voorspellingen 1e divisie ronde 22

• Johan 14

Hercules- Red-Rag Tachos

Gemakkelijke overwinning voor de Haagse mannen. Tachos zal het moeilijk krijgen in de slotfase van de competitie.

PSV- TB Europe MHV

PSV won vorige week overtuigend van Internos. Thuis zal MHV geen probleem opleveren voor de mannen uit Eindhoven, die een goed team hebben staan waar nog behoorlijk wat ontwikkeling inzit. Zij doen volgend jaar echt mee om het kampioenschap.

Venus Nieuwegein- AHV Swift

De kraker deze week. Zal een spannende wedstrijd worden, waarbij ik vermoed dat Swift aan het langste eind zal trekken. Wat mij betreft is de competitie dan beslist, Swift terecht kampioen!

White Demons- Pals groep E&O 2

Vreemde wedstrijd, waarbij het harsloze thuisvoordeel van de demonen de doorslag zal geven. Punten blijven in Berkel Enschot.

DSS- Eurotech Bevo 2

Verrassing, DSS pakt de winst en laat zien toch een beetje te kunnen handballen.

Kras Volendam 2- FIQAS Aalsmeer 2

Winst voor het sterke Aalsmeer 2, zij het met veel moeite.

Vos Investment Lions 2- Internos

Ruime winst voor de Lions tegen een teleurstellend Internos. Vooraf gezien als een kanshebber om bovenin mee te draaien, maar met de week gaat het minder met de mannen uit Etten. Snel dit seizoen vergeten en bouwen aan een (h)echt team.

• #4 - Barry

Hercules- Red-Rag Tachos

Een wedstrijd waarin Tachos helaas geen vuist zal kunnen maken, Hercules heeft op de meeste fronten meer handbal, ervaring en daadkracht in de ploeg. Tachos, succes met de laatste paar wedstrijden, puntjes moeten volgen!

PSV- TB Europe MHV

Ook volgend jaar zal PSV niet meedoen om het kampioenschap, wel om de bokaal voor de meeste thuisoverwinningen. Ook MHV legt het harsloze loodje in Eindhoven. Is weer eens wat anders!

Pittigste pot van de week, kan Nieuwegein stunten en terugkomen tot 3 punten achterstand? Ik denk het niet, Arnhem kan zich opmaken voor een kampioensfeestje, en een vroege zomervakantie.

Momenteel veel jongens van 2 met 1 mee, Maikel, je keepte goed. Zeker op zaterdag, uit naar de demonen en geen belangen op het spel, wordt het een moeilijke opgave voor de Emmense jonkies. Toch, succes, doe het voor Tachos!

DSS- Eurotech Bevo 2

Verrassing, not, Bevo pakt te winst en daarmee de broodnodige punten.

Aalsmeer 2 heeft, ook uit, meer te brengen dan het soms onthutsend zwakke Volendam 2.

Internos heeft inderdaad wel wat zaken om aandacht aan te besteden, alvast in de nacompetitie, met het oog op het Team met grote T voor het volgende seizoen. Deze thuiswedstrijd een overwinning voor de jonkies, nu oppassen dat ze niet naast de schoenen gaan lopen na overwinningen tegen (onder/middel)matige ploegen, ook na de oorwas de vorige week. En, wel een relatief kleine selectie met talenten?

• Jozef

Hercules- Red-Rag Tachos

Hercules makkie!!!

PSV- TB Europe MHV

Droevige harsloze pot waarin de eindhovenaren gehakt maken van MHV

Mooiste pot van de 2 mooist handballende ploegen in deze competitie naar mijn mening!!! Hoop ervaring op het veld en ik denk dat nieuwegein nu definitief af gaat haken swift wint met 3 verschil!!!

Hoop zo dat E&O de punten mee naar huis neemt!!!!

DSS- Eurotech Bevo 2

Bevo wint met 5 verschil..

Leuke pot waarin aalsmeer gaat winnen!!!

Lions wint zijn veel te snel voor het trage Internos.