Uitslagen Heren Hoofdklasse B

• Jean United

Heren,

Weinig te zeggen over deze wedstrijd! Quintus was de gehele wedstrijd de betere ploeg! Betere dekking, scoorde makkelijker, enthousiaster, meer gedreven en speelden meer als team. Bij V&L was het weer niet goed genoeg…jongens die op zouden moeten staan in bepaalde fases van de wedstrijd of zelfs de gehele wedstrijd blijven lekker zitten of gaan vervolgens zitten op de bank en brengen helemaal niks..

Jongens die zo hard kunnen roepen hoe goed ze wel niet bij Jong Oranje spelen en hoe dicht ze bij de Lions zitten, maar het in de Hoofdklasse zelfs niet weten te bolwerken…bje jammer..

Zware teleurstelling..

• Gerrit

GA NAAR HUIS GEK

• Gerritse

DOE NORMAAL GEKKKKK

• RR achteruit

Ben het er helemaal mee eens kort maar zeer krachtig verslag. Maar dikke streep er onder en opnieuw beginnen.

Vanavond hebben iets recht te zetten. Op na de 2 punten.

• Limburgs verzet

Lekkere teamgeest daar bij VenL, je eigen jongens zo te kakken zetten getuigd van weinig onderling vertrouwen :S:S Dan kan je wel zeggen “je moet elkaar alles kunnen zeggen, das gezond”, is ook gezond maar opbouwend en intern is misschien iets voor de volgende keer!

Ik zou als jongeling erg tevreden zijn met zo'n Jean United, goede teamplayer :S

• outsider

het is dat voor zover ik er iets vanaf weet, wel de bedoeling dat die jonge spelers ook de kans krijgen om zich te onderscheiden in belangrijke fasen. Helaas worden ze dan aan de kant gehouden. Logica is zoek in zuid Limboland.

• Jean United

Als je hier al niet tegen kunt dan kun je beter op de bank gaan zitten en blijven zitten…

• Jean United

Volgens mij krijgt elke speler in het team genoeg kansen en de jongelingen zelfs meer! En helemaal terecht..zij zijn in de fase van hun “carriere” waar ze nog veel moeten leren en zonder fouten te maken zul je het niet leren! Maar als ze de kans krijgen en deze niet grijpen moet je niet vergeten dat er nog steeds een wedstrijd gewonnen moet worden..momenteel kan V&L nog wedstrijden beslissen op de “ervaren routine” als de jeugdige elan het niet kan bolwerken. Denk niet dat veel ploegen in deze klasse op deze manier een wedstrijd kunnen kantelen..!

Alles valt en staat met het pakken van je kansen….Logica is zelfs heel erg aanwezig in Zuid Limboland, teambelang gaat voor het individu!

• ?

Jongens,

Kunnen jullie dit niet beter woensdag op de training bespreken ??

• Limburg ontzet?

Jean United, ik heb werkelijk waar geen enkel idee wie je bent of wat je doet.

Maar als jij over teambelang gaat predikken dan zou ik die bovenstaande reactie(s) nog maar even terug lezen!

Als jij voor het teambelang gaat, zou ik niet zo over mijn teamgenoten durven spreken? Vooral niet als het jongere gasten zijn die gesteund kunnen worden met opbouwende kritiek

gr.