voorspelling heren regio C. 6 - 7 maart

• Voetfout

Heerle-US

Ik ga er niet van uit dat Heerle thuis gaat verliezen en zeker niet van US, voor de competitie zou het leuk zijn, maar het gaat niet gebeuren. Winst voor Heerle.

Saturnus-Saturnus

Ik denk ook dat Saturnus wint.

EHC-Snelwiek2

Geen twijfel mogelijk: EHC.

Hercules 3-HWC

Hercules kan best winnen van HWC, maar HWC zit wel in de winning mood de laatste tijd. Toch geef ik Hercules het voordeel van de thuiswedstrijd.

Savosa-Unitas '63

Klein verschilletje verwacht ik, in het voordeel van Savosa. Ik kijk ook uit naar het leuke wedstrijdverslag dat iedere week is verschenen, behalve vorige week. En laat dat nou net toevallig een van de verliespotten zijn geweest. Ja, het gebeurt wel eens dat de ‘verslaggever’ en zijn stand-in beiden niet aanwezig zijn. Maar deze week komt er ongetwijfeld weer een verslag.

Westlandia-DWS

Ik verwacht toch dat DWS hier de punten pakt.

• contra

@ (Duim)-Zuigertje ()

Herinner je deze nog?

US - Saturnus

Dat die Amsterdammertjes slechts een paar goeie spelers hebben en voor de rest leuke waterdragers weet de Regio C nu wel. Wat er bij US ontbreekt is een keeper en het als team spelen. Ondanks het thuis voordeel denk ik dat de gasten de twee punten meenemen.

Beetje tegenstrijdig met je voorspelling voor komende ronde… but thanks anyway

• Handballer

Ik snap niet waarom er mensen zijn die zo'n punt maken van de verliespotten van Savosa, en dan ook nog eens gaan zeuren over wel of niet schrijven van een wedstrijdverslag!

Die jongens hebben 9 man. Sinds 2010 zijn ze nog geen enkele wedstrijd compleet geweest. Blessures (waarvan 1 waarschijnlijk de rest van het zaalseizoen) en spelers die op wintersport gaan, komen slecht van pas bij zo'n kleine selectie. Ze hebben voor de kerst laten zien wat ze kunnen. Ze blijken zelfs in de top mee te kunnen draaien. En zijn ondanks de verliespotten totaal geen degradatiekandidaat (zoals vooraf voorspeld).

Give them a break, concentreer je op je eigen prestaties/wedstrijdverslagen!

• Giedd

Heerle - US

US heeft een leuke ploeg maar meer ook niet! Eigenlijk geen ploeg want het is puur individu in Amsterdam. Heerle een echt team en ook nog eens beter wat inhoud dat Heerle hier vrij gemakkelijk gaat winnen en de champagne koud kan gaan zetten.

Saturnus'72 - Saturnus

Ik maak hier niet eens worden aan vuil. Zet hem op Jantje;)

EHC - Snelwiek 2

Onderschat Snelwiek niet anders kunnen ze zo opeens gaan stunten! Maar EHC toch nog wel iets beter ondanks Snelwiek weer wat betere handballers in de ploeg hebben.

Hercules 3 - HWC

Dit gaat Hercules winnen. En ook nog aardig ruim ook. Geen afslachting maar in Boswijk gaat dit seizoen niemand winnen.

Savosa - Unitas'63

Is gewoon een hele lastige uitwedstrijd voor ons. Thuis wedstijd nog niet compleet en nu in goede moed richting Barendrecht. Thuiswedstrijd onnodig verloren en vorige week tegen Heerle erg dichtbij een stunt ( geflateerde uitslag aangezien we vijf minuten voor tijd nog gelijk stonden ) denk dat we hier best wel misschien twee puntjes kunnen weg snoepen!

Westlandia - DWS

Ik weet nog steeds niet waarom maar ben nog steeds totaal niet onder de indruk van Westlandia… Al doen ze het wel erg goed en zwaar boven verwachting. Thuis uiteraard het voordeel van hars aan de bal maar al de breaks die DWS gaat lopen en van 4 meter richting goal gooien moeten er gewoon in gaan. Verwacht dat DWS dit op zijn sloffen gaat winnen.

• Lord Farquat

Westlandia-Dws 31-29.

Jammer Giedd, Dws heeft de sloffen thuisgelaten. Westlandia heeft de wedstrijd gewonnen op voornamelijk strijdlust.

2 ploegen die aan elkaar gewaagd waren, Westlandia net wat strakker en scherper.