Voor aankomend weekeinde staan de volgende wedstrijden op het programma:
MHV'81 - NOAV
PSV - Leudal
Verburch - FIQAS Aalsmeer 2
Hellas 2 - Marsna
VELO - T+A/VOC Amsterdam 3
Wings 2 - Internos
Wat zijn jullie voorspellingen ?
MHV'81 - NOAV / MHV
PSV - Leudal / PSV
Verburch - FIQAS Aalsmeer 2 / Verburgh Aalsmeer wint alleen thuis van iedereen..
Hellas 2 - Marsna / Marsna als ze compleet zijn met alle ouwe dametjes
VELO - T+A/VOC Amsterdam 3 / VOC altijd de scheidsrechters mee, ploeg is helemaal niet zo bijzonder
Wings 2 - Internos / Internos
Hahaha VOC altijd de scheidsrechters mee, ja natuurlijk, deze ploeg loopt altijd snel te mekere tegen de mannen in het zwart, vooral die LH kan er wat van, en laten we niet beginnen over de coach, ik zou eerder zeggen dat ze het koppel tegen krijgen dan mee. En dat maakt de prestatie des te beter !! 1 punt achter op de koploper, super toch als nieuwkomer in de hoofdklasse.
Deksels,
1) Wat bedoel je bij Marsna met “ouwe dametjes” ?
2) VOC heeft echt geen slechte ploeg, vooral het spel met de cirkelloper hebben ze errug goed voor elkaar. En so what dat ze op de scheidsrechters zeuren, welke ploeg / coach / speler doet dat nou niet ? Ik mag nog steeds aannemen dat als een scheids het commentaar te gortig wordt hij/zij daar passend op reageert ?
3) Aalsmeer heeft ook uitwedstrijden gewonnen,hoor ! Wings uit 20-22, NOAV uit 21-23.
Tsja Ik zie niet veel verschil tussen de Regio klasse en Hoofdklasse. Zelfs de onderste regionen van de 1e Divisie verschilt niet veel met dit niveau. Wel leuk trouwens..
Bij Marsna lopen wat ervaren speelsters, zoals bij Aalsmeer 2 trouwens..
Yep ruim gewonnen van de onderste ploegen.. uit.. We gaan het zien komend weekend, maa rik denk weer de nodige speelsters met 1 mee, dus zullen de outjes
het moeten doen met nog jongere speelsters.. Denk dat we wel kunnen stellen dat Aalsmeer uit wat anders is dan thuis.
Zegt dat wat over het nivo in het algemeen ? Neem aan dat het wel positief bedoeld is ?
Denk dat elk team in welke klasse/divisie ervaring nodig heeft. Je kunt geen team met uitsluitend jonkies, en dan heb ik het over jonger dan 19, aan de top houden. Tuurlijk doet een Handbalacademie het goed, maar als je kijkt naar de mensen in de verenigingen zijn er overal “oudjes” te vinden.
Aalsmeer thuis verschilt niet zoveel met uit. Al wat in het 1e speelt mag niet meer met 2 mee (te veel wedstrijden). En dat team draait super dus waarom zou je dan ook nog het 2e leegtrekken ?
En bij de A-junioren zijn 6 geblesseerden dus die kunnen niet mee.
Maar Verburch uit wordt lastig…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?