voorspellingen regio c heren ronde 17

• het medium

ik ben niet iemand van unitas maar oud eredivisie scheidsrechter? je bedoel toch niet hans in t veld he want dat zal dan toch wel ooit maar een wedstrijdt geweest zijn die man wil alleen maar zelf op de voorgrond treden dat vind jij belangrijker dan twee ploegen lekker laten ballen

• hans

het medium Schreef:

medium

als je me naam wil gebruiken ok hoor maar maak je dan wel bekend wie je ben

hans

——————————————————-

> ik ben niet iemand van unitas maar oud

> eredivisie scheidsrechter? je bedoel toch niet

> hans in t veld he want dat zal dan toch wel ooit

> maar een wedstrijdt geweest zijn die man wil

> alleen maar zelf op de voorgrond treden dat vind

> jij belangrijker dan twee ploegen lekker laten

> ballen

• De leraar

Mensen lekker zwart maken maar vervolgens het woord ‘wedstrijdT’ schrijven….terug de schoolbanken in jij, scheer je weg vlerk!!

• hans

speciaal voor het medium

Ten eerste is het zeker meerdere jaren geweest

daarvoor enkele jaren promotie A koppel met jan Reit.

Vervolgens 2 jaar op hoogste nivo in België gefloten.

ik reageer normaal nooit maar valse aantijgingen moet je bij de wortel bestrijden

Dus als het medium kloten bezit maak die zijn echte naam bekend maken

En morgen als vent naar de wedstrijd komen, wellicht kan die mij wat tips geven je ben tenslotte nooit te oud om te leren.

Als er volgens mij een koppel is wat bij de spelers goud aangeschreven staat is het wel de formatie zoals het nu fluit.

dus medium maak je naam bekend en reageer terug .

hans in ’t veld

• hwc medium

langs deze weg wil ik toch even reageren op de aantijgingen van het medium

Wij hebben dit jaar 2 keer het koppel gehad een keer tegen dws en een keer tegen Heerle

kan niet anders dan zeggen hadden we dit koppel maar elke week

weten waar ze mee bezig zijn laten de ploegen spelen waar mogelijk

de ervaring straalt er van af.

Met name van die kale volgens mij de scheidsrechter die het medium bedoeld .

Deze man is juist heel integer en hoeft zich niet te bewijzen kan je ook duidelijk aan zijn fluit stijl zien.

Opvallend is dat hij constant contact zoekt met de bank zo van coach let op die speler die gaat te ver doe jij of ik het.

dus als er een koppel bij ons graag gezien is.

Is het dit koppel.

• hans

jammer medium,

Dat je de uitdaging niet aan durft om je bekend te maken.

Ik had graag wat tips van je gehad om mijn uitstraling te verbeteren.

Of ben je zelf zo gefrusteerd scheidsrechtertje

wat nooit omhoog gekomen is

wellicht kan ik je dan wat tips geven om door te stromen

ga nu richting sporthal, is een oude tik denk ik, een uur van te voren aanwezig zijn

naar de wedstrijd toeleven dus

hebben volgens mij de spelers recht op

• t.b

hwc dik gewonnen van westlandia

• Jan

Kan alleen zeggen dat Hans inderdaad hoog gefloten heeft en ook in Belgie. Zijn probleem was dat hij niet alles accepteerde vanuit de diverse scheidsrechterscommissies. Dit was tegen het zere been en kostte hem en zijn maat de internationale carriere. Eigenlijk is er niets veranderd.

Hans fluit nu met Dick en trekt hem gewoon door zijn relaxte opstelleing Dick naar een hoger niveau. Ik durf te zeggen dat zij op dit moment tot de betere behoren van de REgio-C. Om maar even aan te geven hoe het er voor staat in de regui Z-Holland, gewoon drama.

Jan.,

• Jan

Sorry, ik bedoel met name de kwantiteit.

Doordat er te weinig scheidsrechters geleverd wordt door de clubs, spelen zelfs dames regio soms wedstrijden met een solist.

Eigenlijk moeten we dit niet willen. HAJ, HS1ste klasse, DS1steklasse, allemaal solisten.

Je kan je wel voorstellen dat die mensen het niet altijd makkelijk hebben, dus verenigingen, doe er wat aan.

Jan.