Zijn er nog gekke dingen gebeurt in de hfdklasse b dit weekend?
Volgens de voorspellingen zou je zeggen dat Dios - Gemini anders is verlopen dan vooraf voorspeld.
Dios - Gemini, duidelijk zege voor DIOS. Bestond geen moment twijfel over. Dios zette vanaf het begin die lange linkeropbouw vast, daarmee was meteen Gemini zo goed als onschadelijk met een verstoorde opbouwrij en een paar zwakke hoekspelers zowel verdedigend als aanvallend (zie ook de scores van dios die vooral vanaf de hoek kwamen). De circelspeler van gemini deed af en toe nog wel wat terug, maar dat mocht niet baten. Vergis ik me trouwens of stond die circelspeler een paar seizoenen geleden nog onder de lat?
Quintus 2 - Wings
Geweldige pot om te zien. Technische spelletje tegen het fysieke spelletje van wings.
Tot 15 minuten voor tijd in het voordeel van wings. Daarna kwam quintus door een andere dekking langszij.
Uiteindelijk weer een gelijkspel. Maar voor de toeschouwers wederom een geweldige pot om te zien.
En wat ook eens gezegt mag worden.. Goeie scheidsrechters.. Trapte niet in de trucjes van beide kanten.. en lieten veel toe wanneer het kon..=)
Vanavond inhaal wedstrijd wings - witte ster.
Regioteam CAD2M - Jawasport/Ventura 21:25
Hier geen verassing. Ventura vooraf gezien als de betere ploeg en heeft dit (aan de stand te zien) waargemaakt.
Atomium'61 - SOS-Kwieksport 24:24
Ik persoonlijk schat atomium wel hoger in dan SOS, maar blijkbaar begint SOS een beetje te draaien.
DIOS - Gemini 35:23
Gemini erg afhankelijk van de LO. Uit het verslag blijkt dat die werd vastgezet. De stand bewijst dat er dan van Gemini weinig overblijft. (Naast de cirkelspeler, die inderdaad eerst keeper was). Maar ja, je heb dan ook een opbouwrij nodig die hem goed aan kan spelen.
Sittardia - Witte Ster'75 29:27
Aan het verslag te zien een makkelijke overwinning voor Sittardia, waar witte ster op het laatst (waarschijnlijk door doorwisselen) nog een mooie stand op het bord kon toveren. Geen verassing.
V&L - Hellas 3 31:21
Geen verassing. Misschien zelf wel minder ruim dan verwacht.
v.d. Voort/Quintus 2 - Wings 25:25
Alle gegeven voorspelling gaven een ‘close-match’ aan en de eindstand bewijst dit. Met andere woorden, erg weinig verassing dus afgelopen weekend.
Nu eerst een weekend rust (of juist niet) en daarna komen denk ik enkele wedstrijdrondes waarin de beslissing zal gaan vallen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?