voorspelling regio klasse A dames

• Supporter

Zo spannende uitslagen voor TVO - SVBO en DSVD - Hacol.

Stevo viel te verwachten. Hurry up heeft ijzersterk team. Ze gebruiken hun lichaam erg goed en zijn duidelijk de kampioenen van dit jaar.

Ben benieuwd naar de uitslag van WHC - Borger en de Lutte - V&S.

Zelfs naar E&O 2 en Bwo aangezien E&O nu behoorlijk lijkt te kelderen.

Heeft E&O 2 het opgegeven? Gaan er nu weer veel speelsters met 1 mee aangezien ze geen kampioen meer gaan worden?

Of heeft E&O blessures of iets dergelijks?? Wie weet dat?

• Alexander

DSVD 2 - Hacol 90

Nog in de warming up - vernomen via-via, ik lette even op andere dingen - ging de reserve-keepster van Hacol90 op de bal staan en ging ze onderuit. Met een enkel-blessure weggetild richting kleedkamer en is daarna ook naar het ziekenhuis gegaan. Maar veel invloed heeft het wellicht niet gehad, want in de rust stond Hacol90 met 7-11 voor.

DSVD 2 had geen speelsters van het 1ste erin staan. Die hadden zich verdienstelijk gevochten naar een 29-28 overwinning op Foreholte, en zaten in de tweede helft op de bank met een sirene. Het veelvuldig geklap zowel op de bank als in het publiek heeft denk ik wel wat zenuwen veroorzaakt bij Hacol 90. De wanhoop en frustratie - door het missen van kansen en balverlies - begon toe te slaan en DSVD 2 kwam steeds dichterbij. Vlak voor tijd hield de keepster van Hacol90 haar ploeg op de been door 2 inzetten te blokkeren. Anders had DSVD 2 nog nipt gewonnen (ze waren aan het eind van de wedstrijd wel beter), maar over de gehele wedstrijd vond ik een gelijkspel terecht.

Mijn camera is gelukkig heel gebleven, ondanks dat ik soms voor doel werd aangezien. :)

(En nogsteeds is het Danielle-misterie niet opgelost… haha)

• Danielle

Haha, is het nu al een mysterie? Wat moet er opgelost worden? Of bedoel je het handbalster-mysterie?

Volgens mij heb jij (Alexander) ons beiden (handbalster en mij) wel eens voor de lens gehad… (:P)

• ballenmeisje

Hey handbalster hoezo is dat zo verrassend dat ik die uitslagen in de kantine hoor??

• Handballerster

WHC-Borger 11-8 26-18

Borger heeft een helft mee mogen spelen en was de tweede helft kansloos. Via snel spel en een goede dekking kregen ze geen poot meer aan de trapper. Verder verwchte uitslagen alleen de uitsag uit Deurningen verbaasde.

• ballenmeisje

iets originelere naam mag wel hoor!

• ballenmeisje

Hey handbalster nu blijft het stil!!

• cirkel

Dus er zijn 2 “Cirkels”

wel makkelijk bij handbal

• handbalster

was in de zelfde kantine

• Danielle

Nu maak je mij ook nieuwsgierig… Welke kantine was dat dan?? (:P)