Voorspelling Regioklasse B heren

• Peb

Misschien een beetje aan de vroege kant.. Maar ja.. kunnen we nog even discusieren misschien :)

Artemis - Loreal 2

Snelheid en behendigheid zal winnen van kracht. Ik denk dat Loreal hier punten pakt. Aan de andere kant heeft Artemis thuis een leuk publiek achter hun, plus er is geen harsgebruik. Second thought kan het dubbeltje op beide kanten vallen.

Jupiter'75 - VHC

Derby. Zogenaamd vallen hier andere regels onder.. VHC last van de blessures (hoe zit het met de opbouwer die geblesseerd raakte tegen NOAV?). Jupiter volgens mij nog compleet. In Eersel is het lastig om punten te pakken. Ik denk dat Jupiter hier dan ook de punten gewoon in Eersel houdt. Denk dat er een kleine afvaardiging van NOAV komt kijken ;)

Swift Helmond - Snelwiek

Zal Swift helmond zich weer herstellen? Ik denk toch een overwinning van Snelwiek. Swift Helmond steunt m.i. te veel op 2-3 goede spelers. Snelwiek iets meer voetensnelle team.

Ha-Stu - Blerick

Ha-Stu goed bezig.. Blerick goed bezig… Beide willen hier punten pakken. Ha-Stu is thuis lastig te kloppen.. Denk dat de punten in de mooie hal blijven.

Hercules 4 - NOAV

Hercules zal weer proberen het tempo uit het spel te halen. NOAV zal hier snel overheen willen razen en daar de fouten maken. NOAV zal hier winnen, maar denk met een goal of 4 verschil… Geen walk-over, daar zullen ze te veel last hebben van bloed in het alcohol… :)

AHV Swift 2 - White Demons 2

Denk een vrij eenvoudige overwinning van Swift…

• Bil

Zooo, dat is weer achter de rug :S; de voorspellingen voor komend weekend:

Artemis - Loreal 2

Loreal heeft de potentie om het iedereen lastig te maken, Artemis aan een vrije val bezig. Kan Artemis de rug nog een keer rechten? Overwinning Loreal.

Jupiter'75 - VHC

We houden de puntjes in eigen huis.

Swift Helmond - Snelwiek

Thuisreputatie van Swift zorgt deze week voor de punten voor Hellemond.

Ha-Stu - Blerick

5 op een rij.

Hercules 4 - NOAV

Verassing van t weekend. De oude mannen houden NOAV van zich af!

Swift

• helderziende

Maar Bllie toch de dinsdag niet meer ??? niet bij jerommeke vanavond met zijn allen ?

Van mij ook de voorspellingen.

Artemis - Loreal 2

Loreal heeft de carnaval nog meer in de benen dan de mannen uit tilburg en de laatste resultaten van Loreal wisselen nogal winnen bij jupiter en verliezen bij WD2. Ik denk dat Artemis wint.

Jupiter'75 - VHC

Ik hoop op een spannende wedstrijd en ook sportief net als de vorige, ik gun de punten aan VHC om uit die gevarenzone te vertrekken maar ja ook een kampioensfeestje is wel lekker dus misschien een gelijkspelletje dan ??

Swift Helmond - Snelwiek

Snelwiek is een betere ploeg dan swift maar swift thuis is sterk dus nipte overwinning voor snelwiek

Ha-Stu - Blerick

Ha-Stu wint van blerick met gemak.

Hercules 4 - NOAV

Noav zal het lastig hebben in den haag maar zal op snelheid wel winnen.

Swift wint met 2 vingers in de neus en als ze allemaal met links gooien ook nog.

succes allemaal

• Bil

Nee,

Doodziek geweest in de aanloop naar carnaval. 1 dag kunnen pieken alsnog, meer zat er niet in.

• Speler2

Artemis - Loreal 2

Persoonlijk vind ik Artemis helemaal geen goede ploeg. Ik snap ook niet hoe ze zo “hoog” staan. Loreal 2 inderdaad erg afwisselend maar toch stabiel

genoeg om hier de punten te pakken. (Diezelfde avond begint ook de nacompetitie voor Loreal 1 dus misschien heeft Artemis het geluk dat er nog een paar goede spelers uit het 2e worden meegenomen)

Jupiter'75 - VHC

VHC laat dit seizoen niet heel veel zien. Blessures kunnen erg vervelend zijn, vooral omdat het een goede ploeg is. Denk ook niet dat ze iets kunnen doen

om Jupiter van de punten af te houden.

Swift Helmond - Snelwiek

Snelwiek ook een paar blessures, maar Swift H is absoluut niet in goede doen. Als Snelwiek gelijk duidelijk maakt waarom het naar Helmond is afgereisd dan

is de motivatie denk ik snel weg bij Swift (met de afgelopen weken in hun achterhoofd). Snelwiek wint hier

Ha-Stu - Blerick

Ha-Stu moet dit kunnen winnen. Vind het een leuke ploeg maar ze hadden in het begin vd competitie niet het geluk mee. Nu zijn de tijden anders, inderdaad 5 op een rij.

