Heren regio C voorspelling (eindelijk!)

• Giedd

DWS- Satrurnus

DWS een snelle jonge ploeg maar qua fysiek komen zo nog veel te kort. Tegen fysieke ploegen hebben ze het altijd lastig. Kijk naar vorige week tegen US. Ik denk ( jammer van het kampioenschap ) dat Saturnus hier gaat winnen. DWS prikt nog wel wat goals erin met de snelle omschakeling.

EHC- Westlandia

Denk dat EHC wel wat goed te maken heeft tegen Westlandia. Ze hebben bijna het meest op hun klote gehad bij Westlandia thuis ( twee doelpunten verschil en de rest 1 op Saturnus'72 na :P ) Ze pakken deze wedstrijd dik!

HWC- Heerle

Hier gaat Heerle zijn stinkende best doen en de punten meenemen. HWC gaat erg veel tegenstand bieden maar zijn kwalitatief net wat beter als de mannen van Vlaardingen. Wel goede overwinning vorige week!

Hercules 3- Satrurnus'72

Prijs schieten tegen de aankomende degradant! Volgens mij na de verloren wedstrijd tegen ons en de pit er helemaal uit gegaan en bereiden ze zich voor op volgend jaar!

Snelwiek 2- Savosa

Wordt waarschijnlijk geen probleem voor Savosa. Onderschatten moet je ze niet anders ken het misschien toch nog wel een beetje lastig gaan worden.

Unitas'63 - US

Uit hebben wij verloren met 1 doelpunt verschil terwijl die eigenlijk onze kant op was gevallen. Was een erg spannende wedstrijd met een stug verdedigend US. Stonden strak langs de cirkel dus wij knallen alles en onderlangs en bovenlangs en hopelijk pakken wij hier nog stiekem twee puntjes mee.

• Jantje van Leyden

DWS- Satrurnus

Zal een lastig verhaal worden. Zo tegen het einde van het seizoen is onze meest waardevolle speler een rol tape (om iedereen bij elkaar te houden)… Alleen met mazzel stoppen we de punten in de tas naar Leiden

EHC- Westlandia

Westlandia blijft me verbazen. De ene week drama, de volgende top. Laten we hopen dat ze zondag ook top zijn. Moet te doen zijn voor EHC maar ik gok op een “stuntje” => punten voor Westlandia

HWC- Heerle

Denk dat de boys van HWC toch te kort gaan komen tegen Heerle. Beide fysieke ploeg maar Heerle is iets slimmer => punten voor Heerle

Hercules 3- Satrurnus'72

Heineken en zijn makkers hoeven zich niet bovenmatig in te spannen om hier voldaan aan de 3e helft te beginnen. Traditie getrouw de beste helft… => punten voor Hercules

Snelwiek 2- Savosa

Moet geen probleem zijn voor Savosa => punten voor Savosa

Unitas'63 - US

Sorry Giedd, maar nu gaat het weer niet lukken => punten voor US

• (Duim)-Zuigertje

DWS- Saturnus

Die knulletjes van DWS scoren erg makkelijk (hebben de meeste punten voor) maar verdedigend komen ze te kort wat Satunus te veel heeft. Hebben wel het thuisvoordeel. Er komen nog wel wedstrijden die ze structureel ( haha) zullen verliezen. Ondanks dat Saturnus er alles aan zal doen om die blamage van vorige week te vergeten laten ze de punten in Schiedam. Hoop zelf op een gelijk spel, maar ben realist (was ik ook toen ik beide ploegen vorige week liet verliezen).

EHC- Westlandia

De verdediging van EHC staat in de regel als een huis. :)-D:)-D Maar dan bedoel ik wel die in de 3e helft.

Maar Westlandia in met een inhaal race bezig en neemt ook hier de punten (van de 1e en 2e helft) mee naar huis.

HWC- Heerle

De aanval van beide ploegen is aan elkaar gewaagd (alleen DWS heeft meer punten voor).Verdedigend komt Heerle er beter vanaf. Zou dit ook opgaan in de hel van Vlaardingen? Waarom laat tot op heden iedereen de thuisploeg verliezen.

