Gemini - Regioteam CAD2M
Regioteam is niet meer zo goed als in het begin van het seizoen, en Gemini thuis is moeilijk te verslaan dus dit zal een gemakkelijke overwinning worden voor de mannen uit Zoetermeer.
V&L - DIOS
De mannen van Dios hebben afgelopen weekend verassend verloren in eigen huis.. Wat was hier aan de hand??
Hoewel dit een erg leuke en gelijkopgaande wedstrijd kan worden verwacht ik toch een makkelijke winst voor V&L aangezien zij de druk van Ventura niet prettig vinden en dus volle bak zullen gaan om geen punten te verliezen.
Atomium'61 - Witte Ster'75
Degradatie handbal! Witte Ster zal hier neem ik aan alles gaan doen om hier punten te stelen om zo van die degradatieplaats af te komen. En als ik eerlijk ben dan denk ik dat de vechtlucht ze net aan de winst op zal leveren!
Hellas 3 - Wings
Gaat Hellas er nog alles aan doen om niet te degraderen? Ik verwacht het niet en dit zal dan ook een makkelijke overwinning voor Wings worden.
SOS-Kwieksport - Jawasport/Ventura
Laten we dit eens DE wedstrijd van het weekend noemen! Want tegenwoordig is het niet zo gemakkelijk meer om van SOS te winnen en daarnaast wint Ventura de laatste weken ook alles, en beide ploegen hebben de punten hard nodig! Welliswaar de 1 tegen degradatie en de ander voor het kampioenschap, maar toch zal dit een close match worden schat ik in. Maar ik verwacht dat Ventura hier toch gaat winnen aangezien ze geen punten mogen morsen anders geven ze de eerste plek weg aan V&L.
v.d. Voort/Quintus 2 - Sittardia
Beide ploegen staan op een gedeelde derde plek dus diegene die deze wedstrijd wint zal de voorsprong nemen op de ander. Aangezien het lastig is om van Quintus te winnen in eigen huis verwacht ik hier toch een nipte overwinning voor Quintus.