VVW - Borhave

• legende

Van mij mag VVW ook winnen. Hierbij ook succes gewenst.

• Sjoerd

Zeg, die nr 8 deed niet mee tegen DTS. En zou die speelster ook niet Laura Beemster kunnen zijn ????????

• UitWelkEiKomJij

Ja volgens mij is dat toch echt de topscoorster, omdat zij ook de penalty's voor haar rekening neemt. Net als Nr. 2 vorig jaar bij VVW.

• hahaha

Topscoorder.. haha laat me niet lachen!!

• killer

Het was zeker spannend. VVW en Borhave starten beide sterk. Op een bepaald moment in de 1e helft wist Borhave het even niet en was VVW sterker. Dit zette Borhave vervolgens door slordig spel van VVW weer om in een voorsprong. Ik geloof dat Borgave 12-15 voor stond met de rust.

De tweede helft begon goed voor VVW en ze trokken de stand meteen weer gelijk. Al snel begon de wedstrijd feller te worden en begon het scheidsrechterkopel wel erg veel met 2min te strooien. Beide ploegen hebben zeker 1 keer met 4 man gestaan. VVW werd op dat moment aardig zoek gespeelt door Borhave die 4 punten uitliep. Mede door veel te gehaast op doel te schieten en zo'n aanval of 6 niet te scoren. 10 min voor tijd draaide de rollen ineens om. VVW wilde er nogsteeds voor gaan.

Op dat moment kreeg de nummer van 5 van Borhave rood na 3x 2 min. Dit was toch wel een grote adelating voor Borhave want langs deze speelster gingen alle aanvallen. Zij was de spelverdeelster van Borhave. VVW bleef knokken en ging er uiteindelijk met de punten vandoor. Mede door wilskracht en doorzettingsvermogen. Al leek het er lange tijd op dat Borhave ging winnen, maar zij begonnen erg op elkaar te zeuren als team, waardoor het spel er niet beter op werd.

De nummer 2 van VVW was inderdaad topscoorder vanwege de penalty's, want zo'n goede veldspeelster is het nou ook weer niet!

de andere opbouwers van VVW zijn beter.