Voorspelling REGIO D ronde 18

• Benno

Lacom - Tonegido

Kijk uit voor Tonegido..ze hebben weer een wedstrijd gewonnen dus moet je serieus rekening houden met ze!! Deze wedstrijd wint Lacom 29-21

BDC-Nijenrodes

BDC wint zijn wedstrijdjes niet meer zo makkelijk als in zoals in het begin van het seizoen getuige de krappe overwinning in Haarlem. Spannende pot BDC net wint 26-24

Hercules - De Blinkert

Hercules afgelopen weekend “overklast” door Tonegido. Jaja mensen dit is het begin van het einde voor Hercules. Grapje. Hercules wint deze wedstrijd makkelijk 30-20

Lotus - LHV

LHV heeft het altijd moeilijk tegen degradatieklanten…Ik zet in op een gelijkspel…25-25

UDSV - Volendam

Makkelijke overwinning voor UDSV. 28-23

We Have- ARC

ARC toch wat ongelukkig de laatste weken. Als ze deze pot winnen degraderen ze denk ik niet. 23-25

• The Hague

b]Lacom - Tonegido

Als Tonegido weer een geniaal plan heeft, en de tegenstander gaat overklassen, winnen ze toch niet. Tonegido is namelijk een stinkploeg die denken dat ze goed zijn, maar wel 7de staat, en meer verliespunten heeft dan winstpunten, meer tegendoelpunten dan voor. Dus lelijk. 34-23

BDC-Nijenrodes

BDC wint, tenzij de scheids weer ‘' slecht ’' gaat fluiten. Verliezen ze? Dan ligt het aan de scheids. Want dat is altijd zo als ik de verslagen mag geloven.

Hercules - De Blinkert

Eitje voor Hercules, 32-24

Lotus - LHV

Moet LHV toch wel winnen, 24-29

UDSV - Volendam

UDSV wint nipt met 25-24

We Have- ARC

leuk. 1-0

• nr 13

Zie ik hier een slecht verliezer The Hague??

Wees een waar kampioen en kijk naar je volgende wedstrijd ipv zulke opmerkingen te maken over de wedstrijd die jullie zelf hebben verloren….

• JohnDoe

Iedereen weet toch dat je tegen die “kleuters” uit Den Haag gewoon 6-0 moet verdedigen, het is een leuk team maar kan niet tegen z'n verlies…. (op hun keeper na, die wel sportief is)

Tonegido kampt met veel blessures en het team bestaad uit maximaal 10 spelers, dit in tegenstelling tot sommige competitie teams die de luxe hebben om mensen thuis te moeten laten.

Lacom - Tonegido

Leuke gelijk opgaande wedstrijd, Tonegido trekt aan het langste eind en zal de punten mee naar huis nemen.

BDC-Nijenrodes

Nijenrodes kan niet voor een verrassing zorgen, punten gaan naar BDC.

Hercules - De Blinkert

De is niet sterk genoeg, Hercules gaat er gemakkelijk met de overwinning vandoor.

Lotus - LHV

Lotus red het niet meer op dit niveau, winst LHV.

UDSV - Volendam

Spannende wedstrijd maar Volendam waarbij Volendam als winnaar naar voren komt.

We Have- ARC

Een wedstrijd uit de onderste regionen, maar waar ARC heeft laten zien dat het af en toe haar punten mee pakt kan dit niet echt gezegd worden van We Have. Winst ARC.

• semi-kenner

Ik ga dit keer ook de uitslagen raden

Lacom - Tonegido

Wat tovert Tonegido nu uit de west-friese hoge hoed om Lacom te verslaan??. Toch gaat het ze helaas niet lukken tegen Lacom 28-24.

BDC-Nijenrodes

Winst voor BDC in deze streekdery 26-20

Hercules - De Blinkert

Gaat de blinkert het ook met 6-0 proberen??? lukt niet te weinig handbal in de ploeg 36-26

Lotus - LHV

Het is bij LHV dan weer wel en dan weer niet toch winst 23-25

UDSV - Volendam

Een moeilijke winst voor volendam 23-28

We Have- ARC

Makkie ook voor ARC 19-24

• nr 12

Lacom - Tonegido

Een echte streek derby, ze zijn beide net zo goed/slecht. Dus zeg gelijk spel.

