Ik zie Kwiek2 - Westsite en VVW - Borhave, maar we hebben deze ook morgen nog.
VOC2-DOS op papier toch wel een topper ? DOS werd aan het begin van het seizoen volop gebombardeerd tot titelkandidaat. VOC2 wist niemand eigenlijk iets van en staan inmiddels bovenaan en daarvan roept bijna iedereen weer dat die dit seizoen kampioen worden. DOS laat weten via de site dat ze juist deze wedstrijd voor het eerst dit seizoen weer compleet zijn en volkomen blessure vrij zijn. Waarbij VOC2 uit de laatste wedstrijd tegen Borhave gehaald kan worden dat die nu te maken hebben met veel blessure leed. Kijken we naar de stand kan het na Dinsdag er in ene compleet anders uitzien. Wint DOS en Borhave idem dan heeft DOS nog maar 3 punten achterstand op VOC en Borhave nog maar 1. Verliest DOS en Borhave heeft VOC weer een behoorlijk gat van 5 om 7 geslagen. Voor een Dinsdagavond dus 2 best hele belangrijke wedstrijden op het programma. Jammer dat ze doordeweeks ingehaald worden ik denk dat veel mensen graag bij 1 van de 2 gaat kijken.
Oke dan de voorspellingen maar: Kwiek2 wint, VVW wint, VOC2 wint maar denkt dat ze er diep voor moeten gaan ondanks het thuis voordeel. DOS gaat er vanaf minuut 1 bovenop denk ik, dus laten we hopen op een sterk kopel voor deze wedstrijd.
Wat denken jullie ?