van het weekend. Twee zeer sterke ploegen. En dan.. al speelde Sittardia zeer goed tegen Cad. Denk ik dat Quintus het thuisvoordeel omzet in winst.

• Gast

Gemini - Regioteam CAD2M

Zoals eerder vermeld op dit prikbord is CAD2M niet in grootse doen. Ondanks de wil en de goed bedoelingen van CAD2M gaan de punten toch naar Gemini.

V&L - DIOS

Een spannende pot tot de laatste 10 minuten, dan gaat V&L eroverheen. Winst V&L

Dit zal een ware uitputtingslag worden. Hopenlijk pakt Witte Ster alsnog de broodnodige punten.

Hellas 3 - Wings

Een leuke pot tussen jong en ambitieus tegen ouder en wijzer. Hellas zal alle registers open moeten trekken om toch nog punten te pakken en degradatie te voorkomen. Ondanks dit gaan de punten toch naar Wings

Zoals Dirk aangaf een zware maar spannende pot. Beide teams hebben de punten keihard nodig. SOS is de underdog maar weet waarschijnlijk toch een punt uit dit gevecht te slepen. Daarom gok ik op een gelijk spel.

Quintes loopt thuis over Sittardia heen. In de hal waar meer hars aan de bal zit dan dat er uit 10 bomen kan komen is Sittardia geen partij voor Quintes.

• KLasbak

Gemini - Regioteam CAD2M

Gemini thuis lastig te verslaan zeker als je niet op volle oorlogssterkte kan aantreden. Gemini wint met doelpuntje of 5 verschil.

V&L - DIOS

Wil DIOS promotie kansen behouden moeten ze hier de punten weghalen. Na de dompers tegen Quintus en Ventura wil V & L weer eens laten zien dat ze wel kunnen winnen, ik veracht hier een nipte overwinning voor V&L

Wie het koppie erbij houdt pakt de punten, vermoedt een harde wedstrijd. Ga toch voor het thuis voordeel van Atomium.

Hellas 3 - Wings

Wil Hellas 3 nog een x winnen van Wings is het nu de kans, Wings niet echt lekker bezig, Gelijk spelletje denk ik.

SOS pakt veel punten de laatste weken, kunnen door winst een beetje afrstand nemen van de onderste plaats. Ventura pakt deze pot maar zal het niet makkelijk hebben, verwacht 1 of twee punten verschil.

Quintus zal de pot winnen, redelijk groot verschil.