Kampioen regio dames C

• mispoes

Wie denken jullie dat er kampioen gaat worden?

Haro of Gemini of misschien toch iemand anders.

• Roac

Roac??? ;)

• Feessie

Ik gok dat Gemini uiteindelijk de kampioen gaat worden. Al maakt HA R&O ook zeker een grote kans.

Ze moeten volgende week toch tegen elkaar spelen? wie hier wint…zal denk ik wel kampioen worden.

• Creationist

Naar mijn idee wordt HA R&O kampioen. Ik vind ze erg constant spelen. Wat ik wel grappig vind om te zien is dat er bij HA R&O zelden grote uitslagen zijn, terwijl Gemini wekelijks 25-30 doelpunten maakt. Ben benieuwd hoe dit volgend weekend weekend er aan toe zal gaan. Maar dat terzijde dan denk ik alsnog dat HA R&O de beste papieren heeft!

Laat het niet liggen aub HA R&O, want ik heb graag gelijk hihi!

• Ventura

Ik denk dat Gemini kampioen wordt. Is een goeie ploeg, met goeie trainer/coach, ben benieuwd volgende week.

• promotie

Denk dat HAR&O de langste adem heeft.

Ofschoon Gemini ook goeie ploeg is. Maar volgens mij is de goeie trainer/coach er niet meer…….

Het wordt in ieder geval spannend, ook na volgende week. Gemini krijgt nog Vriendschap en Ventura en HAR&O nog Vriendschap.

Succes in ieder geval allemaal!

• kirstenn

ik hoop gemini, betere kwaliteiten denk ik. terwijl haro een erg goede keeper heeft.

ik gok op gemini.

en die ‘'goede’ coach dat valt wel mee hoor.

die is inderdaad al bijna weg

• blbbllllll

de wedstijd

zal gaan tussen de bullebak en de gentelmen

of te wel een ras echte debiel

en een goed trainer aad bouwer is een perfecte en vooral een goed trainer

• tuurlijk

@blbblllll; is je toetsenbord kapot/ gezopen of typ je blind en lees je niet na?????

• ome kobus

Nee hoor, het is zelf de grootste debiel.