Borhave - T+A/VOC Amsterdam 2 26:25
Oke dit is de uitslag die niemand verwachte denk ik……., wat is hier gebeurt ?
Weet iemand hoe deze wedstrijd is verlopen ?
Allemaal nog succes en wie weet komen er nog een paar verassende uitslagen.
voc heeft een slechte wedstrijd gespeeld.
zei speelde tegen twee tegenstanders namelijk borhave en tegen zichzelf. Voc heeft verloren omdat ze tegen zichzelf aan het handballen waren. Dat was al eens door meerdere mensen gezegt, dat hun moeilijkste tegenstanders zij zelf zijn.Na een paar minuten in de eerste helf stond voc 3-7 voor.
Ook heeft er meegespeeld een heleboel blessures en meiden die moesten trainen bij dames 1 voor de wedstrijd van vanavond. In totaal waren er 6 basisspeelsters niet aanwezig en waarvan er 3 hebben gespeeld met een kleine blessuren.
Er deden 4 andere speelsters mee die het heel goed hebben gedaan!!
Helaas maar ik denk dat voc wel op beseft dat het niet van zelf gaat en ze weer weten dat ze er wat voor moeten doen als team
Ze hadden gelukkig nog wat punten te verspillen en kunnen nu met weer wat meer spanning op naar de volgende wedstrijden.
Dames succes!!
Jammer dat mensen soms een deel van de wedstrijd vergeten..!!
VOC speelde zeker niet tegen zichzelf, als je van 6/7 punten achterstand binnen 5-7 min terug kan komen naar 24-24 ben je volgens mij als een team samen bezig. De grootste tegenstanders waren de scheidsrechters die de tweede helft er voor zorgde dat VOC de hele tijd met 5 man speelde door tijdstraffen. Borhave heeft hard gewerkt maar als je 30 min met 1 man meer staat dan is het teugkomen van VOC duidelijk het kwaliteits verschil..
Het verschil deze wedstrijd lag het totaal niet in klasse, maar in geluk! VOC zal zeker niet het kampioenschap laten liggen nu ze er zo dicht bij zijn..!! Van de wedstrijd tegen E&O dinsdag voor de beker kunnen zij genieten en ontzettend veel leren.. Aan het einde van het seizoen zal het Kampioenschap naar Amsterdam gaan,, geen twijfel mogelijk.!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?