Voorspelling Regioklasse A Dames weekend 6-7 maart

• Danielle

Dames en heren, wat wordt het dit weekend in de Regioklasse A?

De wedstrijden die op het programma staan zijn:

T.V.O. - Borger

W.H.C. - Hacol '90

De Lutte - B.W.O.

VenS - S.V.B.O.

D.S.V.D. 2 - Mannak/Hurry Up

E&O2 - Stevo

Heb er voor de grap de standen van de vorige ronde bij gehaald en dat was:

Hacol ’90 – WHC 24-14

SVBO – VenS 18-15

Borger – TVO 17-26

Mannak/Hurry Up – DSVD 33-25

Stevo – E&O2 20-18

BWO – De Lutte 15-20

Ik denk niet dat het helemaal zo zal uitvallen. Ik denk dat het dit weekend wordt:

T.V.O. - Borger –> winst Borger, laten we eens gek doen. Borger heeft zich afgelopen weekend ook goed staande gehouden tegen E&O.

W.H.C. - Hacol ‘90 –> winst Hacol ’90

De Lutte - B.W.O. –> winst De Lutte, maar dit zal geen makkelijke pot zijn. Als BWO van TVO kan winnen, kan ze dat ook van De Lutte… De Lutte thuisvoordeel, dus zal wel winnen.

VenS - S.V.B.O. –> winst SVBO

D.S.V.D. 2 - Mannak/Hurry Up –> winst Mannak Hurry Up. Verdient wel opmerking dat DSVD zich de vorige keer uiterst kranig verweerd heeft!

E&O2 - Stevo –> winst Stevo. Vorige keer ook voor een stunt gezorgd door te winnen en nu in ‘the winning mood’. Stevo heeft afgelopen week twee wedstrijden gewonnen (ook SVBO inhaalwedstrijd). E&O heeft wel thuisvoordeel, dus makkelijk wordt het niet.

Wie volgt met een voorspelling? (lekker weer eens een keer zo uitgebreid… haha)

• handbalster

mijn voorspelingen zijn voor dit weekend

TVO–Borger===TVO

WHC–Hacol 90===Hacol 90

DeLutte–BWO===DeLutte

V&S–Svbo===V&S

Dsvd–Mannakhurryup===Mannakhurryup

E&O–Stevo===Stevo

bij winst in deurningen is Mannak hurryup kampioen

• ballenmeisje

Nou mijn voorspelling dan ook maar, (anders is het ook zo stil)

TVO - Borger

Dit word denk ik een spannende wedstrijd. T.V.O geeft het niet gauw op maar Borger heeft het inderdaad goed gedaan

tegen E&O. ik denk toch dat TVO toch te punten krijgt.

WHC - Hacol'90

Deze wedstrijd is voor Hacol. die goed op elkaar ingespeeld zijn en dat is bij WHC wel anders. Bij Hacol'90 scoren meerdere

speelster terwijl er bij WHC maar enkele speelsters zijn die wat doen.

De Lutte - BWO

Nou ik doe hier eens gek en gok hier voor BWO. Ik heb gehoord (weet niet of het echt zo is) dat de Lutte met een aantal

geblesseerden zit en omdat BWO het goed heeft gedaan tegen TVO voorspel ik dat BWO gaat winnen.

VenS - SVBO

Ik denk dat VenS hier gaat winnen. de vorige uitslag wat het andersom maar ik kijk nu alleen ff naar de wedstrijden van ons

tegen deze ploegen en daarbij vond ik Ven S beter dan SVBO.

DSVD2 - Hurry up

Hurry up Kampioen!

E&O2 - Stevo

Dit word weer een spannende wedstrijd. Vorige wedstrijd heeft Stevo door het slechte spel van E&O toch kunnen winnen en had

gedacht dat geen 2e x zou gebeuren. maar de laatste tijd lijkt het alsof E&O de moed opgeeft. dus wie weet! ik ga voor Stevo

• Supporter

TVO - Borger > Overwinning Borger!! Borger is geen slechte ploeg. Staat nu op 4 punten, maar dat hadden er ook 8 of 10 kunnen zijn. Ik gok op Borger!

WHC - Hacol > ruimte overwining Hacol

De Lutte - BWO > overwinning de Lutte! Thuisvoordeel en betere ploeg!

V&S - SVBO > Winst V&S

DSVD 2 - Hurry up > Overwinning en tevens kampioenschap Hurry up! Knappe prestatie. Geen enkel punt laten liggen!!

E&O 2 - Stevo > Ook ik gok op stevo. Ik heb zo'n vermoeden dat E&O een aantal speelsters heeft vastgespeeld door met 1e mee te laten doen. Waarom anders zoveel verliezen laatste tijd terwijl op het begin alleen maar gewonnen werd?

Wordt weer leuk weekend! Ben benieuwd

• handbalster

WHC– Hacol90=== 19–32

• ballenmeisje

Hurry up kampioen! Gefeliciteerd bij deze!

DSVD - Hurry up 17 - 28

De lutte - BWO 23 - 24

TVO - Borger 21 - 21

E&O - Stevo 32 - 18

• handbalster

dank je ballen meisje waar blijft danielle

• ballenmeisje

Handbalster je wou toch niet zeggen dat je van hurry up bent!

• Danielle

Hier ben ik! Haha.

En inderdaad handbalster, ben jij echt van Hurry Up?? Dat had ik idd ook niet verwacht..!

Dacht dat je bij ons uit de buurt zou komen!! (geef ook al wel iets prijs nu, haha) Dan wordt het volgend jaar wel minder hier op het forum… jammer hoor!

E&O2-Stevo 32-18  niet verwacht dat Stevo zo dik zou verliezen..! Wat was er aan de hand, zou je denken… of was het de hars, die Stevo niet gewend is!

DSVD2-Mannak/Hurry Up 17-28  verwacht, gefeliciteerd Hurry Up!

VenS-SVBO 22-17  had ik andersom voorspeld, maar had idd ook zo kunnen uitvallen

WHC-Hacol ’90 19-32  verwacht, Hacol heeft wel uitgepakt, wat een winst!

TVO-Borger 21-21  had al voorspeld dat Borger zou vechten voor de punten. Benieuwd naar hoe deze wedstrijd verlopen is..!

De Lutte-BWO 23-24  had al voorspeld dat dit geen makkelijke pot zou worden voor De Lutte, maar winst voor BWO had ik nog niet verwacht. Knap, zeker met thuisvoordeel van De Lutte

• handbalster

ben hurryupper