Dames Regio C, Ronde 19!!

• Speler2

Dit word een leuke ronde. Veel wedstrijden van gelijkwaardige teams (qua stand dan). En natuurlijke de (in mijn ogen) kampioenschapswedstrijd. Wie o Wie wordt het???

Vriendschap/TOB - ROAC

ROAC heeft 2 pijnlijke nederlage moeten doorstaan. In 2 klappen doen ze helemaal niet meer mee om hem kampioenschap. Ik hoop niet voor ROAC dat dit ze heeft opgebroken want dan wint Vriendschap/TOB deze wedstrijd.

Gemini - HA R&O

Topper van deze week! Twee leuk spelende teams. Naar mijn idee gaat HA R&O hier winnen. Al heeft Gemini het thuisvoordeel en een grote achterban op de tribune. Het kan nog wel eens spannend gaan worden!!

V.d. Voort Quintus 3 - KB-Shop/Ventura

Ook een leuke wedstrijd. De vorige keer won Ventura. Dit zullen ze graag nog een keer overdoen. Maar ik denk niet dat Quintus dit zo makkelijk laat gebeuren. De punten blijven in Kwintsheul.

DWS - Hercules

Dit moet Hercules kunnen winnen.

Stompwijk - Schipluiden

Stompwijk kan hier een Schipluiden op een directe trein naar degradatie stad zetten. Als Schipluiden wint kan het nog spannend worden onderin, maar daar ga ik niet vanuit.

Atomium '61 - Westlandia 2

Westlandia gaat hier gewoon de punten pakken!

Iedereen veel succes, ben erg benieuwd naar de uitslagen!!

• speelster

Vriendschap/TOB - ROAC

Vriendschap wint!

Gemini - HA R&O

Ik denk dat deze wedstrijd nog wel eens beslissend kan zijn. Gemini heeft (met Ventura uit) nog wel een lastiger programma dan HAR&O. En HAR&O gaat deze wedstrijd winnen!

Quintus wint net aan

DWS - Hercules

Hercules wint gemakkelijk.

Stompwijk - Schipluiden

Stompwijk wint gemakkelijk

Westlandia wint dik!

• Bloem

Vriendschap/TOB - ROAC: ROAC gaat winnen, want na twee nederlagen zijn zij gebrand om de punten mee te nemen.

Gemini - Ha R&O: Ik hoop ha r&o, omdat ik volgend jaar liever tegen gemini speel dan tegen ha r&o, Maar ik gun het Gemini zeker om de punten te pakken.

Quintus - Ventura: Ventura

DWS - Hercules: Hercules, een wedstrijd om weer eens even lekker de punten te pakken.

Stompwijk - Schipluiden: Stompwijk, stompwijk heeft zeker meer potentie in de ploeg.

Atomium - Westlandia; Westlandia

Succes aankomend weekend!

• Ventura

VTC - Roac -> Roac zal het zwaar krijgen, maar kunnen zeker de punten pakken

Gemini -Haro -> ik ben het met bloem eens, speel liever tegen Gemini,maar hoop toch dat ze winnen.

Quintus - Ventura -> wij waren de eerste die de punten pakten van Quintus, nu willen we ze weer!!

DWS - Hercules -> Hercules wint zonder moeite

Stompwijk - Schipluiden -> Stompwijk zonder problemen

Atomium - Westlandia -> Zou leuk zijn als Atomium nog wat punten kan verzamelen, maar dan moeten ze wel een hele goeie dag hebben

Veel handbalplezier weer.

• Orchidee

Dit wordt vast een knaller van een weekend en misschien vallen er al beslissingen.

Ik denk het volgende:

Vriendschap/TOB - ROAC

VTC zit in een winning mood. Zelfs met 4 speelsters op wintersport weten ze nog te winnen. Daarnaast hebben ze tegen ROAC super slecht gespeeld. Wat ik me kan herinneren, in de tweede helft maar 2 doelpunten gemaakt. Als ze hun koppie erbij houden, moeten de punten in Amsterdam blijven. Maar daarin tegen heeft ROAC natuurlijk wat goed te maken na het verlies. Ik gok het toch op VTC maar meer omdat ze het thuis voordeel hebben.

