Voorspellingen heren hoofdklasse A ronde 18

• Six

Achilles - CSV

Achilles zal er alles aan doen om de smaak van afgelopen weekend weg te spoelen. CSV is echter goed bezig de laatste tijd. Als Achilles zich alleen op het eigen spel concentreert, worden de punten in eigen huis gehouden. 32-25.

HVBS - Hellas 2

HVBS lijkt me niet in staat om het de mannen uit Den Haag moeilijk te maken, daar is Hellas te goed voor. 22-31.

Aalsmeer 3 - Celeritas

Zou Celeritas weer voor een stuntje zorgen? Absoluut niet! Ditmaal zullen ze het slechts met zeven man ::o moeten doen. 38-17.

Fortissimo - Nieuwegein 2

Leuke pot, waarbij de score om en om zal zijn. Fortissimo pakt in eigen huis nipt de punten. 31-29.

Hurry-up 2 - VVW

Wellicht dat Hurry-up nog voor een stuntje kan zorgen. Ik ga echter voor een overwinning voor VVW. 23-29.

Vrone - FHC

FHC is uitgespeeld en Vrone houdt eenvoudig de punten in eigen huis. 30-19.

• Seikurt

Six Schreef:

——————————————————-

> Achilles - CSV

> Achilles zal er alles aan doen om de smaak van

> afgelopen weekend weg te spoelen. CSV is echter

> goed bezig de laatste tijd. Als Achilles zich

> alleen op het eigen spel concentreert, worden de

> punten in eigen huis gehouden. 32-25.

Mee eens, Achilles komt uit de dip en herpakt de strijd. Ditmaal om de 2de plaats. 29 - 21

> HVBS - Hellas 2

> HVBS lijkt me niet in staat om het de mannen uit

> Den Haag moeilijk te maken, daar is Hellas te goed

> voor. 22-31.

Mee eens, geen team op de training, geen team op het veld: 18 - 31

> Aalsmeer 3 - Celeritas

> Zou Celeritas weer voor een stuntje zorgen?

> Absoluut niet! Ditmaal zullen ze het slechts met

> zeven man ::o moeten doen. 38-17.

Wederom mee eens, Celeritas krijgt nu de mannen tegen ipv voor: 29 - 12

> Fortissimo - Nieuwegein 2

> Leuke pot, waarbij de score om en om zal zijn.

> Fortissimo pakt in eigen huis nipt de punten.

> 31-29.

Helaas voor Fortissimo is Nieuwegein te sterk. De 2 dubbelaars doen mee bij Nieuwegein: 28 - 31

> Hurry-up 2 - VVW

> Wellicht dat Hurry-up nog voor een stuntje kan

> zorgen. Ik ga echter voor een overwinning voor

> VVW. 23-29.

VVW heeft goede zaken gedaan afgelopen week en proberen dit door te zetten. Dit lukt echter niet: 26 - 25

> Vrone - FHC

> FHC is uitgespeeld en Vrone houdt eenvoudig de

> punten in eigen huis. 30-19.

Mee eens, FHC is uitgeteld. Harde pot, mogelijk rode kaarten voor beide partijen: 32 - 17 mits de wedstrijd uberhaupt doorgezet wordt.

• FredCroquette

Achilles - CSV

Achilles bedankt CSV voor het voorkomen dat Fortissimo weer gelijk kwam. Achilles is thuis ongeslagen, en na de wedstrijden van vorige week gewaarschuwd en dat telt dit weekend voor twee (punten). 32-27

HVBS - Hellas 2

Hellas 2 is te goed voor HVBS. 20-35

Aalsmeer 3 - Celeritas

Stunt? misschien wat mooie goals van Aalsmeer maar verder niets. 33-17

Weer een finale voor Fortissimo, hopelijk begint de coach nu vanaf minuut 1 met schreeuwen voor Fortissimo. 33-32

Hurry-up 2 - VVW

VVW is een aardig team, maar HurryUp gaat het ze lastig maken. Toch hebben ze genoeg vertrouwen uit de laatste wedstrijden geput en zullen de mannen van VVW wel als winnaar uit de strijd komen. 28-34

Vrone - FHC

Met een gevarieerde en complete selectie maakt FHC best een kans hoor. Alleen wie ziet dat nu nog gebeuren? 28-24

• Alejandro

Achilles - CSV

Als ik Achilles mag geloven hangt alles van de scheidsrechters af. Ik geloof Achilles niet, maar ze winnen deze wel, toch krapper dan ze hopen. 28-26

HVBS - Hellas 2

Hellas blijft in mijn ogen uit maar matig presteren. Worden de eerste helft maar niet wakker, maar winnen door een sterke tweede helft. 26-31

