DSVD 2 - Hacol 90
Nog in de warming up - vernomen via-via, ik lette even op andere dingen - ging de reserve-keepster van Hacol90 op de bal staan en ging ze onderuit. Met een enkel-blessure weggetild richting kleedkamer en is daarna ook naar het ziekenhuis gegaan. Maar veel invloed heeft het wellicht niet gehad, want in de rust stond Hacol90 met 7-11 voor.
DSVD 2 had geen speelsters van het 1ste erin staan. Die hadden zich verdienstelijk gevochten naar een 29-28 overwinning op Foreholte, en zaten in de tweede helft op de bank met een sirene. Het veelvuldig geklap zowel op de bank als in het publiek heeft denk ik wel wat zenuwen veroorzaakt bij Hacol 90. De wanhoop en frustratie - door het missen van kansen en balverlies - begon toe te slaan en DSVD 2 kwam steeds dichterbij. Vlak voor tijd hield de keepster van Hacol90 haar ploeg op de been door 2 inzetten te blokkeren. Anders had DSVD 2 nog nipt gewonnen (ze waren aan het eind van de wedstrijd wel beter), maar over de gehele wedstrijd vond ik een gelijkspel terecht.
Mijn camera is gelukkig heel gebleven, ondanks dat ik soms voor doel werd aangezien. 
(En nogsteeds is het Danielle-misterie niet opgelost… haha)