Voorspelling heren 1e klas Zuid-Holland

• Sjaak70

Ja ja, daar zijn ze weer, lekker op tijd :), de voorspellingen voor de heren 1e klasse! Zou dit weekend het kampioenschap naar HVV gaan of moeten ze nog een weekje wachten?

Gemini 2 - Northa 1 SR

Winst voor Northa, zelfde verhaal als vorige weken m.b.t. Gemini. Northa is een leuke snelle ploeg. 21-31

Atomium'61 2 - Wings 2 SR

Wings is kwalitatief beter dan Atomium en zal dus winnen, als ze tenminste niet weer domme rode kaarten krijgen door kansloos aan armen te trekken zoals afgelopen weekend tegen HVV. Ik gok op 22-26.

Conventus 1 - ETC 1 SR

Lastig, ploegen die aan elkaar gewaagd zijn. Ik denk dat Conventus nipt wint. 21-20

HVV'70 1 - Ventura 2 SR

De kampioenswedstrijd voor HVV voor eigen publiek. Kunnen we de spanning onder controle houden en winnen van Ventura? Zou Ventura spelers uit het eerste meenemen aangezien die op zaterdagavond spelen? Of geeft Ventura zich al gewonnen en gaan ze voor de 2e plek? Al met al zal het een leuke wedstrijd worden. Ik denk toch dat HVV het kampioenschap dit weekend gaat beslissen en wint van Ventura. 29-26

• rodvlhl

denk niet dat ventura spelers van het eerste laat meedoen. ten eerste zitten we al over de helft van het seizoen, ten tweede heeft het 1e op zondag de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Als ze zondag winnen is promotie naar de 1e divisie zo goed als binnen. Ik denk dat ze dat iets belangrijker vinden dan een wedstrijd tegen hvv

• Sjaak70

Spelen ze op zondag dan? Ik meende op zaterdagavond.

• rodvlhl

dan is de kans dat ze mensen mee laten doen helemaal laag

• Sjaak70

? Dan zou je juist verwachten dat de kans groter is dat ze spelers mee laten doen. De jongens die niet veel aan de spelen toe komen, kunnen dan zondags alsnog spelen. Zo werkt het tenminste bij veel verenigingen :)

• RPS

Om het vandaag kort te houden maar direct de uitslagen van het aankomende inhaal weekend;

Gemini 2 - Northa 1

Northa, geen verrassing, 22-29

Atomium'61 2 - Wings 2

Wings wint, 21-25

Conventus 1 - ETC 1

Gelijkspel, 24-24

HVV'70 1 - Ventura 2

Niet moeilijk doen, HVV thuis kampioen, zelfs met spelers van het 1e wint HVV, 35-24

• Marlin

HVV is toch het eerste…………

• belchinees

Ontopic:

Gemini 2 - Northa 1

Northa vorige week een solide overwinning geboekt op Atomium 2, Gemini heeft zijn meerdere erkend tegen ETC. Northa heeft blijkbaar geen last van blessures en hoger spelende teams. Overwinning voor Norta 23 - 30

Atomium'61 2 - Wings 2

2e teams zijn altijd lastig in te schatten, ik gok dat de thuisploeg het zal afleggen tegen de bezoekers uit Den Haag, zij het net aan. 25 - 26

Conventus 1 - ETC 1

Conventus behaalt ten opzichte van vorig jaar betere resultaten, ETC had ik hoger ingeschat. Vorige wedstrijd is in een weinig scorende wedstrijd naar ETC gegaan. Ik gok dat Conventus thuis beduidend meer tegenstand zal bieden en uiteindelijk met een overwinning aan de bar gaan zitten 30 - 26

HVV'70 1 - Ventura 2

Weinig verassend hier, HVV gefeliciteerd met het kampioensschap! Succes in de regioklasse volgend jaar, 37 - 19

• Hurby_G

HVV gefeliciteerd met het kampioensschap. Heel erg verdient. Knap om 2 keer achter elkaar kampioen te worden. Succes in de regioklasse

• Sjaak70

Vorig jaar was HVV niet kampioen :)