Voorspellingen voor ronde 18 in hoofdklasse A:
DTS'48 - Westsite
Nieuw Heeten - Borhave
T+A/VOC Amsterdam 2 - Auto van Ewijk/LHC
VZV - GIBO Groep/Kwiek 2
DOS - VVW
Havas - ZAP
Wat denken jullie?
1- DTS - Westsite, DTS heeft de punten hard nodig, Westsite doet het goed de laatste paar wedstrijden. Denk dat de jonge ploeg uit Amsterdam er met de punten vandoor gaat.
2- Nieuw Heten - Borhave, Nieuw Heten red het niet tegen Borhave, en Borhave zal wel moeten winnen om niet achterop te raken om de strijd op plaats 2
3- VOC2 - LHC, VOC2 thuis altijd sterk maar onderschatting is hier het grootste gevaar denk ik. Maar normaal gesproken winst voor VOC2.
4- VZV - Kwiek2, Kwiek heeft tegen VOC2 laten zien dat ze wel degelijk voor niemand onder hoeven te doen, VZV is eigenlijk de underdog om plaats 2 maar om dit te blijven zullen ze wel moeten winnen om niet acherop te raken.
5- DOS - VVW TOPPER !!!! dit is toch wel de kraker van deze ronde beide ploegen willen de 2de plaats halen wat nog recht geeft op promotie wedstrijden, fysiek doen beide niet voor mekaar onder. DOS speelt thuis wat denk ik het verschil maakt, maar voor de competitie hoop ik dat VVW wint. Dan word het echt nog spannend om plaats 2. Dan zouden Borhave, DOS en VVW beiden op 25 punten komen met VZV op 23 punt spannender kan je het niet maken. Dus ik hoop op winst van VVW.
6- Havas - ZAP, ZAP staat echt op een plek waar ze niet op gehoopt hadden en zeker niet op hadden ingezet begin dit seizoen. Havas doet het leuk met de jeugd erbij nu, hopen dat ze dit door zetten. Denk dat ZAP toch nog een maatje te groot is maar een stunt zit er nog niet in deze ronde dus ga uit van een stunt hier dus winst voor Havas !!
Succes allemaal weer
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?