Hellas 2 - Achilles, hoofdklasse A heren

• Six

In verband met carnaval staan er aanstaand weekend geen wedstrijden op het programma in de hoofdklasse A heren!

Woensdag wordt echter om 20:30 de inhaalwedstrijd tussen Hellas 2 en Achilles gespeeld. Ik denk dat dit een zeer spannende wedstrijd wordt, waarbij Achilles aan het langste eind zal trekken, 27-29.

Wordt er bij de teams uit de hoofdklasse A trouwens ergens carnaval gevierd? Dit is toch meer een zuidelijk feest?

• Toeter

Ruststand 17 - 9 Voor Hellas 2

• CSVer

eindstand?

• Toeter

32 - 24 voor hellas

• B-Laro

Hellas gefeliciteerd, prima potje gister!

Waar het Achilles gister ontbrak aan een goede voorbereidingen (5 min warmlooptijd door files, en dat was nog schappelijk…er werd om 21:30 i.p.v. 20:30 begonnen) en een compleet team stond Hellas vanaf het begin scherp aan te vallen.

Achilles begon met te weinig snelheid & scherpte én had de eerste helft nodig om te wennen aan de stijl van fluiten. Van 8-7 tot 15-8 kende de Apeldoorners een slechte fase. De meespelende Joris Witjens lokte bij de scheidsrechter handig een paar straffen uit en Jeroen Sebel had vanaf de opbouw een krachtig schot waar de Apeldoorners geen antwoord op hadden.

Ik voorspel dat Achilles in de return de punten veiligstelt door scherper te beginnen en als team te spelen.

• Six

Correctie: 32 - 25

• buurter

ik heb de wedstrijd gezien, ook met een goede voorbereiding hadden ze niet gewonnen

van hellas. ze waren gewoon beter!!!!!!!

• Six

Dat denk ik eerlijk gezegd ook en het zegt natuurlijk ook wat over mentaliteit, al waren dit omstandigheden waar niemand van Achilles ooit mee te maken heeft gehad!

Als Hellas 2 de hele competitie met dit team zou spelen, hadden ze ook makkelijk mee kunnen doen om het kampioenschap! Het was een leuke ploeg om tegen te spelen, maar ik verwacht dat ze in Apeldoorn niet in dezelfde samenstelling kunnen spelen. Zie bijvoorbeeld het resultaat van afgelopen weekend tegen Nieuwegein 2. Maar goed, dat weet je als je tegen 2e teams van eredivisieclubs speelt.

• Peter&Peter

Correctie. Tegen VVW wij wel ;-)