Misschien een beetje aan de vroege kant.. Maar ja.. kunnen we nog even discusieren misschien
Artemis - Loreal 2
Snelheid en behendigheid zal winnen van kracht. Ik denk dat Loreal hier punten pakt. Aan de andere kant heeft Artemis thuis een leuk publiek achter hun, plus er is geen harsgebruik. Second thought kan het dubbeltje op beide kanten vallen.
Jupiter'75 - VHC
Derby. Zogenaamd vallen hier andere regels onder.. VHC last van de blessures (hoe zit het met de opbouwer die geblesseerd raakte tegen NOAV?). Jupiter volgens mij nog compleet. In Eersel is het lastig om punten te pakken. Ik denk dat Jupiter hier dan ook de punten gewoon in Eersel houdt. Denk dat er een kleine afvaardiging van NOAV komt kijken
Swift Helmond - Snelwiek
Zal Swift helmond zich weer herstellen? Ik denk toch een overwinning van Snelwiek. Swift Helmond steunt m.i. te veel op 2-3 goede spelers. Snelwiek iets meer voetensnelle team.
Ha-Stu - Blerick
Ha-Stu goed bezig.. Blerick goed bezig… Beide willen hier punten pakken. Ha-Stu is thuis lastig te kloppen.. Denk dat de punten in de mooie hal blijven.
Hercules 4 - NOAV
Hercules zal weer proberen het tempo uit het spel te halen. NOAV zal hier snel overheen willen razen en daar de fouten maken. NOAV zal hier winnen, maar denk met een goal of 4 verschil… Geen walk-over, daar zullen ze te veel last hebben van bloed in het alcohol…
AHV Swift 2 - White Demons 2
Denk een vrij eenvoudige overwinning van Swift…