Altijd leuk (vind ik tenminste)
Keeper 1st en 2de
Linkerhoek idem
Linkopbouw idem
Middenopbouw idem
Rechteropbouw idem
Rechterhoek idem
Cirkel
Coach
Verzorgster (volendam heeft een leuke
Ik zal later, zelf, ook hierop reageren. (Druk aan het werk
Keeper 1st en 2de: Charles, veeg hem maar over mn hoofd, B.
Linkerhoek idem : snif..snif…speed(y) met baard op de hoek
Linkopbouw idem: De rechteropbouw van PSV voor het verassingseffect
Middenopbouw idem: Die jonge gast van Aalsmeer ( die ene )
Rechteropbouw idem: De Linkeropbouw van DSS ( Zonder haarbandje ziet ie toch niet waar tie staat )
Rechterhoek idem: Niemand, homohoek slaan we over
Cirkel: De rooie van WD, is elk schot een verdekt schot
Keeper
1e die met zijn broek in zijn sokken enn zijn buik vooruit van white demons, die pakt geen ballen maar daar schiet men tegenaan.
2e Frans Jordens. Zelfde type keeper maar dan beter…. misschien een beetje zijn beste dagen gehad
LH
1e Die kleine die van die bandenplakbrigade die draaiballen zonder hars probeert te gooien
2e Peter schrooders, nog steeds actief op dit forum maar lees helaas nog zelden voorspellingen van hem.
LO
1e die dikke van MHV. Dus niet die rooie, maar die dikke. Die in het veld komt als na veertig minuten de tegenstander tien punten achter staat en dan het liefst zo snel mogelijk weg wil uit de metropool der sambahandbal…. Zeg maar voordat Rene Megens zijn interview kunsten gaat vertonen.
2e Bob Meester voor de zaterdag wedstrijden, en op zondag met handen die plakken van de kettingsmeer van de werkweerervoor: Miister "ik moet op mijn kont de trap af'.
MO
1e Jaja Die kale baardmans van DSS die met die sticker op zijn hoofd waarop staat. ‘ik ben eigenlijk een cirkelspeler, dus ik ga na een paar balwisselingen altijd bij mijn vriendje met die sexy diadeem staan’
2e die spierbundel uit eindhoven
RO
1e Koen ‘ik heb zoveel pijn’ S. Voor wie het dan nog niet weet. Die kerel die bij elke actie zijn knieen tegen elkaar houdt
2e Hans van Dijk. Geef hem een shirtje en laat hem de laatste 6 wedstrijden meedoen, dan speel je gewoon lekker nacompetitie
RH
1e Tja hier ben ik het wel met oders eens. het is inderdaaad een homohoek. Ik ben blij dat ik daar nooit speel…………………. of gespeeld heb!
CK
1e Niemand minder dan Arjan Kotser. Ook zijn voorspellingen zijn niet meer wekelijks te lezen… jammer jammer jammer
2e Hoe kunnen we heen om het talent van de vrroegere cirkel van V en S. Weet niet of hij nog fit genoeg is want het nachtleven van amsterdam en het lekkere eten in de Ferdinand Bolstraat schijnt hem nogal een gezet postuur te hebben gegeven. Hij speelt tegenwoordig recreantenhandbal bij een heel klein vriendenteam HV de pedaleur (wel mooie tenues)
2 Unlimited is terug als Ray & Anita..!! Oude tijden herleven !! Hier het Allstar team 1e divisie retro style…..
Keeper
1 Gemini 2.10 meter..bukken in de kleedkamer..bukken voor de lat..bukken na elke schot om de bal op te rapen
2 MHV Harm ‘ik heb de trend van sokken over mn broek tot mn oksels’ Balvers…kon ook vaak bukken trouwens
Linkerhoek
1 David in de tijd van de Gazellen..snel..fysiek..technisch…hij mist wel eens een wedtsrijd..waarom heeft die jongen toch altijd walleen onder zn ogen na het weekend?
2 David van B, Alias ‘Tattoo’..alias ‘Baard’, alias ‘Speed(y)’, ………2 unlimited effect…vroeger was het beter
Linksopbouw
1 Anaal ‘2 vuisten vooruit’ Mamoetefenditisiss…Wellicht weten ze in Utrecht nog hoe je het spelt?
2 Onze snorremans uit Arnhem, zorgt door de week voor de veiligheid op straat, op zaterdag alleen af te stoppen met ladder of boevenpak
Middenopbouw
1 Rick ‘Angermanagment ’ van Boxel, is het oude groene shirt aanjager en stier ineen
2 Nico ‘Ik speel soms met het 2e mee..als ik de bal omhoog hou kan niemand er bij’ Admiraal…snif snif..
Rechteropbouw
1 Zoontje van de hoofdsponsor uit Soest…..Smeeing citeert: Jullie kunnen niet handballen.zei hij terwijl hij met gebalde vuisten op de grond slaat
2 ‘die ballen zijn net manderijntjes’ ‘ik zorg wel voor nacompetitie ipv degradatie in 6 weken’ Hierbij hoef ik geen naam te noemen
Rechterhoek
Homohoek
Cirkel
1 Arjan ‘ik land veilig op mn buik’ Kotser. Geel blauw slankt niet af
2 David ‘ik heb Filemon gehoekt’ den Hartog…bult op zn hoofd?
Coach
1 MHV Legende die meerdere malen heeft gedacht aan een baan als coach van het nl. team. Grondlegger van het Millse sambahandbal
Verzorgster
2 Moshen..'ik doe wel mee' Daghir …wederom een 2 unlimited effectje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?