BDC-Nijenrodes

BDC zal hun mindere wedstrijden/ weken gaan goed maken tegen Nijenrodes. Winst BDC.

Hercules - De Blinkert

Na het verlies tegen de super helden uit het noorden (laat me niet lachen) staat alles weer op scherp bij de kampioen van de regio klasse D. De Blinkert is hier helaas het slachtoffer van. Winst hercules,

Lotus - LHV

Na twee weken op rij gewonnen te hebben, maakt LHV hier een eind aan. Winst voor de mannen uit Leusden.

UDSV - Volendam

Geen hars voor de mannen uit Volendam, Skippy bal werpen in Utrecht. UDSV wint door dit voordeel wat ze het hele seizoen al hebben. Oke de mannen kunnen ook nog handballen ook.

We Have- ARC

Moeilijk te voorspellen, twee ploegen die gaan degraderen. Zorgt WeHaVe voor de eerste keer winst in 2010? ARC gaat er met twee punten vandoor.

Gr nr 12

• Rakker

Lacom - Tonegido

Lacom tegen het wervelende, allebepalende, eredivisiewaardige Tonegido. Dus winst voor Lacom.

BDC-Nijenrodes

BDC niet in goede doen de laatste weken, daarom nu maar eens een ruime overwinning

Hercules - De Blinkert

Hercules heeft een slippertje gemaakt, maar wat wil je bij de sterren uit het Noorden. Nu maar even De Blinkert slachtofferen in een ruime overwinning

Lotus - LHV

LHV wint eindelijk weer eens. 2 punten naar Leusden.

UDSV - Volendam

Geen Hars, breekt dat de Volendamers? Met hars had ik voor volendam gegaan…. Nu lichte twijfel… gelijkspel?

We Have- ARC

Ik verwacht dat ARC het degradatiespook weet te ontwijken. Hier winnen en dan rustig de competitie uitspelen.

• ploppie

Hars….. Het zou verboden moeten worden!

• Nr. 23

Lacom - Tonegido

Na de stunt van vorige week, is het maar weer de vraag of de mannen van de afsluitdijk dit kunnen herhalen…. Indien compleet geef ik ze een goede kans. Gelijkspel

BDC-Nijenrodes

Het ligt er een beetje aan wie zich geroepen voelen om uit Breukelen naar Soest te rijden. Denk toch een overwinning voor de Soesternaren

Hercules - De Blinkert

Hercules afgelopen weekend verloren Tonegido. Getergt gaan zij deze wedstrijd winnen.

Lotus - LHV

LHV is een maatje te groot voor Lotus

UDSV - Volendam

Oud tegen oud, geen hars gaat de doorslag geven, sorry Ploppie….. UDSV wint.

We Have- ARC

Echt degradatie duel, gok op een gelijkspel

Succes allemaal!!

• Monsieur

Lacom - Tonegido

Lacom heeft afgelopen week gelijk gespeeld, terwijl Tonegido zeer blij kon en mocht zijn met een overwinning op de nummer 1. Toch gaat Lacom winnen, Tonegido is te wisselvallig.

BDC-Nijenrodes

Nijenrodes had vorige week geen kans, BDC heeft een nette nipte overwinning geboekt. Nijenrodes heeft uit de laatste 5 wedstrijden 0 punten gehaald. BDC wint thuis ruim.

Hercules - De Blinkert

Ondanks dat Hercules vorige week verrassend heeft verloren, houden ze de punten in huis. De Blinkert maakt geen kans.

Lotus - LHV

Lotus heeft vorige week gewonnen, maar van een ander laag geklasseerd team. LHV is de sterkere ploeg en neemt de punten mee naar huis.

UDSV - Volendam

UDSV is bezig aan een goede reeks. Volendam heeft uit nog wel eens problemen. UDSV zet de goede reeks voort.

We Have- ARC

Een leuk potje handbal voor de onderste plekken in de ranglijst. ARC wint de wedstrijd en We HaVe is weer een ronde dichter bij degratatie.