Uitslagen Heren Regio C

• (Duim)-Zuigertje

Als DWS zelf gewonnen heeft mogen ze weer hopen (tot dat ze zelf in die HEL moeten spelen.

HWC deed haar sportieve plicht, ook al speelden ze “redelijk” Heerle speelde gewoon SLECHT.

Geen momemt in gevaar geweest, HWC-Heerle 29-23

Bij de bezoekers moet haast wel de halve selectie geblesseerd zijn. Of vierde al vast carnaval

Denk dat als ze zo blijven spelen, zowel Snelwiek als Saturnus 72 een goede kans maken.

• leier

(Duim)-Zuigertje Schreef:

——————————————————-

> Als DWS zelf gewonnen heeft mogen ze weer hopen

> (tot dat ze zelf in die HEL moeten spelen.

> HWC deed haar sportieve plicht, ook al speelden ze

> “redelijk” Heerle speelde gewoon SLECHT.

> Geen momemt in gevaar geweest, HWC-Heerle 29-23

> Bij de bezoekers moet haast wel de halve selectie

> geblesseerd zijn. Of vierde al vast carnaval

> Denk dat als ze zo blijven spelen, zowel Snelwiek

> als Saturnus 72 een goede kans maken.

Saturnus met 1puntje verschil gewonnen bij DWS

• WL

EHC - Westlandia 23-27

• Giedd

Unitas'63 - US 38 - 30

Wij begonnen flink fel aan het duel en hebben vanaf minuut 1 op een voorsprong gestaan en deze ook nooit meer uit handen gegeven. Na een kwartier spelen stond er een score van 14-6 op het scorebord. Doelpunten vielen snel aan het begin en elke bal die op het goal werd gegooid verdween ook in het netje! Rust stand was uiteindelijik 20-13 en in de tweede helft goed uitgespeeld. Nog op een 12 doelpunten-marge gestaan maar op het laatst waren onze mannen wat moe aan het worden van de vele inspannende bezigheden.

Prima pot van onze kant en US werd denk ik een beetje overrompeld aan het begin en zijn dit niet meer te boven gekomen.

De stijgende lijn van afgelopen weken hebben we goed weten vast te houden en over twee weken volgt de echte thriller in Leie waar we vorig jaar de punten af snoepte!

Een persoonlijk minpuntje voor mij ( met het oog richting Leiden ) was dat ik mijn zevende pingel wist naast te gooien vijf minuten voor tijd dus mijn lange periode van puur treffers een einde aan is gekomen. Ik probeerde deze vol te houden totdat ik de Oude Reus mocht trotseren maar dat zat er helaas niet in. Uiteraard probeer ik nog wel om zijn goede series om zeep te helpen ghehe;)

Maar EHC verloren van Westlandia? Dat had ik niet verwacht zeker niet omdat Westlandia uit speelde. Jammer dat DWS geen gebruik heeft kunnen maken van het puntenverlies van Heerle maar de spanning is toch al wat meer terug.!

Op naar de middenmooit!!!!

• Stuiterbal

je slaat de spijker eigenlijk op zijn kop, eerste helft hebben jullie ons echt overtroffen 2de helft was beter, maar nog steeds niet veel soeps vanuit onze zijde.

leuke ploeg hwc, uiteindelijk in de strijd om de titel zou ik haast moeten zeggen dat dws het onderspit zou delven tegen een goed spelend hwc.

maar dat is slechts mijn mening ;)

• D-anios

Snelwiek - Savosa 22-25 Savosa knap lastig met Snelwiek waar een aantal vedettes van stal waren gehaald. Spel van snelwiek liep gelijk stukken beter, maar tot 19-19 gelijk op, daarna gaatje voor savosa die we vast wisten te houden tot eind..

• brain is lekker

Oudjes van saturnus waren helaas ons weer de baas.

respect voor hen.

Wij waren zeker niet in ons beste doen.

Jantje van leyden bleek weer eens zijn ons grote probleem,

De ouwe grote reus zal zich zelf wel weer op hemelen, waarbij ik moet zeggen dit keer terecht.

we gaan ff rust houden en over 2 weken staat de uitwedstrijd tegen Heerle voor de boeg.

Misschien

(lees misschien) gaan we nog wel ff vlammen.

maar de klad zit er wel ff in bij ons.

HWC (duimzuigertje) iets meer respect mag. we kunnen jullie nog helpen.

Want als het er op aan komt (laatste wedstrijd van dit seizoen is bij jullie) zouden we nog wel eens aan de bar, dit mooie seizoen door kunnen nemen.

Maar dan misschien met allebei een biertje in ons hand maar geen trofee

Saturnus geeliciteerd

• (Duim)-Zuigertje

Ben géén lid van HWC, maar sla een biertje nooit af (geef er ook wel weg).

• Jantje van Leyden

Moet eerlijk zeggen dat wij van te voren niet verwacht hadden dat we de punten mee zouden nemen.

Iedereen heeft bij ons last van pijntjes ed (zal de leeftijd wel zijn..)

De eerste helft was Saturnus bij vlagen beter dan DWS. Ik geloof dat we na een kwartier met een doelpunt of 7 voorstonden. De 2e helft werd gekenmerkt door de golvende beweging; dan liep DWS weer een paar doelpunten in waarop Saturnus weer eens aan de kar trok. Dat moet ik DWS na geven => het is 60 minuten lang blijven strijden. We konden niet op ons lauweren gaan rusten. Voor je het weet kapen zij de punten weg. Compliment!

Het vervelende voor DWS is dat ze geen massa/spierballen/schotkracht hebben. Kleine behendige spelers in overvloed maar ze missen de power en dat is lastig tegen een cirkelspeler van 115 kilo's.

Voor de competitie is zeker leuk dat zowel nummer 1 als 2 hebben verloren. Top 5 ligt toch aardig bij elkaar. Zal zeker spannend worden tot het eind…

Eens kijken wie de reuzendoder gaat worden..

• 't Brabants Boerke

Unitas'63-US 37-30

Verdiende overwinning voor de mannen uit Maassluis.

Hier stond een uitstekende, invallende, scheidsrechter alleen te fluiten.

Complimenten aan de heer van Wurmond.

Na alle discussies over slechte scheidsen kan het dus ook zo! Hulde.