Laat ik een gek doen en zeggen dat HWC nipt wint. Hopenlijk krijg ik (structureel) gelijk en kan DWS weer hopen, totdat zij zelf de hel in moeten.

Hercules 3- Saturnus'72

Saturnus heeft de smaak te pakken en laat ook hier de punten liggen.

Snelwiek 2- Savosa

Savosa is de klap van de vorige week(en) nog niet te boven, maar omdat de boys van Snelwiek scorend vermogen mist nemen ze de punten uit Rotterdam mee naar huis. Sorry boys maar wie niet wil/kan trainen hoor je niet in de Regio C.

Unitas'63 - US

US gaat door tot het laatste fluitsignaal en blijven gevaarlijk. Unitas houdt het meestal maar één helft vol.

De enige manier voor de thuisploeg om te winnen is coach in het doel. Volgens mij heeft hij daarin ervaring en hij vult die ruimte redelijk.

• lapje

HWC- Heerle

volgens mij de wedstrijd van het weekend

kan hwc voor de stunt zorgen

anders is het zeker en wordt heerle kampioen.

dit baseer ik op het programma wat heerle hierna nog heeft.

DWS- Saturnus

Dws moet hier winnen anders geen kampioen mogelijkheden meer

maar zal moeilijk zijn

Unitas'63 - US

weer geen punten voor die huilen balken uit maassluis

makkie voor voor us een ploeg die niet echt uit de verf komt

Snelwiek 2- Savosa

makkelijke pot voor Savosa

zijn echt regio waardig

Hercules 3- Saturnus'72

punten blijven in rijswijk

EHC- Westlandia

weet ik niet kan beide kanten op

• Caminos

DWS- Satrurnus

DWS veelscorend, Saturnus sterk verdedigend, DWS gaat winnen, omdat het thuis speelt en voor hun laatste kansen wil gaan, heerle laat niet veel punten meer liggen

EHC- Westlandia

EHC wil wat goed maken ten op zichte van het verlies uit. Westlandia zoals eerder vermeld duidelijk gegroeid, maar met de ‘wraakgevoelens’ geeft ik het voordeel aan EHC, wordt wel weer spannende pot!

HWC- Heerle

Ook HWC zal wat goed willen maken in vergelijking met de uitwedstrijd, hoop dat ze er een goede pot van maken, en ik hoop stiekem op een stuntje, is ook mogelijk na de overwinning van vorige week, kleine winst HWC.

Hercules 3- Satrurnus'72

34-20 of een soortgelijke score voor heineken en co.

Snelwiek 2- Savosa

Savosa moet de Rotterdammers in deze streekderby niet onderschatten, doen ze dit niet, dan gaan de punten vrij makkelijk mee naar Barendrecht, anders konden zij zich het hunzelf wel eens lastig maken.

Unitas'63 - US

Zal ook weer spannende wedstrijd worden, maar unitas weer enigzins compleet zal US het vuur aan de schenen leggen en in een spannende pot de punten thuishouden!

• Voetfout

DWS - Saturnus

Ik geef toe dat er blijkbaar toch iets structureel mis is in mijn bovenkamer omdat ik verwachtte dat DWS een eitje zou hebben aan US vorige week. DWS blijkbaar toch minder goed dan ik dacht. Toch verwacht ik dat DWS hier kan winnen van de mannen uit Leiden die op hun tandvlees lopen, maar je weet maar nooit.

EHC - Westlandia

Westlandia is goed op de weg terug in zit in de ‘winning mood’ maar ik ga ervan uit dat de mannen van EHC geen punten gaan weggeven in eigen huis.

HWC - Heerle

Ook HWC geeft thuis niet zomaar punten weg. Als het de juiste spelers van Heerle weet uit te schakelen, zouden ze best nog wel eens voor eens stuntje kunnen zorgen, zou wel leuk zijn voor de spanning in de competitie. En als het bij Heerle in het begin van de wedstrijd niet loopt, wat niet vaak gebeurt, zijn ze ook gelijk helemaal uit de wedstrijd. Dus gelijk ertegenaan knallen zou ik zeggen.

