Reehorst kampioenskandidaat of outsider V&S

• handballer

Aanstaande vrijdag de inhaalwedstrijd V&S - Reehorst.

Is Reehorst wel de gedoodverfde titelkandidaat in de regioklasse A of misschien toch outsider V&S.

V&S hoeft maar te winnen en ze staan gelijk in winstpunten met Reehorst.

Hoe zijn de meningen over de stelling?

• nr.20

Als VenS compleet is vrijdag, dan is Reehorst kansloos.

• Master-Chief

Reehorst kampioenskandidaat in regioklassen A.

Dat bewijst eens te meer dat Regioklasse B dan rete sterk is, of de rest gewoon geen kont voorstelt. Daar heeft Reehorst vorig jaar namelijk ter nauwernood degradatie overleeft, en de selectie daar is toch echt niet veranderd tegenover vorig jaar…

Dus als Reehorst daar kampioen kan worden, dan kan de rest van de teams uit Regio B dat ook?

Dit wordt overigens alleen maar bevestigd: In de gelderlander staat dat Udi 96 (degradant vorig jaar Regio B) een voorkeur uitgeeft voor Regio A omdat deze vele malen zwakker zou zijn als B. Dit slaat toch ook nergens op? Laat ons maar in een andere regio spelen, want die andere is te sterk voor ons…

Regioklasses dus snel opdoeken, want dit verschil in de 4 regioklasses slaat nerges op. Of hutsel ze wat door elkaar volgend jaar. Nu moeten ze tenslotte ook naar Hercules etc.

• top dog

Reehorst is te sterk omdat ze allround zijn.

Lengte, snelheid, schotkracht, genoeg links- en rechtshanders….

V&S kansloos lijkt me

Hup Ede

• martijn

de wedstrijd zal het uiwijzen er is van te voren niet een favoriet.

De ontbetwiste kampioen mits ze dat zelf ook wilden, is E&O echt onverslaanbaar als ze hun best doen.

maar dat doen ze niet.

• Kwe Ni

V&S gaat thuis gewoon dik winnen van Reehorst

• Taketree

Nou, nou Boers niet zo kort door de bocht!

Geloof dat Reehorst afgelopen week een heel goede wedstrijd heeft gespeeld met een bijna onverslaanbare keeper en bijna alle spelers hebben hun doelpuntje(s) meegepikt (zelfs via de cirkel…)!

Moet ‘t eerst dus nog zien dat V&S gaat winnen; ’t kan alle kanten op maar 't zal zeker nipt zijn.

• Nr. 5

Volgens mij hoeft Reehorst al geen eens meer te gaan..

Als Hurry up 3 daar kan winnen, kan Reehorst het ook!

Reehorst een stuk beter dan vorige seizoen maar Regio A is inderdaad een stuk zwakker..

Ik zeg winst voor Reehorst, wel nipt! 24-26

• nr.20

VenS dus compleet, Reehorst was kansloos.

En nu wordt het echt spannend.

Reehorst uit stuk zwakker, nog naar o.a. Cometas, Hurry-Up, Cirkeltijgers!!!!!!!!!!!

Mijn voorspelling.

1. VenS

2. Cometas

3. Reehorst

4. E&O3

VenS echt de sterkste ploeg, Cometas compleet zekere nr2, Reehorst heeft last van zijn uit complex, E&O3 moet aanvullen bij E&O1. (frank)

• nr.20

VenS dus compleet, Reehorst was kansloos.

En nu wordt het echt spannend.

Reehorst uit stuk zwakker, nog naar o.a. Cometas, Hurry-Up, Cirkeltijgers!!!!!!!!!!!

Mijn voorspelling.

1. VenS

2. Cometas

3. Reehorst

4. E&O3

VenS echt de sterkste ploeg, Cometas compleet zekere nr2, Reehorst heeft last van zijn uit complex, E&O3 moet aanvullen bij E&O1. (frank)