Heren Regio C ronde 16

• Heineken

Carnaval weer voorbij komend weekend, dus we kunnen er weer tegenaan.

Heerle - DWS

Heerle heeft na HWC wat recht te zetten en gaat dit weekend 1 concurrent afschudden voor de titel. Heerle heeft een stugge dekking, net zoals Saturnus, voor DWS wordt dit de 3de verliespartij op rij. Nipte overwinning Heerle.

Satrurnus'72 - US

US pakt hier op zaterdagavond in een sfeerloze hal en in een drama wedstrijd gemakkelijk de punten.

Hercules 3 - EHC

Hercules heeft na de heenwedstrijd wat goed te maken…..2 punten voor Hercules!

Satrurnus - Unitas'63

Deze wedstrijd kan alle kanten op ben ik bang…..zet hem op (grote & kleine) Kale

Savosa - HWC

Savosa is langzamerhand naar beneden aan het zakken, worden na dit weekend ingehaald door Westlandia. 2 punten voor HWC.

Westlandia - Snelwiek 2

Snelwiek bakt er dit seizoen weinig van, ben bang dat ze er met hars nog minder van bakken. Punten blijven in het westland plakken.

• weenerschnitzel

Heerle - DWS

Heerle gaat onze snelle vrienden uit Rotterdam winnen.

Satrurnus'72 - US

US kan met een overwinning de derde helft in gaan.

Hercules 3 - EHC

Een spannende pot want EHC weet waar Hercules toe in staat is. Toch blijven de punten in Boswijk.

Satrurnus - Unitas'63

Lastig te zeggen, waarschijnlijk punten voor Saturnus

Savosa - HWC

HWC pakt hier de punten.

Westlandia - Snelwiek 2

Westlandia is lekker bezig gaat ook tegen Snelwiek punten pakken

• Voetfout

Heerle - DWS

Als DWS op snelheid speelt en vanaf het begin strak dekt, en dat kunnen ze, wordt het nog lastig voor Heerle. Het heeft niet voor niets verloren van HWC en het kan ook zo maar verliezen van DWS, zou wel leuk zijn voor de spanning in de competitie.

Saturnus'72 - US

Ik gok op US, Saturnus had even een opleving, maar die is volgens mij alweer voorbij.

Hercules 3 - EHC

Punten voor Hercules, maar met een klein verschil.

Saturnus - Unitas'63

Ik schat Saturnus hoger in, Unitas lijkt op de goede weg te zijn, maar betwijfel of het genoeg is om van Saturnus te winnen.

Savosa - HWC

Kijken of HWC na een avondje feesten en in de nieuwe shirts uit ook van Savosa kan winnen. Als Savosa in goeden doen is, kan het winnen van HWC, maar ik heb de echte vorm na de kerstvakantie nog niet gezien. De mannen moeten weer in zichzelf gaan geloven. Laat ik het dan ook maar doen: kleine winst voor Savosa.

Westlandia - Snelwiek 2

Westlandia houdt de stijgende lijn vast en wint gemakkelijk van Snelwiek, tenzij Snelwiek nog meer oude vedettes kan optrommelen.

• Jantje van Leyden

Heerle - DWS

De Kraker van het weekend! DWS heeft 2 weken geleden geluk gehad dat HWC hun reddende engel was door van Heerle te winnen. Zou inderdaad leuk voor de spanning zijn als DWS de punten in de tas mee naar huis neemt. Denk alleen dat ze dat niet gaat lukken…

Saturnus'72 - US

Moet te doen zijn voor US. Als een nachtkaars de punten uit blazen.

Hercules 3 - EHC

Heineken en zijn boys hebben geen probleem met EHC. Punten in Boswijk waar de kannetjes weer rijkelijk over de bar gaan in de 3e helft

Saturnus - Unitas'63

Pffoe… Eerst maar eens kijken met welk team we op de proppen komen as zondag. 2 weken geleden met junioren DWS gepakt, moet met Unitas ook lukken maar hou een slag om de arm. Jaja, “met de kennis van nu, zou je zeggen dat… ”

Savosa - HWC

HWC al 2 zware wedstrijden (Saturnus & Heerle) met punten in de tas weg gelopen. Nu weer. Zelfs alle toppers van Savosa kunnen hier niets van voorkomen

Westlandia - Snelwiek 2

Snelwiek heeft niks in te brengen => punten blijven plakken in het Westland, om de fijne quote van Heineken te gebruiken

• (Duim)-Zuigertje

Heerle - DWS

Zag enkele weken geleden Heerle voor de 1e keer spelen. Vroeg me toen af waarom sommige ploegen daarvan konden verliezen. Ze speelden wel leuk, maar niets meer of minder dat de middenmoot. Viel me op dat ze thuis alles wisten te winnen. Zou het dan toch aan het publiek liggen ?? Zonder dollen, als DWS hun eigen spel spelen en zich door het publiek niet gek laten maken. Dan gaan ze van dat Heerle (die ik zag) WINNEN.

Satrurnus'72 - US

Denk dat alle Amsterdammertjes hun zaterdagavond wel beter kunnen invullen, dan een zoutloze pot tegen '72. Je kunt daarna niet eens gezellig gaan stappen in Ridderkerk. Ook die kantine is sfeerloos. Gewoon maar 2 punten gaan ophalen en voor een gezellig avondje stappen uitwijken naar 010 of Dordrecht.

Hercules 3 - EHC

Volgens de rangorde gaat Hercules de 1e en 2e helft afsluiten met een kleine voorsprong en houden ze die punten thuis.

