Uitslagen Heren Regio C

• Giedd

Heel netjes om inderdaad nog even te vermelden dat hij het prima heeft gedaan!

Soms is 1 scheidsrechter toch wel beter als een koppel!

• toeschouwer

Snap nu waarom untitas gewoonen heeft met een thuis fluiter

ja en nu is die ineens goed de scheidsrechter.

het blijven toch ook huil baby's bij unitas

• Prutser

Ja geheel toevallig is het niet dat de scheidsecter eindelijk eens goed is wanneer hij al jaren teams coacht bij unitas..

Kan nog wel een leuke competitieeinde worden denk ik zo. De wedstrijden tussen de top 6 onderling worden spannend. Hoop dat de laatste ronde beslissend zal worden :)

Succes allemaal!

• harry

Wat een onzin zeg. Het is dat de mannen uit 020 niet aktief zijn hier.

Van Wurmond was absoluut onpartijdig en 020 had gewoon NIETS in te brengen. Dit beaamden zij zelf ook na de zeer sportieve wedstrijd.

Jammer om van Wurmond zo te benaderen. Menig scheids kan er nog wat van leren

• Giedd

Daar heb je helemaal gelijk in !

Tis zo jammer dat mensen er zulke reacties op nalaten als de heren ( heer ) in het zwart een keer complimenten kreeg. Uiteraard hebben jullie gelijk erin dat hij al jaren actief is voor Unitas maar hij floot strak aan twee kanten en niemand heeft er verder een woord over gerept.

Unitas was zondag gewoon beter als de sportieve mannen uit Amsterdam en geen scheidsrechter had dar verandering in kunnen brengen!

Van Wurmond ( als die altijd fluit zoals zondag ) kan in zijn eentje prima een wedstrijd fluiten op regio klasse niveau fluiten dus dat is puur positief voor hem. Sommige mensen kunnen veel daarvan leren

• Oude Reus

Hé Giedd,

Ik had je toch al gezegd dat ik liever ging skien dan door jou genaaid te worden aan de strafworpstreep? ;-)

Gelukkig hebben jullie wel zodanig je best gedaan afgelopen zondag dat ik niet bang ben dat ik volgend jaar niet nog een kans krijg.

(niet teveel) succes volgende week!

• Oude Reus

Jantje heeft wel gevoel voor understatements!

Ben vanaf donderdagavond bezig geweest om een team bij elkaar te harken voor het potje bij DWS.

We zijn met 8 man. Eentje is al vanaf ongeveer de derde wedstrijd geblesseerd.

Voor twee anderen is per week een rol tape nodig om ze bij elkaar te houden.

Had al afgesproken om met ronkende motor klaar te staan bij de wedstrijd van de A-junioren om er een paar mee te nemen en nog net op tijd in Schiedam aan te komen.

Krijg ik zaterdag het bericht dat er nog eentje van ons met z'n dronken kop een gat in is gefietst en met al die hechtingen in z'n wenkbrauw niet mag spelen.

Als je goed telt houd je 4 fitte (?) mannen over en twee strompelaars.

Gelukkig ging de wedstrijd van het 2e niet door omdat er geen scheidsen waren. Konden we er daar nog 1 van lenen. Verder een 17-jarige en twee 16-jarigen.

Vind je het gek dat we niet zulke hoge verwachtingen hadden van dit potje?

En dan lult die dikke over ‘pijntjes’ !? Dat is wel heel zachtjes uitgedrukt…

Gelukkig aanstaande zondag tijd om wonden te likken…

• Oude Reus

Ophemelen? Het zijn gewoon kille cijfers! :)-D

Jullie misten gewoon 4 van de 7 pingels. Daar hoefde ik niet in alle gevallen iets aan te doen.

Neem dan jullie eigen keeper. Die stopte er 3 van de 5 en hij stopte ze ook allemaal echt zelf.

Twee daarvan waren van die kleine kale en er zijn maar weinig keepers die dat in één potje op hun conto konden schrijven.

Ook niet in de eredivisie.

Mag ook wel een gezegd worden.

Knap werk!

• toeschouwer

hoe ad het dan wel niet geweest met en van onze beste koppels

en we hebben in ons korps een hoop goede zitten

maar het blijft opvallend dat de huil baby s nu ze gewonnen hebben ineens

een goede scheidsrechter hadden

ja ik kan peter al meer dan 30 jaar

en hij weet hoe een wedstrijd gefloten moet worden

trouwens bij hwc heerle was ook een heel goed koppel bezig

dus ze bestaan echt en die lazen de wedstijd echt goed.

• Giedd

Heren!

Ik geloof dat Unitas een fan rijker is!