FIQAS/ Aalsmeer 3 - Univé/Achilles
Team 3 claimt dat ze bepalen wie kampioen wordt. Totale bullshit, want ze willen zelf kampioen worden. Niets mis met die instelling natuurlijk. Dus ik geloof er niets van dat ze de wedstrijd tegen Achilles laten lopen om te bepalen wie kampioen wordt.
34-22
HVBS - FHC
Simpele overwinning voor HVBS, kan niet missen.
28-21
GOconnectIT/Fortissimo - Celeritas
Celeritas heeft zwaar teleurstellend seizoen en wil vast wel haar best doen in deze derby en het zal ook vast geen mooie overwinning worden voor Fortissimo. Maar Fortissimo wint wel.
29-26
Hellas 2 - VVW
Volgens Achilles gejank speelt Hellas 2 thuis met een halve selectie van heren 1. Of ze dat nu wel of niet doen, ze winnen makkelijk van VVW.
32-24
Mannak/Hurry Up-HVC 2 - CSV
CSV is on the rise, maar na 3 dagen reizen zijn ze moe. Hurry Up pakt belangrijke punten!
28-25
Vrone - Venus/Nieuwegein 2
Tja wie heeft de meeste zin? Nieuwegein 1 heeft besloten dit jaar niet te willen promoveren en doen het redelijk rustigaan. En Nieuwegein 2 doet hetzelfde inmiddels, het seizoen is eigenlijk al voorbij voor ze. En Vrone, volgens mij weet niemand wat die ploeg doet en wilt. Thuis zullen ze er wel zin in hebben en na best leuke wedstrijd vermoed ik dat het gelijkspel is:
27-27