Regioklasse D ronde 15

• Benno

We Have - Lacom

Op papier een makkelijke pot voor Lacom. We Have heeft zich neergelegd bij degradatie en gaat volgend jaar lekker meespelen in de 1e klasse afdeling. 22-29

De Blinkert - Nijenrodes

Wanneer er gekeken word naar de stand moet dit een makkelijke overwinning worden voor Nijenrodes. Helaas voor Nijenrodes steekt De Blinkert in goede vorm. Daarom zet ik in op winst voor De Blinkert 25-21

LHV - BDC

De kraker van het weekend. Afgelopen weekend heeft LHV zich knap hersteld tegen Volendam. BDC had gezien de uitslag een makkelijke wedstrijd. Ik verwacht dat de beste ploeg wint. Dus zet ik mijn geld in op BDC 20-22

Lotus - UDSV

Geen uitleg nodig 21-30

ARC - Hercules

ARC is zeer wisselvallig. Ze winnen van LHV en verliezen vervolgens dik van BDC. Hercules is de meest constante ploeg. Ze lopen over ARC heen. 25-35

Tonegido - Volendam

Volendam heeft afgelopen weekend dramatisch gespeeld. Dit gaan ze goed maken tegen Tonegido. 27-30

• nr 12

We Have - Lacom

Denk dat WeHaVe voor een stunt gaat zorgen en de heren van Lacom met lege handen naar huis gaat sturen. WeHaVe zal er alles aan gaan doem om in deze klasse te blijven.

De Blinkert - Nijenrodes

Zal nipte overwinning worden voor de Blinkert. Die door deze zegen afstand neemt van de degradatie zone.

LHV - BDC

Voor beide ploegen staat er weinig op het spel, aangezien Hercules geen punten meer laat liggen. Kunnen beide ploegen de best of the rest worden. Of geeft de tweede plek ook recht op promotie? Dan winst voor LHV.

Lotus - UDSV

Helaas mag Lotus samen met WeHaVe en ARC gaan uitmaken wie degradeerd, punten gaan mee naar Utrecht.

ARC - Hercules

Zelfde verhaal als bij Lotus, makkelijke winst voor de kampioenen uit Den Haag.

Tonegido - Volendam

Dit is de leukste wedstrijd van het weekend. Tonegido speelt met harsloze bal, zullen de mannen uit Volendam hier mee omkunnen gaan. Toch winst voor Volendam.

Gr nr 12

• Praatgraag

We Have - Lacom

Lacom gaat het moeilijk krijgen tegen de degradanten…. mischien een gelijkspel, maar grote kans op winst Lacom

De Blinkert - Nijenrodes

De Blinkert gaat op die onmogelijk vloer 2 punten pakken.

LHV - BDC

BDC 5 punten verwijderd van Hercules. Kunnen zich absoluut geen puntverlies veroorloven. Toch gok ik op een gelijkspel

Lotus - UDSV

Lotus doet zijn best, maar verliest wel.

ARC - Hercules

Hercules rekent zich nog niet rijk gezien de laatste wedstrijden in het programma. Daarom winnen ze ook hier weer.

Tonegido - Volendam

Volendam is beter, maar verliest toch.

Overigens; wanneer haalt Lacom zijn wedstrijden in?

• semi-kenner

We Have - Lacom

Gewoon winst voor Lacom

De Blinkert - Nijenrodes

leuke wedstrijd qua belangen niet qua handbal nivo, gelijkspel.

LHV - BDC

Winst voor LHV ivm thuis voordeel

Lotus - UDSV

Is duidelijk winst voor UDSV

ARC - Hercules

is duidelijk winst voor Hercules

Tonegido - Volendam

de leukste wedstrijd, winst voor Volendam ondanks voordeel van Tonegido

• Demanmetverstand

Heren,

vol verbazing kijk ik elke week weer naar de voorspellingen in regioklasse D ( en ook de overige klasse's ) de helft van de competitie is gespeeld en elke club weet genoeg over de andere verenigingen.

