Dan ook maar gelijk wat voorspellingen.
Regioteam CAD2M - DIOS
2x tegen beide gespeeld, regioteam heeft me niet overtuigd van wat ze zeggen te kunnen. DIOS doet het veel beter dan ik had verwacht en gaat daarom deze wedstrijd dik winnen.
Sittardia - Gemini
Sittardia thuis een hele goede ploeg, Gemini heeft 1 of 2 bepalende spelers (LO & Ci). Het collectief wint hier van de individu. Sittardia wint gemakkelijk.
V&L - Jawasport/Ventura
V&L thuis nog geen punten verloren volgens mij, ik doe geen voorspelling, maar hoop dat wij (ventura) er verandering in brengen.
Atomium'61 - Wings
Ik vind Atomium altijd een leuke ploeg om tegen te spelen, en hoop dat ze in de hoofdklasse blijven, ze moeten dus punten gaan pakken. Dit weekend gaat dat echter niet lukken, Wings is beter en wint dik.
SOS-Kwieksport - Hellas 3
Geeft het je inspiratie als iedereen je uit deze klasse wil hebben? Ik blijf erbij dat ze onterecht in onze klasse terecht zijn gekomen, maar als ze dit seizoen genoeg punten halen om degradatie te voorkomen, dan kan ik niet anders zeggen dan dat ze hier thuis horen. Hellas komt in dit degradatieduel helaas tekort en SOS wint dik.
v.d. Voort/Quintus 2 - Witte Ster'75
Ook van deze wedstrijd beide teams al 2x gehad. Quintus is veel beter, en spelen thuis, dus denk dat ze hier aan het doelsaldo kunnen werken, als ze willen…..