De Blinkert - Lacom,
De Blinkert moet toch weer omlaag kijken. Nadat de ploeg een aantal wedstrijden op rij had gewonnen zijn ze de laatste weken dramatisch uit vorm. Lacom verrassend verloren. Ik verwacht dat Lacom dat deze wedstrijd wil gaan rechtzetten. 23-27
Volendam 3 - BDC
Twee ploegen met verrassende uitslagen van het weekend. Volendam 3 wint ruim van UDSV. Heeft UDSV echt zoveel moeite met Volendam of willen ze miss van de 2e plaats af o…BDC toch wel ruimer gewonnen dan gedacht van Nijenrodes. Volendam thuis moeilijk te verslaan. Ik zet in op een gelijkspel. 23-23
LHV - We Have
Vanochtend het internet nogmaals gechecked. je kon het zien aankomen. LHV verliest wederom van een degradatiekandidaat. Zo verdien je het ook niet om de tweede plaats te halen. We Have is klaar. Gelukkig zijn ze zo sportief om nog een aantal keer netjes te komen opdraven. Na de uitslag van afgelopen weekend hebben ze miss nog wel een beetje hoop. Jammer ruime winst voor LHV 35-20
Nijenrodes - Hercules
Kunnen de heren uit Den Haag ook omgaan met een skippybal? Ik hoop dat hun handjes groot genoeg zijn. Nijenrodes wil de competitie zo snel mogelijk afsluiten. Geheel veilig zijn ze nog niet. Krappe winst voor Hercules. 25-28
Tonegido - Lotus
De platte kar kan worden geregeld in HYPOLYTUSHOEF. Ze worden kampioen van het rechterrijtje. Deze wedstrijd zullen makkelijk winnen gezien de uitslagen van de afgelopen weken. 35-23
UDSV - ARC
UDSV afgelopen weekend een gevoelige nederlaag geleden tegen Volendam. ARC heeft een krappe overwinning geboekt op We Have. Deze wedstrijd zullen ze kansloos verliezen. 31-19