Aalsmeer 3 - Celeritas

Ja, Celeritas kan thuis nog wel eens stunten. Nee, dat lukt in uitwedstrijden niet! 33-16

Fortissimo wakker geschud door het verrassende gelijkspel afgelopen weekend? Thuisvoordeeltje (te koud voor Nieuwegeiners) 30-29

Hurry-up 2 - VVW

VVW gaat niet zonder reden zo'n eind rijden. 26-30

Vrone - FHC

Hoofdstuk FHC gaat definitief dicht. 34-18

• Bedweter

Achilles - CSV

Als ik Achilles mag geloven hangt alles van de scheidsrechters af. Ik geloof Achilles niet, maar ze winnen deze wel, toch krapper dan ze hopen. 28-26

HVBS - Hellas 2

Uit is Hellas toch zwakker. Toch een overwinning voor Hellas 28-23

Aalsmeer 3 - Celeritas

Team 3 zal wel winnen, op wat voor manier dan ook. 33-19

Wedstrijd van het weekend? Zal een leuke pot worden. Toch zal Fortissimo de punten in huis houden 28-26

Hurry-up 2 - VVW

Lastig, alles is mogelijk. Hurry-up zou kunnen winnen, het zou een gelijkspel kunnen worden, maar ik gok op een overwinning voor VVW 28-22

Vrone - FHC

FHC zal eerst een weg door de woonwijk moeten vinden, en vervolgens door de verdediging. Toch denk ik dat FHC iets recht wil zetten. Stunt? Mogelijk 24-25

• Rammer

Achilles - CSV => makkie voor achilles vorige week was een slippertje. 35 - 26

HVBS - Hellas 2 => laatste punt verlies van het seizoen voor de mannen uit bunschoten. 23 - 26

Aalsmeer 3 - Celeritas => In aalsmeer is moeilijk te winnen dus celeritas maakt geen kans. 35 - 19

Fortissimo - Nieuwegein 2 => “de pot van het weekend” volgens sommigen maar voor mij niet fortissimo pakt gewoon de puntjes. 28 - 25

Hurry up 2 - VVW => VVW zal het moeilijk krijgen maar wint wel. 22 - 24

Vrone - FHC => mag geen probleem zijn voor de thuisploeg. 24 - 18

Succes allemaal.

• MB8

Achilles - CSV => zeker voor Achilles, ze beginnen nu scherp. 38 - 22

HVBS - Hellas 2 => Walk over. 23 - 31

Aalsmeer 3 - Celeritas => Celeritas maakt geen schijn van kans, 38-19

Fortissimo - Nieuwegein 2 => Kraker van de week, ik denk toch Nieuwegein 27-33

Hurry up 2 - VVW => Rare wedstrijd 25-25

Vrone - FHC => Vrone wint makkelijk 15-26

• HKA

Haha, jullie denken écht dat in deze ronde verrassingen plaatsvinden? Niet zo dromerig kom eens met realistische uitslagen. Achilles, Aalsmeer en Hellas winnen natuurlijk gewoon met minimaal 14 punten verschil. Fortissimo is de twijfelkont deze ronde maar Cothen kan NU zelf de keus maken om te promoveren. Of niet. Spelen ze komend seizoen op gelijke hoogte met de dames ^_^. Succes!

• Alejandro

HKA, bijna elke ronde vinden er wel verrassingen plaats in onze poule. Waarom zou dat dan nu opeens niet zo zijn. Ik denk echt niet dat Hellas 2, Achilles en Aalsmeer 3 allemaal met zo'n groot verschil gaan winnen.

Ik zou zeggen, lekker handballen en laat je verrassen!

• HKA

Eens met de verrassingen in vorige competitierondes. Maar Alejandro denk je echt dat - nu het erom gaat - er verrassingen optreden? Ik hoor het je hopen maar wees realistisch: de stand verandert deze competitieronde NIET.

Of spelen er teams met andere doelstelling dan promotie (hoor ik reactie van Team 3?). Twijfel er niet over dat Achilles, Fortissimo, Nieuwegein (twijfel door Nieuwegein 1) en Hellas allemaal omhoog willen. Deze ronde gaan ze er alles voor doen daarvoor het vertrouwen te krijgen.

Fortissimo Nieuwegein is de kraker van het weekend. Winst voor Fortissimo of loopt Achilles weer iets verder uit? Zoals ik zei, naast de kraker ook dé twijfelkont van het dit weekend. Telkens als het erom gaat laat Cothen punten liggen. Hebben de heren inmiddels voldoende ervaring het hoofd koel te houden in de beslissende competitiefase? Anders stuur ik alvast een bosje bloemen naar Apeldoorn. Gok er toch op dat de selectie compleet genoeg is de punten in eigen huis te houden…