Hoofdklasse A dames ronde 17

• dusss

Borhave - DOS

Dit wordt een leuke wedstrijd denk ik… Twee sterke ploegen die de punten moeten pakken om de tweede plek te houden. Ik denk dat Borhave uiteindelijk de punten pakt, mede omdat zij thuisvoordeel hebben.

GIBO Groep/Kwiek 2 - T+A/VOC Amsterdam 2

Dikke winst voor VOC, ook al doet Kwiek het goed laatste weken. VOC is te sterk voor ze.

DTS'48 - Havas

Kan ook een leuke wedstrijd worden. DTS heeft wat goed te maken na vorige week, maar Havas ook.. Denk een klein voordeel voor DTS.

Auto van Ewijk/LHC - ZAP

Op papier lijkt het een uitgemaakte zaak dat zap zal winnen. Maar zap is de laatste weken niet goed bezig en heeft al iets van 5-6 wedstrijden achter elkaar niet kunnen winnen. Zitten ze in een dip en kunnen ze hieruit komen? LHC heeft goede zaken gedaan vorige week en zullen proberen dit door te zetten. Ik gok toch op een overwinning voor zap, zij hebben een beter team en moeten dit kunnen.

VVW - VZV

Ook een leuke wedstrijd. Beide teams doen het weer goed laatste weken. Zal een spannende wedstrijd worden en ik denk ook een heel felle strijd. VVW is nooit bang voor fysieke strijd en VZV kan daar niet altijd goed mee omgaan. Ik ben bang dat de scheidsrechters hier ook een rol zullen gaan vervullen. Hier ga ik voor een gelijkspel.

Westsite - Nieuw Heeten

Winst voor Westsite. Zijn goed bezig en is een leuk team. Jonge meiden die nog verder kunnen groeien. Het is te hopen dat ze dit team bij elkaar kunnen houden, kunnen ze nog leuke dingen bereiken denk ik.

Wat denken jullie??

• Olympiër

Borhave - DOS

Ik denk dat DOS de wedstrijd gaat winnen. Borhave heeft een slechte week achter de rug tegen VVW en VZV dus zal ze het niet makkelijk maken, maar toch denk ik dat DOS sterker is.

GIBO Groep/Kwiek 2 - T+A/VOC Amsterdam 2

Niet zo moeilijk. VOC wint met dikke cijfers.

DTS'48 - Havas

hmm.. ik denk dat Havas dit keer gaat winnen, aangezien DTS hun topscoorder mist en derest van het team niet echt geweldig is.

Auto van Ewijk/LHC - ZAP

Ik denk dat ZAP deze wedstrijd wint, al zal het maar met 2-3 punten verschil worden. LHC gaat het ze niet makkelijk maken want ze hebben de punten hard nodig.

VVW - VZV

Ik ben het met dusss eens, alleen denk ik dat VVW het thuisvoordeel heeft dit keer. Thuis speelt VVW altijd wel iets sterker. Dit belooft een spannende wedstrijd te worden. VVW tegen VZV is toch altijd wel als Ajax - Feyenoord. Ik denk dat VVW met 1 of 2 punten verschil wint, aangezien VZV niet met het harde spel om kan gaan.

Westsite - Nieuw Heeten

Ik denk dat Westsite deze wedstrijd gaat winnen.

• tijdover.nl

Afgelopen week veel close finishes gezien, deze week denk ik dat dit ook weer gaat gebeuren.

Borhave - DOS => Borhave

Ondanks dat Borhave de laatste 2 wedstrijden - op verre afstand - nipt heeft verloren, denk ik dat zij de punten pakken. In de rust een gelijke stand, in de tweede helft een Borhave die de wedstrijd met 2 of 3 doelpunten verschil wint. Thuisvoordeel zal enigszins meespelen. De knop is om en de punten moeten worden binnengehaald.

(Ik ben bij deze wedstrijd aanwezig, volg Twitter voor updates)

GIBO Groep/Kwiek 2 - T+A/VOC Amsterdam 2 => VOC 2

DTS'48 - Havas => DTS'48 nipt

DTS thuis is wel tot bepaalde stuntjes in staat, zoals het gelijke spel tegen DOS.

Auto van Ewijk/LHC - ZAP => ZAP nipt

ZAP krijgt weer vertrouwen nadat ze lastige weken hebben doorgemaakt door verliezen tegen ‘zware’ tegenstanders. Al zal de Lemelerveldse club de overwinning niet zonder slag of stoot prijsgeven.

VVW - VZV => VZV nipt

Ik kan mij de coach van VZV nog herinneren bij de wedstrijd tegen Borhave in Borne. Ondanks zijn felle bewoordingen voor aanvang werden toen de punten niet meegenomen. Afgelopen weekend de revanche. In tegenstelling tot VVW is VZV in de winning mood, en dat brengt hun de overwinning.

Westsite - Nieuw Heeten => Westsite ruim

Veel succes!

• BOOM

Mmmm, ik denk dat VZV toch wint. Of toch VVW? Ik heb geen idee VVW is zo wisselvallig. Ik denk dat DOS wel wint.

Maarre meiden geniet er van tegen VOC, want jullie spelen wel tegen een nieuwe oranje speelster! Dat je dat ooit nog mag meemaken in de Hoofdklasse A!!

• handbalster

ik denk dat borhave wint