Na het verlies tegen HARO staat Hellas bijna op het punt van rechtstreeks degraderen.
En dat 2 jaar na het behalen van de landstitel.
Wat zouden de spelers gaan doen? stoppen andere club etc.
hellas is niet te vergelijken met tachos ze hebben nog jeugd en hellas heeft het altijd met jeugd moeten doen in het kampioenselftal was ook 70% eigen jongens als hellas eruit gaat en de kans is groot dan beginnen ze weer opnieuw net zoals 7 jaar geleden en 5 jaar later waren ze landskampioen en volgens mij degradeerde de dames van hellas ook 2 jaar geleden 1 jaar later waren ze weer terug en dat jaar daarna werden ze 2de van nederland. ik vind wel dat het ergens mis moet gegaan zijn bij hellas als je 2 jaar geleden landskampioen bent is het wel heel gek dat je 2 jaar later zo goed als gedegradeerd bent. ik denk persoonlijk als eelco overkleeft daar nog gespeeld had waren ze zeker niet gedegradeerd.
Denk niet dat hellas ver zal terugvallen. De wat meer ervaren spelers zullen misschien wel stoppen
maar ik denk dat hellas genoeg talent heeft rondlopen om dit op te vangen en ik denk dat
ook spelers uit de regio juist nu hun kans zien om zich, aangezien hellas vrijwel opnieuw moet beginnen, te bewijzen bij hellas.
Misschien is het dus juist wel goed dat ze degraderen, zo kunnen ze rustig aan de opbouw van een nieuw team
en ik ben er zeker van dat hellas al snel weer terugkomt in de eredivisie.
hellas gaat uit de eredivisie en dan zullen er zeker spelers vertrekken
inderdaad de meer ervaren spelers maar dan hou je een super jong team over en dat gaat het niet makkelijk redden in de 1e divisie denk ik
en qua jeugd valt het best mee bij hellas ik ken ze en denk dat er niet veel over zijn die ook goed genoeg zijn voor het 1e team daar
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?