Voorspelling Heren Regio B / ronde 19

• Peb

:S

What the f*ck?

How come?

• blablabla

Rob en Peb,

Is een en ander gebeurd inderdaad, rode kaart voor tegenstander van VHC en Bedo-coach die over de rode gaat. vervolgens wedstrijd gestaakt door scheidsrechter. Dus inderdaad wel wat gaande daar, en we zijn geen lieverdjes maar het ligt echt niet altijd aan ons. haha

En maak je geen zorgen UITGEDUNDE slectie van Swift, tegen jullie is het altijd gezellig voor tijdens en na de wedstrijd.

Wel jammer dat je jezelf zo in probeert te dekken, wij spelen heel het zeizoen al uitgedund…dus zondag ook weer.

Dus we kunnen beginnen bij 0-0 wordt het nog spannend.

• Jappy

Die rode kaart was idd wel terecht, zo mocht onze spele niet reageren. Maar why the fuck gaat u een kopstoot geven man? Ik bedoel, speel even wat rustiger en je had mss nog wel gewonnen gezien het feit dat je tog al aardig terug aan het komen was.. Nouja, we zullen zien wat de bond nu weer gaat beslissen:P

• blablabla

Jappy luister goed.

Ik heb net als de scheids geen kopstoiot gezien maar ga ervan uit dat deze gegeven is.

Echter jullie rapportage op het formulier getuigd van heel veel emotie en weinig of geen feiten die zijn waargenomen.

Het resultaat zal zijn dat er een schorsing volgt maar niet voor een kopstoot maar voor allerlei verbale zaken…en voor Bedo.

Maar dit is een topic voor regioklasse B ik bedoel waar gaat het helemaal over….

• Jappy

Ik denk dat gezien jullie “reputatie” (ik lees/hoor regelmatig van andere verenegingen in de buurt dat 't altijd prijs schieten is bij jullie) bij het NHV dat nog wel eens mee kan vallen.. Wordt mss tijd dat VHC 2 ook een koppel krijgt toegewezen :p

Maar idd, tijd voor Regioklasse B voorspellingen:

Jupiter'75 - AHV Swift 2

Jupiter de weg niet kwijt, pakt de draag gewoon weer op. 3 verschil ín t voordeel van de juupkes

33-30

NOAV - Artemis

NOAV is sterk, toegegeven, Artemis doet het toch erg goed naar mate ze toch altijd slechte voorspellingen krijgen.

NOAV krijgt het moeilijk, maar thuis zal het wel winnen van de Tilburg Trappers. 29-23

White Demons 2 - Ha-Stu

Stuntje? WD2 thuis is geen stunt als ze winnen hoor. Ze komen echter een gedreven Hastu tegen. WD wint echter wel, zij het nipt. 24-23

Hercules 4 - Snelwiek

Hercules op stoom.. punten stromen binnen. Snelwiek moet niet mauwen en gewoon weer handballen, anders zakken ze nog verder af. Vandaag gaat het iig niet lukken tegen hercules. 27-25

Loreal 2 - Blerick

Loreal wisselvallig, maar thuis vaak tog ook sterk. blerick heeft filnk wat punten binnengehaald. Wss net genoeg. Deze wedstrijd gaat naar de mannen gesponsord door een zeepmerk. 34-24

VHC - Swift Helmond

VHC uit lastig, verliezen vaak nipt. Swift erg wisselvallig. Zullen wel weer de volle mep willen pakken deze week. Gelijk spel wordt ook zo saai he.. VHC heeft de punten nodig om uit de degradatie zone te komen. Toch wordt het: Gelijkspel.

26-26

• Robdk

Ik zie niks staan over een uitgedunde selectie van swift:S… het is wel zo, maar dat is volgens mij nog niet (of weinig) als reden/smoes gebruikt.

Maar het is idd gezellig bij jullie in de kantine, ik kan zondag helaas niet lang blijven, want ik moet snel naar Beek en Donk de kroeg in om Ajax te kijken:P

• blablabla

Jawel Rob kijk maar bij “handballer”

• Robdk

Ok vooruit, je hebt gelijk;)

Maar die hoort niet bij ons volgens mij…