Heren Hoofdklasse A Ronde 16

• utrecht

utrecht Schreef:

——————————————————-

> mannen,

>

> grapje zeker….!

>

> nieuwegein (mits compleet) knalt over vrone heen!

mits colmpleet = mits een aantal heren van 1 mee mogen doen

heren van 1???

en zijn op het moment 2 jongens die dubbelen… en de laatste wedstrijden allen niet mee konden doen met 2! helaas ben je slecht geinformeerd… beetje jammer

• Tonijn

gelukkig dat utrecht goed geinformeerd is!

waarom utrecht maak je je druk om nieuwegein en niet om udsv?? jullie moeten toch eerst promoveren voor je in dit topic kan meepraten… :-))

en ja het zijn de heren 1 heren die in het 2e team zijn ingeschreven om ze maximaal te kunnen inzetten die dubbel programma spelen… dus seikurt en utrecht hebben beiden gelijk!

en dat is niets nieuws, zo doet hurry-up dat ook alleen met iets minder succes ;-)

• B-Laro

Uhm, wat is het punt? Het is toch geweldig om als speler dubbel te kunnen spelen? Zo gaat het overal.

En wat is er tegen het spelen tegen betere spelers? Dan je verliest? Wat kortzichtig. Als het niet lukt word je voorbij gelopen…blijf sportief, erken je minpunt en probeer het te verbeteren. Je wordt daar toch alleen beter van? Focus je in dit topic nou eens gewoon op de uitslagen…kom maar op!

• B-Laro

FIQAS/ Aalsmeer 3 - Univé/Achilles

Aalsmeer loopt in het begin van beide helften flink uit maar door snel spel van de Apeldoorners zijn de laatste 10 minuten van elke helft cruciaal voor de eindstand. Als Achilles zich focust op de grootste leerpunten dit seizoen - snel blijven spelen en concentreren op het handbal alleen - kunnen ze het Aalsmeer lastig maken.

HVBS - FHC

Met welk idee stappen beide teams het veld op? Willen ze allebei écht winnen? Dan wordt het een vuile wedstrijd en wens ik de scheidsrechter succes. Ik denk dat de mannen van FHC zich (onbewust) hebben neergelegd bij degradatie en na 10 minuten tegen zichzelf begint te spelen. HVBS wint met dikke cijfers.

GOconnectIT/Fortissimo - Celeritas

Achilles morst dit weekend een of meerdere punten. Fortissimo wil promoveren! Om zicht te houden op de 1e divisie moeten de mannen uit Cothen de volle mep meepakken. Met de motivatie van Fortissimo moet het dus goed zitten. De opstelling van spelers en de coaching kan in deze streekderby het breekpunt zijn bij Fortissimo. Mijn geld zet ik op Fortissimo.

Hellas 2 - VVW

Als Hellas scherp begint heeft VVW geen kans.

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - CSV

Het huidige HurryUp heeft geen kans tegen CSV, of profiteren ze van wat ervaring om in deze klasse te blijven? Punten gaan mee naar Castricum.

Vrone - Venus/Nieuwegein 2

Als Nieuwegein zin heeft wint het. Vrone kan het ze alleen lastig maken met goed opbouwspel.

• Tonijn

FIQAS/ Aalsmeer 3 - Univé/Achilles

Team 3 claimt dat ze bepalen wie kampioen wordt. Totale bullshit, want ze willen zelf kampioen worden. Niets mis met die instelling natuurlijk. Dus ik geloof er niets van dat ze de wedstrijd tegen Achilles laten lopen om te bepalen wie kampioen wordt.

34-22

HVBS - FHC

Simpele overwinning voor HVBS, kan niet missen.

28-21

GOconnectIT/Fortissimo - Celeritas

Celeritas heeft zwaar teleurstellend seizoen en wil vast wel haar best doen in deze derby en het zal ook vast geen mooie overwinning worden voor Fortissimo. Maar Fortissimo wint wel.

29-26

Hellas 2 - VVW

Volgens Achilles gejank speelt Hellas 2 thuis met een halve selectie van heren 1. Of ze dat nu wel of niet doen, ze winnen makkelijk van VVW.

32-24

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - CSV

CSV is on the rise, maar na 3 dagen reizen zijn ze moe. Hurry Up pakt belangrijke punten!

28-25

Vrone - Venus/Nieuwegein 2

Tja wie heeft de meeste zin? Nieuwegein 1 heeft besloten dit jaar niet te willen promoveren en doen het redelijk rustigaan. En Nieuwegein 2 doet hetzelfde inmiddels, het seizoen is eigenlijk al voorbij voor ze. En Vrone, volgens mij weet niemand wat die ploeg doet en wilt. Thuis zullen ze er wel zin in hebben en na best leuke wedstrijd vermoed ik dat het gelijkspel is:

27-27

• altijd

hey tonijn waar speel jij eigenlijk jankerd jij loopt altijd over iedereen te zeuren maar volgens mij bak jij er zelf ook weinig van typisch gevalletje van onzekerheid of ben je gewoon zielig iedereen denkt het over je maar ik zeg het gewoon.

• Alejandro

Zullen we eerst even zorgen dat we het fenomeen “interpunctie” beheersen, altijd, voordat je hier andere mensen gaat lopen afzeiken?

• HKA

@ Alejandro, wanneer komen jullie van de 6e plek af?

@ Tonijn, bij welke club coach jij?

Succes zaterdag/zondag!

• voyeur

Alejandro staat gewoon 9e op het moment hoor… ;)

• Alejandro

6e, 9e, ik raak haast zelf verward op welke plek ik sta :D

Zullen we ons hier bezig houden met voorspellingen e.d. in plaats van raden op welke plek ik sta (incl. team)