Dames Regio C, Ronde 17

• Speler2

Afgelopen weekend liet al zien hoe spannend de competitie is. Binnen 3 speelrondes is de kampioen naar mijn idee bekend. Aangezien we deze week ROAC - Gemini hebben. Volgende week ROAC - HA R&O en de week daarna Gemini HA R&O. Wie o Wie zal het worden?? Eerst even deze week afwerken.

DWS - KB-Shop/Ventura

Ventura moet dit met gemak kunnen winnen in deze uit maar toch thuiswedstrijd.

ROAC - Gemini

Klapper van de week. Vorige ontmoeting werd gewonnen door ROAC uit bij Gemini met 17-22. Vind het erg moeilijk om deze te voorspellen. Word denk ik krap aan een winst voor ROAC die het thuisvoordeel heeft.

HA R&O - Hercules

HA R&O moet zich niet verslikken in Hercules. Het is een goede ploeg die steeds aan het korste eind trek. HA R&O thuis is erg sterk dus de punten blijven gewoon in het gymzaaltje.

Atomium'61 - Schipluiden

Schipluiden en Atomium gaan naar mijn idee degraderen dit seizoen. Deze wedstrijd zal hier weinig aan veranderen. Schipluiden wint hem wel.

Vriendschap/TOB - Westlandia 2

Westlandia 2 heeft aan de uitslag en het forum bericht te zien bijna kunnen stunten tegen HA R&O. Vriendschap is andere koek met hard spel. Vriendschap is de betere ploeg en hoort te winnen.

v.d. Voort Quintus 3 - Stompwijk

De nasmaak zal nog erg bitter zijn bij Quintus. Stompwijk zal een goede remedie hiervoor zijn. Quintus wint dit vrij eenvoudig.

Succes iedereen!!

• speelster

DWS - KB-Shop/Ventura: Ventura

ROAC - Gemini: Ik gok op Gemini, maar het wordt wel spannend!

HA R&O - Hercules: HAR&O

Atomium'61 - Schipluiden: Schipluiden,betere ploeg

Vriendschap/TOB - Westlandia 2: Vriendschap, redelijk gemakkelijk

v.d. Voort Quintus 3 - Stompwijk: Quintus, dik

• Ventura

DWS - Ventura, deze stadsderby is altijd toch even anders dan een “gewone” pot, Ventura wint, maar zal niet makkelijk gaan

ROAC - Gemini: Gemini wint deze wedstrijd wel, hebben wat goed te maken en zijn de betere ploeg denk ik, voor de stand hoop ik op ROAC

HARO - Hercules, HARO wint in eigen halletje, maar zal wel moeite hebben met Hercules

Atomium - Schiluiden: ik hoop eindelijk een keertje Atomium, zet hem op meiden

Vriendschap/TOB - Westlandia 2: ik ga voor het harde VTC, Westlandia moet het meer hebben van leuk spel en dat lukt tegen zo'n ploeg bijna niet

Quintus 3 - Stompwijk: zou geen moeilijke pot moeten zijn voor Quintus, maar die hebben een wisselvallige periode dus wie weet…

Succes allemaal weer

• promotie

DWS - Ventura Ventura

ROAC - Gemini Gemini, is toch de betere ploeg en zijn goed in vorm

HAR&O - Hercules HAR&O

Atomium - Schipluiden Schipluiden

Vriendschap - Westlandia Vriendschap

Quintus - Stompwijk Quintus dik

Succes weer allemaal!

• Handbalster

Zo grappig om te lezen dat sommigen vinden dat VTC hard speelt, vlak jezelf niet uit…..!

Mijn voorspelling:

DWS - Ventura => Ventura

ROAC - Gemini => Denk ook Gemini, erg leuke ploeg en kwalitatief vind ik ze beter dan ROAC….maaaaarrrrr, de bal is rond!

HAR&O - Hercules => Voor de stand zou het leuk zijn Hercules, maar HAR&O thuis bijna niet te verslaan en toch de betere ploeg.

Atomium - Schipluiden => Schipluiden

VTC - Westlandia => Wie weet…er zijn er bij VTC een paar op wintersport…..

Quintus - Stompwijk => Quintus dik

Succes allemaal!

• Feessie

DWS - Ventura => Ventura

ROAC - Gemini => Gemini

HAR&O - Hercules => HAR&O

Atomium - Schipluiden => Schipluiden

VTC - Westlandia => Stuntje voor Westlandia zou leuk zijn! ;)

Quintus - Stompwijk => Quintus

• blabla

DWS - Ventura: Ventura

ROAC - Gemini: ROAC

HARO - Hercules: Hercules

Atomium - Schipluiden: Schipluiden

VTC - Westlandia: VTC

Quintus - Stompwijk: Quintus

Succes allemaal!

• Hercules

DWS - Ventura: Ventura, lijkt me duidelijk!

ROAC - Gemini: Dit kan erg spannend worden, maar ik vind Gemini toch echt de betere ploeg…

HARO - Hercules: Hercules natuurlijk. Wij hebben de vorige keer net aan verloren, dus we hebben nu echt wat goed te maken. Dit zou overigens ook leuk zijn voor de stand bovenin…

Atomium - Schipluiden: Schipluiden wint hier door hun harde ongecontroleerde spel, al gun ik het atomium gewoon om van zo'n team te winnnen!

VTC - Westlandia: VTC, al kan westlandia ook weleens verrassend uit de hoek komen.

Quintus - Stompwijk: Quintus uiteraard

Succes allemaal!

• swiebert

Uitslagen ROAC - Gemini 20 - 23

zijn er nog andere uitslagen

• niks

DWS - Ventura 13 - 25