Heerle - DWS
uiteindelijke uitslag niet bekend maar Heerle gewonnen met 6 verschil.
het is goed dat de solist het allen aandurft
het is erg dat er geen koppel is voor deze wedstrijden
ligt op zeker aan de scheidsrechter commissie
waren dit weekend koppels vrij en die worden dan niet aangeschreven
gister avond ook bj dames regio c een solist
voor mij te gek voor woorden
besturen stel dit aan de kaak
wellicht wat nieuw bloed in de asc
Was inderdaad niet een al te beste wedstrijd.
Begin van de wedstrijd was duidelijk voor Saturnus maar door het missen van kansen ( vooral naast de goal ) konden we eraan blijven hangen. Verschil is niet groter geweest dan twee/drie doelpunten.
Daarna ging Unitas verdedigend wat beter staan waardoor Saturnus en niet meer doorheen kwam. We bleven gewoon scoren en de uiteindelijk ruststand was toch wel verrassend te noemen : 10-15.
Onze tweede helft dip kregen we ook niet maar viel aan de andere kant door ook wat tijdstraffen. We konden het verschl snel uitbreiden tot 8/9 doelpunten en zo is het tot het einde van de wedstrijd gebleven. Twee dubieuze rode kaarten ( wat totaal niet in de wedstrijd paste, die was sportief perfect! ) maar verder werd er gezellig gebald. Van Unitas zijde een zeer verdienstelijke pot, Saturnus daarin tegen geen schim van wat ze kunnen en dit komt voornamelijk door vakantiegangers, blessures en ingehuurde keepers!!? Aangezien de Oude Reus skieen was hadden ze geen keeper en “huurde” ze een keeper. Goed initiatief om een zo toch nog aan een keeper te komen maar was helaas geen regioklasse waardige keeper maar kan je ook niet verwachten hiervan. Top in ieder geval dat er van beide kanten toch een team op de been werd gebracht. Pingels gelukkig 4 uit 4 en erg jammer dat ik nog minstens een half jaar moet wachten totdat ik onze pingel killer kan trotseren!
Als de keeper er bij was geweest vandaag had het vele malen moeilijker geweest. Wel leuk om te zien dat de “kleinere” van Saturnus af en toe lekker mee balde! Talent voor de toekomst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?