Gemini - Sos Kwieksport
Ventura - Quintus
Wings - V&L Dit wordt een gelijkspel
Witte ster - Regioteam CAD2M
DIOS - Sittardia
Hellas - Atomium
Gemini - Sos Kwieksport
Gemini houdt de punten (hopelijk) in eigen huis. Hebben naar mijn mening toch een beter ploeg en schenk hun liever de punten dan S(laan) (en) O(ok) S(choppen) Kwieksport..
Ventura - Quintus
Leuke wedstrijd. Ventura speelt met ex-speler van Quintus in de gelederen die zich wel even wilt bewijzen. Quintus komt niet op volle oorlogsterkte aanzetten, omdat het vlaggenschip ook speelt..dus het zou me niet verbazen als Ventura hier de punten in eigen huis houdt.
Wings - V&L
Dit wordt een overwinning voor Wings. De mannen uit Limburg hebben zich de afgelopen weken goed geamuseerd met het mooi carnaval in het Zuiden. Daarbij spelen de heren de laatste 3 wedstrijden al niet goed en doet Wings het tegenovergestelde. Wings gaat het veel ploegen in eigen huis nog verdomd lastig maken en V&L wordt het eerste slachtoffer.
Cad2M.
DIOS - Sittardia
Dios schiet Sittard af met 8-12 doelpunten verschil. In die hal komt de snelheid van SIttard absoluut niet tot zijn recht en zal er weinig ruimte liggen in het middenblok om er doorheen te vliegen. Ze hebben niet echt een schutter en Dios wel, helaas Sittard!
Hellas - Atomium
Atomium gaat weer eens punten pakken.
Gemini - Sos Kwieksport
Gemni wint hier SOS kan op het begin maar mar daarna is het over
Ventura - Quintus
dit wordt een spannende wedstrijd gok op net aan winst voor quintus
Wings - V&L
Wat mij betreft de wedstrijd van dit weekend, Wings speeld thuis goed en dnek dat ze oook van V&L winnen ook omdat V&L niet op volle sterkte is.
Witte ster
DIOS - Sittardia
Dios
Hellas - Atomium
Hellas
Gemini - Sos Kwieksport
Als SOS de linkeropbouw van Gemini vastzet maken ze helaas een goede kans
Ventura - Quintus
Ik Gok op Ventura
Wings - V&L
Zoals al eerder gezegd zal V&L het niet gaan redden tegen Wings. Alle blessures, wintersporten en carnavalsactiviteiten hebben hun tol geeist. Deze groep is de laatste weken met veel meer andere dingen bezig dan Handbal. Verwacht zelf dat ze terug gaan vallen in de stand.
Cad2M heeft veel talent en potentie, helaas kan Paul daar niet uithalen. Met een andere trainer hadden ze in de top 3 meegedraaid. Toch denk ik dat cad2m de punten mee naar huis neemt
DIOS - Sittardia
Sittard kansloos
Hellas - Atomium
Het zij de veteranen van Hellas de punten gegund
Gemini - Sos Kwieksport
Sos Kwieksport helaas..
Ventura - Quintus
Ventura, dankzij de harsloze bal!
Wings - V&L
Wings zal hier wel gaan winnen!
Cad2M moet hier de punten gaan pakken! Ik ben alleen benieuwd waar jij jouw mening op baseert dat Paul geen trainer is die de kwaliteiten van een ploeg naar boven kan halen Maarten?!
Zou toch maar eens even in zijn verleden duiken en dan terug komen met een antwoord.. Hij heeft al meerdere ploegen hogerop weten te krijgen! Cad2M heeft de laatste tijd wat klappen te verwerken gehad i.v.m. blessureleed maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze de aankomende tijd weer punten gaan pakken!
DIOS - Sittardia
DIOS, Sittardia kan net als vele andere ploegen niet met de hal omgaan.
Hellas - Atomium
Hoop op hellas!
Beste CAD2M,
Ik ken jullie ploeg al enkele jaren, en heb al genoeg wedstrijden gezien.
De manier waarop jullie trainer aan tactisch aan het coachen is slaat nergens op, en brengt alleen maar onrust in jullie eigen spel.
Er wordt gemiddeld 3 keer per wedstrijd van verdidigingsvorm gewissseld, en aanvallend blijven jullie tegen iedere verdedigingsvorm dezelfde systemen spelen. Een coach met zo/n ervaring moet toch wel beter weten!!
Ik kan me voorstellen dat deze trainer met een ervaren groep wel kan werken, maar met de huidige (jonge en getalanteerde) groep komt het er niet uit, en dat is jammer.
Gemini - Sos Kwieksport
Het zijn beide klote ploegen die niet technisch handballen en kiezen voor het fysieke dus kan gezellig worden… Niet interessant wie er wint..
Ventura - Quintus
Ventura zal hier gaan winnen aangezien quintus niet zonder hars kan spelen en ventura het de laatste weken goed doet
Wings - V&L
De meest boeiende wedstrijd van het weekend! Heel knap als V&L hier gaat winnen en dat is best mogelijk als zij kunnen zorgen voor onderlinge frustratie bij Wings.
Regioteam zakt steeds verder weg en witte ster doet het vrij goed dus zij zullen zeker gaan winnen
DIOS - Sittardia
Sittardia als ploeg over de vloer krijgen is sowieso een makkie dus zelfs met de wisselspelers wint Dios hier
Hellas - Atomium
Een spannende wedstrijd voor beide ploegen en daarom denk ik dat Hellas hier toch wel de punten wil hebben dus die zullen dan ook gaan winnen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?