Hercules 3 - Saturnus'72

Zou geen probleem moeten zijn voor Hercules. Saturnus leek terug te komen, maar verwacht niet dat ze van Hercules winnen.

Snelwiek 2 - Savosa

Snelwiek moet zeker niet onderschat worden, maar normaal gesproken zou Savosa moeten kunnen winnen. Savosa kampt nog steeds met personele problemen, maar hoort zeker wel in de regio, anders zouden ze wel ergens onderaan staan. Dat hangt niet af van de trainingsarbeid maar van talent, teamgeest en handbalintelligentie. Ook al train je vier keer in de week, hoef je nog niet beter te zijn dan degenen die één keer in de week trainen. Dus Duimzuigertje: onzin!

Unitas'63 - US

Hoewel US vorige week van DWS heeft gewonnen, zie ik ze dat nog niet zomaar in Maassluis doen. Gelijkspelletje of kleine winst voor Unitas. Als ze die cirkelspeler goed afdekken, scheelt dat al een hoop doelpunten.

• Heineken

HWC- Heerle

HWC thuis is een lastige klus voor Heerle. Toch denk ik een nipte overwinning voor de mannen uit Wouw.

DWS- Saturnus

De mannen uit Leiden gaan nog 1 keer proberen te vlammen, daarna zal het vlammetje langzaam aan doven….

Punten mee naar Leiden via een omweg langs Boswijk….

Unitas'63 - US

Nipte overwinning voor US.

Snelwiek 2- Savosa

Savosa pakt hier 2 punten.

Hercules 3- Saturnus'72

De mannen van Hercules hebben iets recht te zetten na vorige week. Op volle sterkte houden ze de 2 punten in eigen huis!

EHC- Westlandia

Westandia zonder plak is een ander verhaal dan thuis. Denk een nek aan nek race met een kleine overwinning voor EHC.

• BillC

DWS- Saturnus

DWS aangeschoten wild na het onverwachte verlies van vorige week……… laat zich vandaag opnieuw verrassen door de mannen uit de Sleutelstad* <> 29-32

HWC- Heerle

Wedstrijd v/d week, denk dat HWC gaat stunten <> 29-26

EHC- Westlandia

EHC speelt deze zondag met een zéér jong team, maar zal zeker voor de overwinning gaan welke zij ook pakken <> 24-22

Hercules 3- Saturnus'72

Leuke wedstrijd voor het doelgemiddelde van Heineken en zijn mannen <> 43-16

Snelwiek 2- Savosa

Savosa zonder problemen als winnaar <> 14-29

Unitas'63 - US

Dit is dus weer eens zo'n wedstrijd die niet te voorspellen is…….. geef Unitas'63 het thuis voordeel <> 26-24

*Is dit de sleutelwedstrijd voor de ontknoping van de competitie

• tita

Als dit al in de kranten staat wens ik de scheidsrechters vandaag veel wijsheid toe

volgens mij gaat het wat te ver om een vergelijk te maken met rugby

Persbericht:

Topprestatie herenselectie handbalvereniging HWC in nieuwe tenues.Zondag, 7 februari om 14:00 uur zal het erom spannen! De heren van HWC gaan de strijd aan met koploper Heerle uit Noord Brabant. Om uitzicht te houden op het kampioenschap en promotie naar de hoofdklasse zullen de heren van HWC deze wedstrijd moeten winnen. In deze competitie zal daardoor het uiterste gevergd worden. Teamwork, snelheid en techniek zullen afgewisseld met ongelooflijke inspanningen.

Altijd gedacht dat rugby een snelle en harde sport is? Kom je dan eens verbazen tijdens deze handbalwedstrijd.

Scoren heeft niet altijd alleen met sportiviteit te maken maar ook met uitstraling.

Om niets aan de twijfel over te laten hebben twee belangrijke sponsoren de handen in een geslagen en voor de heren HWC een nieuw tenue aangeschaft