Voorspelling Heren Regio B / ronde 19

• wasbaer

Na een mooi weekend met verrassingen volgen er dit weekend nog meer. Succes allemaal !!!

Jupiter'75 - AHV Swift 2

Punten naar Arnhem, Juupkes aangeslagen (?)

NOAV - Artemis

Punten naar Tilburg, Noav laat zich verrassen

White Demons 2 - Ha-Stu

Winst WD, 5 verschil

Hercules 4 - Snelwiek

WInst Hercules op zowel fysiek als ervaring

Loreal 2 - Blerick

Spannende stadsderby met de punten voor Blerick

VHC - Swift Helmond

Punten naar Helmond in een stevige pot

• Leek

Ja zat er niet ver naast afgelopen weekend.

Jupiter'75 - AHV Swift 2

Ja Jupiter is de weg kwijt, Swift maar net verloren van NOAV…..puntjes mee naar Arnhem

25-27

NOAV - Artemis

Artemis is geen Swift Arnhem, dikke overwinning voor NOAV 32-22

White Demons 2 - Ha-Stu

Stuntje, de Demonen winnen 26-22

Hercules 4 - Snelwiek

Ja, Hercules gaat hetzelfde als Blerick doen winnen. Zullen wel wat ballen om de oren van de keeper gaan vliegen (:P)

28-25

Loreal 2 - Blerick

Derby, Blerick in eigen huis gewonnen en ik denk dat Loreal dit ook doet due kleine overwinning voor Loreal 23-21.

VHC - Swift Helmond

Moeilijk om in te schatten, gelijk spelletje 24-24

• Thijs

Klopt idd, onderdanks zijn glazen bol wist onze helderziende elke uitslag fout te hebben…mssn ook een bal op zn hoofd gehad.

Jupiter'75 - AHV Swift 2

Na dit weekend ben ik weer verbaast over swift, een zeer goede ploeg!!! Voor mij de nummer 2 in deze competitie.1 nadeel zonder hars, toch de punten voor Arhnem!

NOAV - Artemis

We draaien op het moment met vlagen best goed, we moeten Artemis op snelheid kunnen verslaan. Hopelijk een wedstrijd met wat minder grove overtredingen dan de vorige keer. 29-20

White Demons 2 - Ha-Stu

De 2 poolse international schieten de studenten weer een wedstrijd verder. 22-23

Hercules 4 - Snelwiek

Snelwiek de weg helemaal kwijt, maar hervind zich in hercules. 24-28

Loreal 2 - Blerick

Als loreal moet hier de punten pakken. 30-25

VHC - Swift Helmond

Dit kan beide kanten op, maar omdat Swift vorige week verloren heeft en het thuis voordeel voor VHC denk ik dat de punten in valkenswaard blijven. 21-20

• Peb

Jupiter'75 - AHV Swift 2

Ik vond en vind Swift een erg goede ploeg. Ik weet alleen niet of er spelers tegen ons speelden die normaal bij heren 1 uithelpen. Indien hetzelfde team op het veld staat als tegen ons, denk ik dat Swift de punten meeneemt vanuit Eersel!

NOAV - Artemis

Wederom tegen de nummer 3. In Tilburg de tweede helft makkelijk gewonnen. In de eerste helft hadden we echter toch nog moeite. NOAV doet haar plicht tegen Artemis, maar zal niet makkelijk worden.

White Demons 2 - Ha-Stu

Met alle respect, snap ik niet wat er gebeurde afgelopen weekend. Denk dat Ha-Stu hier gaat winnen. Ze zijn bekend om zonder hars te spelen. :)

Hercules 4 - Snelwiek

Denk dat als Snelwiek nog last blijft houden van de blessures en een beetje in een neerwaardste spiraal zitten, Hercules wederom punten gaat pakken!

Loreal 2 - Blerick

Loreal op snelheid en techniek.

VHC - Swift Helmond

Coin flip.. zal spannend worden! Gelijk spelletje!

• THijs

Kom jongens er zijn geen foute antwoorden :P

• amateur

Jupiter'75 - AHV Swift 2

Wil Jupiter nog kans maken op het kampioenschap zal het toch echt de punten thuis moeten houden. Met erg veel moeite gaat ze dat ook lukken (30-29)

NOAV - Artemis

Ik gun het Artemis van harte, maar denk toch dat NOAV een redelijk makkelijke avond gaat hebben. Ik verbaas me dat Artemis nog steeds zo goed mee blijft doen (32-25)

White Demons 2 - Ha-Stu

Volgens mij is Ha-Stu nog steeds ongeslagen dit (kalender)jaar, ondanks de overwinning van de demonen afgelopen weekend zal dit in ieder geval nog een wedstrijdje zo blijven (22-28)

Hercules 4 - Snelwiek

Westerse derby. Als de coach van Snelwiek nu wel eens een keer zijn gemak kan houden kan het spannend worden. Zo niet, dan wint Hercules makkelijk (25-23)

Loreal 2 - Blerick

Loreal op snelheid en techniek. (28-20)

VHC - Swift Helmond

VHC is inmiddels echt in de gevarenzone beland. Tegen helmond zal hier echter weer wat afstand van worden genomen. Dit wordt een gemakkelijke overwinning (28-21)

• Handballer

Voor VHC op die manier wel.. Zeker als die hak-apen uit het 2e weer meedoen tegen de uitgedunde selectie van Swift..

• Robdk

Ik had gehoord dat er in Beek en Donk het een en ander gebeurd was…

• Peb

Verklaar u nader!

• Robdk

Ooooh niks aparts hoor… armpje trekken, vechtpartijtje, kopstootje, nog een massale vechtpartij en een staking….:)o