De 3e helft wordt een gelijk opgaande strijd met BOB als winnaar.

Satrurnus - Unitas'63

Als je, hoe kreupel ook, van DWS weet te winnen kunnen die Maas-luizen niet veel problemen geven.

Savosa - HWC

Zelfoverschatting ligt hier op de loer. HWC denkt na de 2 voorgaande wedstrijden vermoedelijk “kat in het bakkie”. Natuurlijk zal Savosa er alles aan doen om van HWC te winnen. Winnen willen ze elke week. Toch zet ik dit keer mijn geld op de bezoekers.

Westlandia - Snelwiek 2

Westlandia speelt zich tegen alle verwachting in nog bij de bovenste 5 ploegen.

Zo ook dit weekend pakken ze de punten.

• Giedd

Heerle - DWS

Hier gaat de compitie beslissing vallen. Heerle gaat thuis ( helaas ) niet verliezen van DWS en gaan dus met de heerlijke kroeg op zateravond naar de hoofdklasse wat ik als een bijzonder groot verlies zie voor de regio C.

Satrurnus'72 - US

Moeten we de Ridderkerkers nog verder de grond in boren? Louter negatieve reacties nog gelezen! Maar geen van allen kan ik ontkennen… Hup US!

Hercules 3 - EHC

Volgens mij ( geen zin om het na te trekken ) is het derde van de bijna eredivisionist ( het eerste, tweede in eerste divisie met mijn broer in de gelederen! ) thuis nog ongeslagen. Goed resultaat is dat met het einde van de competitie in zicht. EHC gaat er hier een leuke pot van maken maar komen wel te kort om dit statistiekje te verbreken!

Satrurnus - Unitas'63

Altijddddd lastig in Leiden. Vorig jaar daar toch gewonnen door wat ski liefhebbers van Leidens kant. Helaas hebben wij nu wat schaatsliefhebbers in Vancouver zitten. We hebben precies een team zonder wissels. Op zich niet het zwakste team wat je kan hebben dus gaan we vol voor de overwinning. Maar wordt heel lastig. Enige lichtpuntje is dat de Oude reus er niet is dus een paar pingels mogen er wel in gaan! ( al is die vervanger ook zeker niet slecht.. zou wedstrijden redden in Ridderkerk:P )

Savosa - HWC

HWC in de goede moed! Ik denk persoonlijk iets teveel goede moed en Savosa thuis is altijd lastig. HWC bracht savosa hun eerste verlies deze competitie en zinnnen op wraak! Zoals ik zei wordt dit het weekend dat de kampioen ongeveer bekend gaat worden.

Westlandia - Snelwiek 2

Bij de bovenste 5 gaat westlandia niet eindigen ,dat geloof ik niet want ze verliezen namelijk nog in Maassluis. Maar thuis met het hars voordeel tegen de degradant gaan ze hier heel weinig problemen mee hebben ( als ze maar niet gaan onderschatten!! )

• tatatata

en ja hoor die huil baby's van unitas dekken zich al weer in

nu weer team niet compleet is weer eens wat anders dan de scheidsrechters de schuld geven

• BillC

Heerle - DWS

Heerle thuis nog niet verloren….. dit blijft ook zo tot aan het einde van de competitie <> 34-27

Saturnus'72 - US

Denk dat hier een verrassing komt, kleine overwinning voor de mannen uit Ridderkerk <> 22-20

Hercules 3 - EHC

Wedstrijd kan 2 kanten op, denk toch wel dat Hercules het thuis voordeel heeft <> 31-29

Saturnus - Unitas'63

Mannen uit Leiden mogen deze wedstrijd simpel niet verliezen <> 33-24

Savosa - HWC

Savosa heeft in 2010 alleen nog maar krappe zeges of verlies partijen geboekt, vandaag komt daar de 3e verlies partij thuis bij <> 24-31

Westlandia - Snelwiek 2

Eenvoudige overwinning voor de Westlanders <> 39-13

• klapper de klap

tatatata Schreef:

——————————————————-

> en ja hoor die huil baby's van unitas dekken zich

> al weer in

> nu weer team niet compleet is weer eens wat anders

> dan de scheidsrechters de schuld geven

Zit je iets dwars tatatata ?

dan de voorspellingen:

Heerle - DWS

Heerle is de sterkste van de competitie, dus zal thuis zeker winnen van DWS.

Saturnus'72 - US

Beiden willen het op fysiek handbal gooien, en daar is US toch het beste in als de alle mannen op kunnen roepen!

Hercules 3 - EHC

EHC valt toch regelmatig tegen en zeker in de boswijk worden geen punten gehaald.. jammer maar helaas!

Saturnus - Unitas'63

Ondanks vakantiegangers, waar elke ploeg deze speelronde te kampen mee zal hebben, gaat Saturnus hier eenvoudig winnen.

Savosa - HWC

Ze raken fit en gaan veel wedstrijden winnen, maar zal waarschijnlijk niet genoeg zijn voor het kampioenschap.. winst HWC

Westlandia - Snelwiek 2

Tjaa wie wint niet van snelwiek… en de bal met hars zal nog wat extra doelpuntjes in het voordeel voor westlandia opleveren.. Makkie voor het westland!

• tatatata

mij zit niks dwars maar lees elke week de stukjes

en altijd wat bij die huil baby's van unitas

hoop wel dat snelwiek wat oude spelers van stal haalt en ze in de regio blijven kunnen wat mij betreft die huil baby's er uit

maar snelwiek gaat denken gebukt onder de druk van haro