Ben dan ook zeer verbaasd dat er nu al word gesproken over het kampioenschap van Hercules, iedereen weet nu toch wel hoe we deze jonkies moet verdedigen?

Aanvallend zijn ze niet bijzonder als je collectief blijft staan en nog belangrijker verdedigend zijn deze jongens ook niet bijzonder…!

Verwacht dus nog een spannend vervolg in deze competitie!

Succes heren..

• inderdaad

Inderdaad zijn ze verdedigend niet bijzonder en als je een beetje verdedigd is het niks meer bij die jongens.

Hmmm, is de rest dus nog slecht………….

• ManZonderVerstand

Demanmetverstand Schreef:

——————————————————-

> Heren,

>

> vol verbazing kijk ik elke week weer naar de

> voorspellingen in regioklasse D ( en ook de

> overige klasse's ) de helft van de competitie is

> gespeeld en elke club weet genoeg over de andere

> verenigingen.

> Ben dan ook zeer verbaasd dat er nu al word

> gesproken over het kampioenschap van Hercules,

> iedereen weet nu toch wel hoe we deze jonkies moet

> verdedigen?

>

> Aanvallend zijn ze niet bijzonder als je

> collectief blijft staan en nog belangrijker

> verdedigend zijn deze jongens ook niet

> bijzonder…!

>

> Verwacht dus nog een spannend vervolg in deze

> competitie!

>

> Succes heren..

Frustreert het je dat “de jonkies” de ranglijst aanvoeren? Misschien zelf spelend bij concurent?

En moeten we hier dus niet uit concluderen dat de rest nog slechter is dan het al niet zo bijzondere Hercules?

Ik ben het daar namelijk niet bepaald mee eens. Heb ze nu dit seizoen en vorig seizoen zien handballen en ze zijn erg vooruit gegaan en staan terecht bovenaan.

• Nr. 23

We Have - Lacom

Winst voor Lacom, WeHaVe gaat weinig punten meer pakken dit seizoen

De Blinkert - Nijenrodes

In Haarlem, punten voor De Blinkert

LHV - BDC

Op papier de topper, als de mannen allemaal hun zenuwen onder controle hebben dan wordt het een leuke wedstrijd. De dekking zal de doorslag geven. Winst voor BDC

Lotus - UDSV

Niet veel woorden aan vuil maken, UDSV

ARC - Hercules

Tja, op voorhan dzou ik hercules zeggen, maar je weet het maar nooit. Toch gaan de punten mee naar Den Haag.

Tonegido - Volendam

Tonegido thuis altijd lastig. Winst blijft bij de afsluitdiijk…..

• Nr. 23

Laten we hopen dat het een spannende competitie wordt dan valt er tenminste nog wat te beleven…..

• Dennis

Zou zou je het inderdaad kunnen zeggen….

Met de hakken op de 6 meter en handen omhoog…aanvallend zorgvuldig spelen en wachten tot je kans komt…

Hierbij nog eventjes mijn voorspellingen:

We Have - Lacom

Als We Have De Pijper en het linker hoekspelertje het hele jaar missen pakken ze geen punt meer..Deze wedstrijd is zo ie zo een prooi voor de heren van Lacom. 21-24

De Blinkert - Nijenrodes

Nijenrodes blijft erg wisselvallig. De Blinkert heeft zijn draai gevonden en pakt hier de puntjes. 29-27

LHV - BDC

Een derby is altijd lastig te voorspellen. Ligt aan de vorm van de dag. Op basis van kwaliteit kies ik voor BDC. 21-23

Lotus - UDSV

Dit wordt een makkie voor UDSV. 20-30

ARC - Hercules

Heeft ARC nog meer tips nodig?? Op basis van kwaliteit wint Hercules wel. 21-35

Tonegido - Volendam

Volendam krijgt het lastig maar weet op het nippertje te winnen 25-26

SUCCES ALLEMAAL