Borhave - DOS
Dit wordt een leuke wedstrijd denk ik… Twee sterke ploegen die de punten moeten pakken om de tweede plek te houden. Ik denk dat Borhave uiteindelijk de punten pakt, mede omdat zij thuisvoordeel hebben.
GIBO Groep/Kwiek 2 - T+A/VOC Amsterdam 2
Dikke winst voor VOC, ook al doet Kwiek het goed laatste weken. VOC is te sterk voor ze.
DTS'48 - Havas
Kan ook een leuke wedstrijd worden. DTS heeft wat goed te maken na vorige week, maar Havas ook.. Denk een klein voordeel voor DTS.
Auto van Ewijk/LHC - ZAP
Op papier lijkt het een uitgemaakte zaak dat zap zal winnen. Maar zap is de laatste weken niet goed bezig en heeft al iets van 5-6 wedstrijden achter elkaar niet kunnen winnen. Zitten ze in een dip en kunnen ze hieruit komen? LHC heeft goede zaken gedaan vorige week en zullen proberen dit door te zetten. Ik gok toch op een overwinning voor zap, zij hebben een beter team en moeten dit kunnen.
VVW - VZV
Ook een leuke wedstrijd. Beide teams doen het weer goed laatste weken. Zal een spannende wedstrijd worden en ik denk ook een heel felle strijd. VVW is nooit bang voor fysieke strijd en VZV kan daar niet altijd goed mee omgaan. Ik ben bang dat de scheidsrechters hier ook een rol zullen gaan vervullen. Hier ga ik voor een gelijkspel.
Westsite - Nieuw Heeten
Winst voor Westsite. Zijn goed bezig en is een leuk team. Jonge meiden die nog verder kunnen groeien. Het is te hopen dat ze dit team bij elkaar kunnen houden, kunnen ze nog leuke dingen bereiken denk ik.
Wat denken jullie??