Voorspelling heren 1e klas Zuid-Holland

• Sjaak70

Oliveo 1 - Conventus 1

Oliveo zal deze pot met een paar puntjes verschil winnen. Het is een snelle ploeg die makkelijk scoort, maar ook veel tegen krijgt. Ik zet in op 31-28

ETC 1 - Gemini 2

Gezien de resultaten van afgelopen week zal ETC ook van Gemini winnen. 28-20

Northa 1 - Atomium'61 2

Northa heeft een leuk handballende ploeg en zal zeker van Atomium moeten kunnen winnen. 27-23

Wings 2 - HVV'70 1

HVV ligt na de winst op Ventura helemaal op kampioenskoers. Ze kunnen door van Wings te winnen volgende week thuis tegen Ventura kampioen worden, 20-30.

Orakels, kom maar op met uw voorspellingen!(:P)

• rodvlhl

Oliveo 1 - Conventus 1

Winst voor oliveo, conventus traag en lomp versus oliveo snel, maar wellicht ook wat onervaren. Ik ga toch voor de snelheid

ETC 1 - Gemini 2

niets over te zeggen, je moet maar afwachten waar gemini mee komt.

Northa 1 - Atomium'61 2

Winst voor Northa

Wings 2 - HVV'70 1

Winst voor HVV

• belchinees

Oliveo 1 - Conventus 1

Oliveo zal deze wedstrijd idd winnen, denk dat Conventus het Oliveo best lastig kan maken, zeker wanneer ze een antwoord hebben op het snelle spel en sterkere linkerkant van Oliveo. 28-24

ETC 1 - Gemini 2

ETC zal thuis een stuk sterker zijn dan een Gemini uit. 31-23

Northa 1 - Atomium'61 2

Northa zal het zwaar krijgen tegen Atomium, handballend is Northa leuker om naar te kijken, hoop dat ze ook winnen. 29-27

Wings 2 - HVV'70 1

Duidelijk.. vraag is alleen hoeveel verschil. 16-34

• Gemini player

ETC maakt goede kansen, maar ik denk toch Gemini. Maar het belangrijkste is dat de wedstrijd om 10 uur 's ochtends is. Belachelijk, laat de D en C-jeugd om die tijd spelen

Oliveo wint net aan

Toch Gemini (volgens mij kunnen de A-jeugd, heren 3 en de recreanten alledrie meedoen, dus we kunnen uitzoeken(:P))

Northa wint nipt

HVV'70 wint dik

• rodvlhl

Nouja het zal niet veel schelen of Gemini komt inderdaad met D en C-jeugd op de proppen, dus ik snap het wel dat ze jullie om die tijd indelen

• RPS

Volgens mij worden de voorspellingen er elke keer weer een dag of 2 eerder op gezet… Dat terzijde

Oliveo 1 - Conventus 1

Heeft Oliveo al een keer thuis verloren eigelijk?? Conventus zal het zwaar krijgen en ook niet winnen, 33-24

ETC 1 - Gemini 2

Het is netjes dat gemini nu elke keer komt opdagen, vraag niet in welke samenstelling maar toch. Ook dit zal niets uitmaken,

25-17

Northa 1 - Atomium'61 2

Ik ga er gewoon vanuit dat Northa wel kan winnen van Atomium, mogelijk harde wedstrijd, maar desondanks zal Atomium niet winnen, 28-22

Wings 2 - HVV'70 1

Hier doet niemand moeilijk over, de vraag is alleen of HVV ongeslagen kampioen zal worden. 17-34

Er wordt nu wel geklaagd als er vroeg gespeeld moet worden, maar volgens mij geld hetzelfde voor laatspelen, als je uit moet spelen tegen Atomium, mag je blij zijn als dit voor 5en gebeurd, wat ik de laatste weken niet gezien heb. Liever vroeg dan laat spelen. Dan maar met een kater….

• Corny

Je klinkt nogal gefrustreerd. Het is dit jaar niet anders. Kan gebeuren, discussie is al eerder gevoerd, momenteel zijn er niet meer spelers in de Gemini Herenselectie en gaat het eerste (uiteraard) voor.

Dus ja, word er bij het tweede alles, maar dan ook alles aan gedaan om in ieder geval te spelen. Dat het misschien niet altijd met een kwalitatief sterke selectie is, tja helaas. Liever hadden ze (we) er ook gewoon met een vaste groep gestaan die mee kon strijden bovenin de ranglijst. Overigens slaat die opmerking van D en C- jeugd nergens op, laatste weken is er absoluut een veroudering gaande door het meespelen van recreanten.

Was getekend,

Corny

(oud HS2, door werk en fysiek een recreant)

• .......

En wat zijn de uitslagen?