Hercules 4 - NOAV

Hercules is een stugge ploeg, maar NOAV hoort hier op snelheid te moeten winnen.

AHV Swift moet dit gemakkelijk kunnen winnen, tenzij Big F roet in het eten kan gooien. Hier ga ik niet vanuit

Succes allemaal

• Jappy

Artemis - Loreal 2

Loreal 2 gaat teveel spelers missen tegen het ijshockey handbalteam uit tilburg. Punten blijven in Tilburg als daar niet teveel gezopen is met carnaval. Uitermate teleurstellende wedstrijd. 22-20

Jupiter'75 - VHC

D'n Juupkes goei zaken gedaan afgelope wedstrijd tege WD2. Deej Big F ook mee? Nu VHC op bezoek, blessures+carnaval+niet trainen doet ze hier de das om. 31-24

Swift Helmond - Snelwiek

Swift teerd op de thuisreputatie, en snelwiek is zich daar ook wel van bewust. Altijd spannend daar in helmond, even afwachten of ze niet teveel gezopen hebben, maar na die teleurstellende wedstrijden gaat hier dan weer een nipte overwinning komen in een spannende pot. 26-25

Ha-Stu - Blerick

Ha-Stu is in mijn ogen nooit een slecht team geweest. Misschiens nog wel het meest constante team omdat ze vaak nipt verloren of nu weer juist winnen. De onderschatte ploeg in mijn ogen. Blerick belangrijke punten gepakt maar bji de studentjes uit zullen ze het niet gaan trekken. 26-21

Hercules 4 - NOAV

Hercules mits niet onderschat zal voor NOAV wel te doen moeten zijn, ook al speelt hercules hier sterk en op routine, NOAV zou kwalitatief gezien wel moeten kunnen winnen als ik de grootse woorden daar mag geloven. Echter, een hond in 't nauw kan rare dingen doen. gelijkspelleke in een ontzettend trage wedstrijd! 19-19

Swift thuis, WD uit. Beiden ook een wereld van verschil. Als WD de oude rotte meeneemt om degradatie te willen voorkomen (wat ze toch wel willen denkik) zal het nog spannend worden. Welke keeper is het kutst? Voor de competitie hoop ik die van Swift. Ik gun het WD wel. leuk ploegske. 23-24

• Leek

Artemis - Loreal 2

Van de reserves van Loreal kan je dit seizoen niks voorspellen, toch wel een afgang in Berkel-Enschot waar ze met een sterk team konden aantreden.

Afgaande op het seizoen winnen de Brabanders dit duel met een klein verschil. 28-27

Jupiter'75 - VHC

Derby maar in Eersel heeft VHC geen kans, dikke overwinning voor Jupiter. 32-25

Swift Helmond - Snelwiek

Swift is dus net zo onvoorspelbaar als Loreal 2, goede spelers maar geen stabiele ploeg. Snelwiek wint in Helmond 23-27

Ha-Stu - Blerick

Ha-Stu is goed bezig en Blerick momenteel in een vrije val beland, dikke overwinning voor Ha-Stu. 30-20

Hercules 4 - NOAV

NOAV kent een sterke tweede helft van het seizoen, Hercules valt niet bijzonder op. Het is de ploeg die de rol van UDI heeft overgenomen van afgelopen seizoen.

NOAV wint. 20-24

White Demons had een kleine opleving tegen Loreal maar gaat dit in Arnhem niet nog een keer doen. 30-22

• Bart

Even een opmerking, ik hoor steeds negatieve dingen over NOAV en dat ze zichzelf zo goed vinden. Maar ik zie vanuit NOAV zijde hierover nooit opmerkingen. Mocht men het vergeten zijn, ze zijn een nieuwkomer in de regioklasse en ze doen het tot nu toe goed. Of dat aan het einde van de rit genoeg is voor promotie en/of een kampioenschap zal de tijd leren.

Iedereen veel succes komend weekend.

Greetzz

• amateur

De competitie nadert zijn ontknoping, mooi dat er zowel in de top, de subtop en het rechterrijtje nog volop spanning is!

Iedereen succes komend weeknd

Artemis - Loreal 2

Artemis heeft de ‘rust’periode kunnen gebruiken om enigszins te herstellen. Of dit genoeg is om (met name aan het einde vd wedstrijd) gelijkte tred te houden met Loreal betwijfel ik. Nipte overwinning voor Loreal 2: 24-26

Jupiter'75 - VHC

Kampioenskandidaat loopt in deze derby over Valkenswaard heen: 33-23

Swift Helmond - Snelwiek

Kan een leuke wedstrijd worden. De verliezer is klaar voor dit seizoen, winnaar kan nog omhoog kijken. Ik gok op Snelwiek (29-32)

Ha-Stu - Blerick

Ben wel gecharmeerd van Ha-Stu, thuis doen ze absoluut niet onder voor andere teams. Blerick wat minder dit jaar. Makkelijke overwinning voor Nijmegen. 27-22

Hercules 4 - NOAV

Ik ga volledig met Leek mee (20-24)

Ruime overwinning voor de Arnhemmers, WD2 gaat het moeilijk krijgen (33-24)