Voorspelling Hoofdklasse A - Ronde 19

• MB8

HVBS - Celeritas 24-20

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3 23-30

FHC - Mannak/Hurry Up-HVC 2 10-15

Hellas 2 - Vrone 28-24

Venus/Nieuwegein 2 - Univé/Achilles 30-33

VVW - GOconnectIT/Fortissimo 32-29

• kip

HVBS - Celeritas wordt een spannende pot. De R opbouwer van HVBS heeft volgens mij 2 wedstrijden schorsing.

Bewaard echter wel de rust bij de vissers als hij er niet in staat, maar er missen ook doelpuntjes. Denk toch winst voor HVBS 23-17 in een zeer slechte pot van beide partijen.

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3 Makklijk winst voor Aalsmeer. 2 afwezige spelers begreep ik? 18 - 28

FHC - Mannak/Hurry Up: HURRY UP gaat punten pakken!!!!! 16-20

Hellas 2 - Vrone: Hellas met 27-22. Hellas wint veel zonder goed spel te laten zien.

Venus/Nieuwegein 2 - Univé/Achilles: leukste pot van deze ronde denk ik! spelletje past wel in elkaar. Winst voor Achilles met 31-26

• Bedweter

HVBS - Celeritas: Beiden geen hogeschool handbal. Sfeerloze ambiance zorgt voor een weinig spetterende pot. Snelheid maakt sterk, Celeritas neemt 2 punten mee. 22-28

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3: Enige uitleg nodig? Team 3 alhoewel de skippybal uit de kast komt: 18-29

FHC - Mannak/Hurry Up: Hurry-up uit is een heel verschil vergeleken met hun thuiswedstrijden. FHC ruikt bloed en zal toeslaan. 25-22

Hellas 2 - Vrone: Overwinning voor Hellas 2. Vrone heeft weinig in te brengen. 36-18

Venus/Nieuwegein 2 - Univé/Achilles: Mooie pot handbal voorspel ik hierbij, waar beide teams evenveel kans maken. Venus thuisvoordeel? Misschien. Achilles zal toch wel winnen uiteindelijk. 25-29

• Seikurt

HVBS - Celeritas

Celeritas steelt de punten in de slotfase.. 21-23

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3

CSV doet Aalsmeer niets.. 25-32

FHC - Mannak/Hurry Up-HVC 2

Jong en fysiek zwak HVC verliest tegen de onbehouden boeren van FHC.. 25-23

Hellas 2 - Vrone

Vrone is bij aankomst al uitgeput.. 29-23

Venus/Nieuwegein 2 - Univé/Achilles

Leukste pot van deze ronde. spannend maar Achilles wint deze snelle pot.. 34-38

VVW - GOconnectIT/Fortissimo

Fortissimo gaat voor de 2de plaats. VVW ook… 24-22

• LeConnaisseur

HVBS - Celeritas

HVBS won bijna van Hellas en daarom wint Celeritas bijna van HVBS. 29-26

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3

Wie zijn er afwezig bij CSV dan? Volgens mij wordt hier bewust foute informatie te wereld ingegooid, laat u niet foppen! CSV verloor 21-20 uit en houdt nu brutaal de punten thuis. 30-29

Duel om des keizers baard. FHC en HurryUp delen de eer. 25-25

Hellas 2 - Vrone

Hellas2 laat zich thuis niet snel van stuk brengen en ook niet door Vrone. 35-28

Wordt lastig. Achilles moet 100% geconcentreerd zijn. Toch geloof ik in het spel en de wil van Achilles. 30-32

VVW moet wel erg z'n best doen wil het werkelijk nog plaats 2 behalen. Ik wens ze succes. Wederom laat Fortissimo punt liggen in Noord-Holland. 29-29

• Tonijn

HVBS - Celeritas

HVBS thuis en Celeritas…. wie van de 2 is meest gemotiveerd te winnen?

Ik denk dat HVBS net de punten pakt: 27-25

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3

Het uur van de waarheid voor Aalsmeer, gaan ze bepalen wie van de andere teams kampioen wordt of niet. Ik denk natuurlijk van niet, allemaal grootspraak want ze willen liefst zelf kampioen worden en verder is het ze een rotzorg of Achillies of Fortissimo of wie dan ook runner-up wordt. CSV doet haar best en heeft enkele spelers die om kunnen gaan met de grofheid van Aalsmeer, maar dat zijn er te weinig: 26-33

FHC wil thuis wel best doen, ook al gaat het nergens om. Hurry up komt vast met incompleet team: 25-16.

Hellas 2 - Vrone

In tegenstelling tot het grote Hellas 1, kent 2 voldoende goede spelers voor dit niveau. En van Vrone worden ze niet bang: 32-27

Met ren-je-rot handbal, hebben ze al veel gewonnen. Nieuwegein wordt snel lui in terugverdedigen. En dat maakt het verschil, want tot normaal veldspel zal het niet komen (en daarin zijn beiden niet erg sterk): 28-34

VWW zit al lang niet meer op de roze wolk en Fortissimo die weet dat ze veilig kunnen winnen (want ik geloof niet dat ze echt willen promoveren): 24-29

• nr8

HVBS - Celeritas

Uit was het nipte winst, thuis wordt het overduidelijke winst BS, tenminste als ze net zo spelen als tegen Hellas.

Maar helaas laat de trainingsarbeid de heren van BS weer in de steek, maar dat moet te compenseren zijn met inzet en kracht. 28-23

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3

Winst Aalsmeer, niet ruim maar wel genoeg, 26-29

Makkie voor Hurry-up 20-30

Hellas 2 - Vrone

Nipte winst Hellas, 30-28

Winst N´gein in een ren je rot wedstrijd, 31-28

Helaas voor VVW, hoewel ik ze zeker een puntje gun, toch winst voor Fortissimo, 24-27

Suc6 allemaal.

• kip

CSV - FIQAS/ Aalsmeer 3

Wie zijn er afwezig bij CSV dan? Volgens mij wordt hier bewust foute informatie te wereld ingegooid, laat u niet foppen! CSV verloor 21-20 uit en houdt nu brutaal de punten thuis. 30-29

dat ligt eraan hoe de informatie opgevat wordt. Ik heb namelijk niet gezegd dat CSV 2 spelers mist!

of heb ik jou naderhand nog persoonlijk gesproken??

• LeConnaisseur

als je een geblesseerde speler of coach heb gesproken, was ik het niet. Als het goed is, heeft CSV er weer 1 opbouwer bij, terug van een rugblessure en dan is 1 cirkelloper nog een twijfelgeval. Aan de selectie zal het niet liggen zondag.

• Tim

LeConnaisseur Schreef:

——————————————————-

> Aan de selectie zal het niet liggen zondag.

Als het aan Tim ligt wel…