Voorspelling ZH HS 1e klasse 14/02

• Wobbo

Oliveo-Gemini: Kansloos Gemini

Oliveo speelt te snel voor Gemini in hun gestroomlijnde ballonding

Conventus-Atomium: ???

2 fysieke ploegen. Ik denk Atomium maar het kan alle kanten op.

Ventura-HVV: Kansloos Ventura

HVV laat zien waarom zij kampioen gaan worden. Snel spel waar ventura geen grip op krijgt.

Wings-ETC: Fysiek wint (ETC)

Als Wings compleet is kan het spannen worden, maar dat wordt het denk ik niet.

• Pjotr

Oliveo-Gemini: oliveo

De enige vraag is met wat voor team gemini nu weer op de proppen komt, winnen doen ze toch niet.

Conventus-Atomium:

Domme kracht, tegenover slim maar traag. Het tempo in deze wedstrijd zal behoorlijk laag liggen, ideaal voor een toeschouwer die zijn slaap achterstand van de zaterdag avond wil inhalen. Ik gok atomium, geen idee waarom.

Ventura-HVV: HVV

Ventura 1 is over de helft van het seizoen, dus zal wel een aantal spelers kwijt zijn. jammer want dit had anders een mooie pot kunnen zijn. HVV pakt de winst. Tenzij Serge meedoet. Dan wint Ventura met 40 - 0

Wings-ETC: Wings

ETC speelde afgelopen week ronduit slecht, als ze dit voortzetten wordt het een gemakkelijke winst voor Wings2

• belchinees

Oliveo-Gemini:

Hopen dat Gemini idd een team op de benen kan brengen, winnen zal geen optie zijn. Oliveo: 38-21

Conventus-Atomium:

Fysiek spel voert de boventoon in deze wedstrijd, veel zal er niet gescoord worden. Conventus speelt goede wedstrijden thuis. Overwinning voor Conventus: 24-21

Ventura-HVV:

HVV wint weinig verrassends aan eigenlijk, vraag is alleen hoeveel. Uitslag van afgelopen weekend vermoedt dat het niet vanzelf ging.. HVV: 20-29

Wings-ETC:

… ik gok overwinning voor ETC: 25-28

• Aretteretet

Hey Pjot,

Uit zeer betrouwbare bron gehoord dat Serge meedoet, dus wordt duidelijk een overwinning voor Ventura ;-)

En heren 1 is vrij dus kunnen ook mee doen.., maarja gaan ze ineens carnavallen in Breda.

En de alle grootste voordeel is dat de Koning afgelopen weekend rust heeft gehad dus met volle energie kan spelen zonag..

Betreft de uitslagen ben ik het natuurlijk met je eens en in deze poule verdient maar 1 kampioen. Denk dat HVV een poule hoger ook wel goed mee zal kunnen draaien.

Tot in de Guyter!

• RPS

Oliveo-Gemini:

Geen moeilijke beslissing om hier een winnaar aan te wijzen, voor Gemini hopelijk meer dan 7 spelers beschikbaar, maar dat zal nog geen verschil maken tegen Oliveo. 36-24

Conventus-Atomium:

Harde wedstrijd, maar naar alle verwachtingen zal Conventus wel winnen, 23-18

Ventura-HVV:

Lijkt wel een leuke wedstrijd te kunnen worden, maar desondanks zal HVV toch winnen, 22-26

Wings-ETC:

Wedstrijd voor de middenmoot, in afwachting hoe compleet Wings is zal de wedstrijd bepalen, toch denk ik dat Wings zal gaan winnen, met veel moeite. 24-23

• Pjotr

oeii… stappen in breda.. dat ga ik in mijn achterhoofd houden

• Hoera

Als je mijn vest maar laat hangen. Anders mis ik weer bijna de trein.

• Pjotr

Als ik het me goed herinner dan heb jij je trein gehaald, en heb ik 4 uur op Breda CS staan wachten. Dus als ik je vest laat hangen mis ik misschien me trein niet :P

• Sjaak70

Het zal voor HVV een lastige pot worden tegen Ventura. Nu verwacht ik niet dat HVV er makkelijk over denkt, maar ze zullen de dekking goed op orde moeten hebben om het meer fysieke Ventura te kunnen verslaan. Scoren is totaal geen probleem voor HVV, al worden er soms wat te veel kansen gemist, maar de verdediging is toch het zwakste punt van deze jonge ploeg.

Maar laat er geen misverstand over bestaan dat HVV zeker het kampioenschap verdiend:)-D, ze steken er met kop en schouder boven uit in de 1e klasse.

Kom op mannen van HVV de aankomende twee weken zijn cruciaal (Ventura uit, Wings uit, Ventura thuis) komen jullie hier goed doorheen dan zijn jullie de terechte kampioen.

• .....

Oliveo - Gemini 42-31

Conventus - Atomium 26-25

Wat zijn de andere uitslagen?