Voorspelling Dames Hoofdklasse A ronde 18

• idontknow

Voorspellingen voor ronde 18 in hoofdklasse A:

DTS'48 - Westsite

Nieuw Heeten - Borhave

T+A/VOC Amsterdam 2 - Auto van Ewijk/LHC

VZV - GIBO Groep/Kwiek 2

DOS - VVW

Havas - ZAP

Wat denken jullie?

• tsja

1- DTS - Westsite, DTS heeft de punten hard nodig, Westsite doet het goed de laatste paar wedstrijden. Denk dat de jonge ploeg uit Amsterdam er met de punten vandoor gaat.

2- Nieuw Heten - Borhave, Nieuw Heten red het niet tegen Borhave, en Borhave zal wel moeten winnen om niet achterop te raken om de strijd op plaats 2

3- VOC2 - LHC, VOC2 thuis altijd sterk maar onderschatting is hier het grootste gevaar denk ik. Maar normaal gesproken winst voor VOC2.

4- VZV - Kwiek2, Kwiek heeft tegen VOC2 laten zien dat ze wel degelijk voor niemand onder hoeven te doen, VZV is eigenlijk de underdog om plaats 2 maar om dit te blijven zullen ze wel moeten winnen om niet acherop te raken.

5- DOS - VVW TOPPER !!!! dit is toch wel de kraker van deze ronde beide ploegen willen de 2de plaats halen wat nog recht geeft op promotie wedstrijden, fysiek doen beide niet voor mekaar onder. DOS speelt thuis wat denk ik het verschil maakt, maar voor de competitie hoop ik dat VVW wint. Dan word het echt nog spannend om plaats 2. Dan zouden Borhave, DOS en VVW beiden op 25 punten komen met VZV op 23 punt spannender kan je het niet maken. Dus ik hoop op winst van VVW.

6- Havas - ZAP, ZAP staat echt op een plek waar ze niet op gehoopt hadden en zeker niet op hadden ingezet begin dit seizoen. Havas doet het leuk met de jeugd erbij nu, hopen dat ze dit door zetten. Denk dat ZAP toch nog een maatje te groot is maar een stunt zit er nog niet in deze ronde dus ga uit van een stunt hier dus winst voor Havas !!

Succes allemaal weer

• handbalsterretje

tsja Schreef:

——————————————————-

>Dus ik hoop op winst van VVW.

Hopen doe je op de WC. Ik denk dat VVW het laat lopen ivm de zenuwen.

• Peter

VZV -GIbogroep Kwiek rust 16/13 eindstand 28/29…….

• Melanie

Dts 48 - Westsite. 13 - 31

• M-7

Nieuw Heeten-Borhave 27-26

• BOOM

Jeetje wat een uitslagen, DOS - VVW word morgen dus echt de wedstrijd om de tweede plek!!!!

• ballenmeisje

Wat is er met Borhave aan de hand??

• tsja

VOC2-LHC rust 18-9 eind 35-18

• T

Hoezo wat is er met Borhave aan de hand??