1. MHV zal nog wat punten binnen moeten halen. Uitslag is idd geen verrassing.
2. Had eigenlijk wel wat meer van Verburch verwacht.. Overwinning was wel duidelijk, maar zo dik?
3. Had hier ook de overwinning verwacht, maar dit is wel dik. Maar als de bepalende speelsters van Marsna schijnbaar een offday hadden, verklaar dit het e.e.a.
4. Ik ben wel benieuwd wat hier is gebeurt. Voc lijkt de strijd om de titel opgegeven te hebben..?? Spelen de laatste weken minder..
5. Idd, heel knap! Noav is toch bezig met een opmars. Ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Noav heeft nog kansen….
6. Lees op de site van Leudal, dat er een speelster in de goal stond. Dus dat kan de 25 tegendoelpunten verklaren?? In dat geval nog niet eens zo slecht..
Ben toch wel heel benieuwd naar de ontknoping van deze hoofdklasse B.
Wie wordt kampioen. Denk na het verlies van VOC deze week, dat het zeker gaat tussen Internos en PSV.. Wie laat er een steekje vallen?? Ik denk dat allebei de ploegen wel hun mannetje kunnen staan in de eerste divisie, kan ook niet zeggen wie ik nou sterker vind..?? Jullie?
En wat betreft de degradatie. Noav is bezig aan een inhaalrace. Er moet nog van alles gebeuren willen ze er toch nog in blijven. Maar met de verrassende opmars van de laatste weken sluit ik dat niet uit. Al denk ik uiteindelijk wel dat Noav zal degraderen.
Wat denken jullie van de komende week??
1. Internos - FIQAS Aalsmeer 2
2. MHV'81 - Marsna
3. NOAV - Wings 2
4. PSV - VELO
5. Leudal - Hellas 2
6. T+A/VOC Amsterdam 3 - Verburch
1. Internos
2. Marsna
3. NOAV
4. PSV
5. Gelijk
6. Moeilijk. Allebei goede ploegen met wisselende resultaten. Denk dan toch het thuisvoordeel voor VOC