Ik ben heel benieuwd naar deze wedstrijd. Ga zeker kijken hoop dat VVW wint!!!!
Huh? blijkbaar iets gemist, maar klopt zeker dat VVW meerdere topschutters in huis heeft, daarom is het ook zo raar dat ze maar niet willen doorstoten naar de 1e divisie. Vorig jaar was nr 2 idd topscoorster, maar dit kwam mede doordat zij de penaltys voor haar rekening nam.
VVW blijft een krappe selectie hebben in tegenstelling tot andere clubs die voldoende upcoming talents in huis hebben. Hoe komt dit??????? Gaan de plaatselijke talents allemaal naar SEW? Misschien is het handig als VVW een beetje gan scouten in de regio. Wie weet lopen er nog leuke A speelsters rond bij andere clubs?
Ik denk dat als VVW morgenavond niet wint, de kansen ook dit seizoen weer verkeken. Hopen maar op een nieuwe goede trainer, zodat ze volgend seizoen weer meedoen voor de eerste plek!!!!
De topschutster van DTS houd er ook mee op voor dit seizoen. Gaat DTS dan het nog wel tot een goed einde brengen?? En als je niet weet wie ik bedoel, dan moet je de krant eens gaan lezen en kijken bij de uitslagen! Vind het een beetje overbodig om namen te gaan noemen. Als je ze niet kent heb je blijkbaar niet zo veel verstand van de Streker handbalclubs.