Afgelopen weekend liet al zien hoe spannend de competitie is. Binnen 3 speelrondes is de kampioen naar mijn idee bekend. Aangezien we deze week ROAC - Gemini hebben. Volgende week ROAC - HA R&O en de week daarna Gemini HA R&O. Wie o Wie zal het worden?? Eerst even deze week afwerken.
DWS - KB-Shop/Ventura
Ventura moet dit met gemak kunnen winnen in deze uit maar toch thuiswedstrijd.
ROAC - Gemini
Klapper van de week. Vorige ontmoeting werd gewonnen door ROAC uit bij Gemini met 17-22. Vind het erg moeilijk om deze te voorspellen. Word denk ik krap aan een winst voor ROAC die het thuisvoordeel heeft.
HA R&O - Hercules
HA R&O moet zich niet verslikken in Hercules. Het is een goede ploeg die steeds aan het korste eind trek. HA R&O thuis is erg sterk dus de punten blijven gewoon in het gymzaaltje.
Atomium'61 - Schipluiden
Schipluiden en Atomium gaan naar mijn idee degraderen dit seizoen. Deze wedstrijd zal hier weinig aan veranderen. Schipluiden wint hem wel.
Vriendschap/TOB - Westlandia 2
Westlandia 2 heeft aan de uitslag en het forum bericht te zien bijna kunnen stunten tegen HA R&O. Vriendschap is andere koek met hard spel. Vriendschap is de betere ploeg en hoort te winnen.
v.d. Voort Quintus 3 - Stompwijk
De nasmaak zal nog erg bitter zijn bij Quintus. Stompwijk zal een goede remedie hiervoor zijn. Quintus wint dit vrij eenvoudig.
Succes iedereen!!