Dames Regio C, Ronde 18

• Speler2

De eerste slag is gestreden en gewonnen door Gemini. Wat zal het volgende weekend ons brengen!

Gemini - Stompwijk

Dit mag absoluut geen probleem zijn voor Gemini. Al heeft Stompwijk een goed resultaat neergezet tegen Quintus afgelopen weekend.

Hercules - Vriendschap/TOB

Hercules het net niet team van deze competitie. VTC heeft de afgelopen ontmoeting in eigenhuis verloren. Als ik het me goed herineer was dit een beladen wedstrijd met negatief publiek en een tegenfluitende scheidsrechter. Hercules moet dit in eigenhuis wederom kunnen winnen.

ROAC - HA R&O

Klapper van deze week. ROAC loopt nu 3 punten achter op de koplopers. Ik ben bang dat het na dit weekend 5 punten worden. HA R&O draait lekker en speelt ook goed als team. Dit zal ROAC opbreken.

KB-Shop/Ventura - Atomium'61

Atomium pakt eindelijk wat punten. Het was ze zeker gegund. Ventura zal zich niet laten verrassen door de Rotterdammers en zeker niet in Schiedam.

Schipluiden - v.d. Voort Quintus 3

Schipluiden gaat naar mijn idee steeds slechter en slechter spelen. Ze zullen Quintus geen moment in gevaar brengen.

Westlandia 2 - DWS

Leuke wedstrijd voor de punten onderin. DWS doet het ietjes beter aan de stand te zien. Gokje: Westlandia wint.

Weer een spannende boel deze week! Succes iedereen

• ynes

Gemini - Stompwijk dikke overwinning voor Gemini

Hercules - Vriendschap Hercules, spelen leuk maar winnen telkens net niet. Wellicht nu thuis wel

ROAC - HAR&O collectief sterk HAR&O wint van ROAC

Ventura - Atomium Ventura, ondanks goede overwinning van Atomium afgelopen weekend

Schipluiden - Quintus 3 Quintus, gemakkelijk!!!

Westlandia - DWS Westlandia

Succes weer allemaal, komende 2 weken wordt het waarschijnlijk allemaal beslist….

• Steffie

Gemini - Stompwijk -> Gemini zonder twijfel

Hercules - Vriendschap -> ik hoop op Hercules

Roac - Haro -> voor de stand zou het leuk zijn dat Roac wint, maar aangezien Haro op dreef is, winnen zij de pot

Ventura - Atomium -> wij natuurlijk

Schipluiden - Quintus -> Quintus, zonder twijfel

Westlandia - DWS -> ik gok op Westlandia

• mispoes

Gemini - Stompwijk -> Gemini heeft vorige keer dik gewonnen, en zal dat deze keer weer doen

Hercules - Vriendschap -> Hercules is een beter team en zal dit ook wel kunnen winnen

Roac - Haro -> Ben het zeker eens met Steffie, het zou leuk voor de stand zijn als Roac wint, maar Haro wint

Ventura - Atomium -> Ventura

Schipluiden - Quintus -> Quintus makkelijk

Westlandia - DWS -> Westlandia is een beter handbalende ploeg en moet dit ook kunnen winnen.

Succes allemaal..

• Feessie

Gemini - Stompwijk

Gemini wint ruim als ze de -kampioenszenuwen- onder controle kunnen houden :)-D

Vrienschap heb ik 2 keer zien spelen en de eerste keer was ik echt onder de indruk, de 2e keer vielen ze me tegen. Hercules heeft een leuk team maar als Vriendschap op dreef is gaan de punten mee met vriendschap.

ROAC - HA R&O

Roac heeft lange opbouwspeelsters die het spelletje slim spelen maar ik vind ze geen ploeg voor in de hoofdklasse. Niet omdat ik ze het niet gun maar er zit niet genoeg snelheid in hun spel zoals Gemini en HA R&O wel hebben….punten gaan hierdoor ook naar HA R&O

Ventura gaat winnen.

Quintus heeft een leuker en beter team van Schipluiden en zullen hier ook dik winnen.

Westlandia 2 - DWS

Vorige keer heeft DWS Westlandia weten te overklassen maar dit keer gaan de punten naar Westlandia.

• AA-tje

Gemini - Stompwijk

We gaan ervoor en zullen niet verliezen.

Ik vind dit een lastige, heb één keer tegen Vriendschap gespeeld en als ik daar mijn conclusies uit moet trekken dan wint Hercules. Maar ik acht Vriendschap in staat om van Hercules te winnen. Ik gok Hercules vanwege het thuisvoordeel.

ROAC - HA R&O

Dit gaat HA&RO winnen. Ik vind ze gewoon beter. Al hoop ik natuurlijk wel dat ROAC wint :-)

Ventura gaat winnen.

Duidelijke overwinning voor Quintus.

Westlandia 2 - DWS

Ik vind Westlandia een hele leuke handballende ploeg, snap daarom ook niet dat ze zo laag staan. Ik denk dat ze nu wel winnen van DWS.

Succes weer allemaal!

• blabla

Gemini - Stompwijk: Stompwijk heeft bijna kunnen stunten tegen Quintus. Misschien lukt het nu tegen Gemini? Ik verwacht toch een makkelijke overwinning voor Gemini…

Hercules - Vriendschap/TOB: Hercules lijkt telkens net te kort te komen, maar dit keer pakken ze de punten.

ROAC - HA R&O: De vorige keer is ROAC dik ingemaakt door HARO, maar dat gaat nu niet gebeuren. ROAC wint!

KB-Shop/Ventura - Atomium'61: Makkie voor Ventura.

Schipluiden - v.d. Voort Quintus 3: Makkie voor Quintus.

Westlandia 2 - DWS: Dit zal een spannende pot worden. Westlandia wint.

Succes!

• Creationist

Gemini - Stompwijk

Gemini wint hier.

Vind het grappig om te lezen dat Hercules het net niet team van deze competitie wordt genoemd want dat dacht ik ook precies! Vorige keer wonnen ze ruim van VTC, bij VTC dus wie weet hebben ze het vh weekend net wel

ROAC - HA R&O

Spannende weken zeg voor HARO, ROAC en Gemini pffoe. Vind het ook grappig dat mensen ROAC willen laten winnen ivm met de stand, maar is het niet leuker als HARO en Gemini het volgende week met evenveel punten uitvechten? Naar mijn idee wel. Hoe dan ook HARO wint hier.

Ventura gaat dit gewoon winnen.

Schipluiden verliest van Quintus 3. Vind Quintus een leuke ploeg die hier de punten gaat pakken.

Westlandia 2 - DWS

Vind Westlandia ook een leuke ploeg. Zit veel tempo in maar het wil allemaal maar niet lukken. Tegen DWS lukt het wel!!

Weer een spannende boel deze week! Succes iedereen

• Ventura

Winnars van deze week: Gemini / Hercules / HARO / Ventura / Quintus / Westlandia

Al zou een stuntje van Roac de meiden van HARO weleens op kunnen breken in de race om het kampioenschap.

• Roac

Tips zijn natuurlijk altijd welkom om Haro te verslaan….