Gemini - HA R&O

Inderdaad de knaller van de week! Ik ga toch voor Gemini, veel leukere ploeg met meer kwaliteit en natuurlijk hun thuis voordeel.

Wederom een spannende wedstrijd maar ik denk dat uiteindelijk Quintus de punten zal behouden in kwintsheul.

DWS - Hercules

Dit wint Hercules met gemak.

Stompwijk - Schipluiden

Ga voor een gelijk spel.

Met gemak zal Westlandia de punten pakken!

Allemaal heel veel succes dit weekend!!!

• Afrikaantje

Ik gun Gemini van harte het kampioenschap. Maar ik hoop op HAR&O, want die hoop ik volgend jaar niet meer tegen te komen in de competitie. Baaaaah!

• heiko

Laat ik ook eens een voorspelling doen:

Vriendschap/TOB - ROAC

ROAC is te wisselvallig. VTC speelt fysiek spel en verslaat ROAC mede door het thuisvoordeel.

Gemini - HA R&O

Ook hier een technische ploeg tegen een ploeg, die fysiek hard speelt.

Moeilijk te voorspellen omdat hier eerder de vraag gesteld kan worden of de scheidsrechters dit verschil in spel onderkennen.

Gelijkspel lijkt mij voor de competitie nog het spannendst!

Quintus krigt het moeilijk tegen Ventura maar de punten blijven in Kwintsheul.

DWS - Hercules

Afgelopen week de wedstrijd verloren in de eerste helft. Als Hercules op tijd wakker wordt kunnen ze msschien winnen maar ik heb mijn twijfels.

Stompwijk - Schipluiden

Stompwijk wint deze wedstrijd

Westlandia zal hier de punten pakken!

• Ranonkeltje

Vriendschap - Roac

Punten gaan deze week weer naar Roac. Zit een groot verschil tussen Gemini/Ha r&o en Vriendschap. Dus heb er alle vertrouwen in!!

Gemini - Ha r&o

Gun het gemini meer, maar vind het leuker als ze in deze klasse blijven. Ha r&o heeft de wedstrijd Gemini - Roac gefilmd dus jullie worden uitgebreid bekenen deze week.

Quintus - Ventura

Moeilijk, een gelijkspel

Dws - Hercules

Hercules

Stompwijk - Schipluiden

Stompwijk makkie.

Atomium - Westlandia

Westlandia

• prima

Dit word een leuke ronde. Veel wedstrijden van gelijkwaardige teams (qua stand dan). En natuurlijke de (in mijn ogen) kampioenschapswedstrijd. Wie o Wie wordt het???

Vriendschap/TOB - ROAC

Roac heeft twee harde klappen gehad en zijn nu echt toe aan een overwinning. En dat gaan ze zo hard proberen dat het niet lukt

Gemini - HA R&O

Zo ontzettend afhankelijk waar de scheidsrechters vandaan komen. Komen ze uit de rotterdamse regio maakt Gemini geen schijn van kans! Die scheidsrechters zijn absoluut niet tegen anti-handbal van onze rotterdamse vrienden. Met scheidsen uit een andere regio maakt Gemini kans…………Dan kan er namelijk wel worden gehandbald!

Quintus

DWS - Hercules

Hercules met gemak.

Stompwijk - Schipluiden

Stompwijk

Westlandia 4 zou hier nog van winnen. Atomium heeft niets in de regioklasse te zoeken

• mispoes

Vriendschap/TOB - ROAC

Ik heb 1 wedstrijd gezien van VTC en was niet echt onder de indruk. Denk dan ook dat Roac hier zal winnen.

Gemini - HA R&O

Hele spannende. Ik hoop op Gemini, maar weet het niet zeker

Ook een leuke.. Ik vindt Quintus een heel goed team, maar ze moeten wel hun dag hebben. Ga voor Quintus

DWS - Hercules

Hercules duidelijk

Stompwijk - Schipluiden

Stompwijk moet dit zeker kunnen winnen.

Westlandia

Succes weer allemaal