Trainer en speelsters gezocht

• cirkel

In Arnhem hebben ze een probleem: de trainer weg en speelsters weg, aldus de Gelderlander:

“Ik wil kunnen bouwen aan een ploeg, maar dan wil ik wel zeker weten dat er progressie kan worden geboekt”, verklaart Majoor. “Het bestuur denkt dat er volgend seizoen een kwalitatief even goede ploeg kan staan. Ik geloof dat niet”, aldus Majoor, die spreekt van ‘een bittere teleurstelling’.

De voorzitter denkt met speelsters uit de regio een topteam te kunnen vormen.

Wie wordt de opvolger van Jan en wie helpt de voorzitter aan namen van speelsters?

• een fan

Op zoek naar selers, kijk bij je eigen jeugd en loop niet te shoppen bij een andere vereniging, iedereen moet zijn hoofd boven water houden, en dan gaan jullie spelers ergens weg halen, ZIELIG HOOR.

• Bloffertje

Maar fan toch,

Da's toch helemaal niks nieuws. Kijk eens in de afdeling Zuid-Holland waar Hellas al jaren niet anders doet. een eigen jeugdafdeling onderhouden en eigen jeugd opleiden is toch alleen maar lastig.

En voldoen ze dan niet helemaal aan de verwachtingen dan, je dan ….. zijn we ze - teleurgesteld als ze zijn - vaak kwijt voor het handbal

• Ballenvanger

@bloffertje

Je noemt Hellas, maar zo werkt dit nu eenmaal. Bij handbal, werk en alle andere sporten

Speelt het 1e team niet hoog genoeg dan zullen talenten weggaan, trek het je niet persoonlijk aan en wees trots dat er een speler/ster het verder gaat schoppen dan de rest vd vereniging waar hij vandaan komt.

Je laatste opmerking slaat nergens op. Lukt het niet dan heb je het geprobeerd en kun je altijd nog terug gaan. Maar je zal wel wrok hebben tov Hellas.

• cirkel

als je goed weggaat dan kom je ook goed weer terug