VVW - Borhave

• Handbalgirly

A.s. Dinsdag in Wervershoof, VVW - Borhave.

Mogen we al concluderen, dat als VVW verliest, ze gelijk de strijd om de tweede plek verliezen?

Ik heb ook gehoord dat de topscoorster van vorig seizoen, terug was van haar zwangerschap en nu in het derde van VVW speelt! Je mag ook naar DTS komen hoor!

• ....

Nee hoor blijf maar lekker bij vvw

• Nr. 2

Voor de duidelijkheid ik blijf idd lekker bij VVW!

Nr. 2

• Huh?

Wie was de topscoorster dan? Ik kan me haar niet herrinneren, VVW heeft diverse mensen die kunnen scoren (heel vervelend).

• .

Spannende wedstrijd, toch denk ik dat VVW de punten thuis houdt.

VVW is thuis altijd sterk, en wil weer meedoen voor de 2e plaats.

26-24??

• UitWelkEiKomJij

Ik ben heel benieuwd naar deze wedstrijd. Ga zeker kijken hoop dat VVW wint!!!!

Huh? blijkbaar iets gemist, maar klopt zeker dat VVW meerdere topschutters in huis heeft, daarom is het ook zo raar dat ze maar niet willen doorstoten naar de 1e divisie. Vorig jaar was nr 2 idd topscoorster, maar dit kwam mede doordat zij de penaltys voor haar rekening nam.

VVW blijft een krappe selectie hebben in tegenstelling tot andere clubs die voldoende upcoming talents in huis hebben. Hoe komt dit??????? Gaan de plaatselijke talents allemaal naar SEW? Misschien is het handig als VVW een beetje gan scouten in de regio. Wie weet lopen er nog leuke A speelsters rond bij andere clubs?

Ik denk dat als VVW morgenavond niet wint, de kansen ook dit seizoen weer verkeken. Hopen maar op een nieuwe goede trainer, zodat ze volgend seizoen weer meedoen voor de eerste plek!!!!

De topschutster van DTS houd er ook mee op voor dit seizoen. Gaat DTS dan het nog wel tot een goed einde brengen?? En als je niet weet wie ik bedoel, dan moet je de krant eens gaan lezen en kijken bij de uitslagen! Vind het een beetje overbodig om namen te gaan noemen. Als je ze niet kent heb je blijkbaar niet zo veel verstand van de Streker handbalclubs.

• BOOM

Zeker heel vervelend, dan heeft één persoon vastzetten weinig zin zou je zeggen. Toch heeft DTS zo de punten uit Wervershoof meegenomen.

• Ik kom niet uit een ei

Stopt Marina Koopman er mee?

• guus

Ik denk ook dat vvw de punten thuis houd!!

Dit zou dan betekenen als voc ook wint vanavond tegen dos dat zei weer 5 punten los komen te staan.

Dus VVW zet heb op!!

Ook vind ik de trainster van vvw echt niet slecht. Miscchien ligt het ook wel aan de club, krijgt zij misschien niet genoeg vertrouwen van hun??

Of van de speelsters doen zij niet wat hun wordt gevraagt???

Je weet het niet het kan niet aan 1 iemand liggen voor de duidelijkheid!

• bor

Misschien wel, als we die 1 (nr.8) vastzetten… Heb gehoord dat DTS dat ook deed en er zo met de punten vandoor ging.