Voorspelling ZH HS 1e klasse 07/02

• RPS

Weer een leuk weekend voor de boeg, kijken of dit keer weer de uitslagen goed kan gokken.

6 feb.

Oliveo - ETC

Na wat ik gelezen heb van de bekerwedstrijd van Oliveo kan het alle kanten opgaan. Ondanks dat een thuisoverwinning 27-22

7 feb.

Ventura - Wings

schijnt een ochtendwedstrijd te zijn, dat en het is altijd maar afwachten of Wings compleet is, zelfde geldt voor Ventura.

Ook hier gaat de thuispleog met de winst aan de haal. 25-19

HVV - Northa

Dit kan een leuke wedstrijd worden, maar dat wordt het niet, blessures of niet, HVV wint gemakkelijk, Northa hoeft zich nergens voor te schamen. 32-20

Atomium - Gemini

Ben zeer benieuwd of Gemini er is, en hoe compleet ze dan zijn. Van wat ik zag wordt de wedstrijd pas tegen 18.00 gespeeld, Gemini hoeft zich geen zorgen te maken of er dan geen spelers beschikbaar zijn van andere teams, om 18.00 heeft iedereen die moest spelen wel gespeeld.

Het zal veel uitmaken, maar houdt het dit keer is op een gelijkspel. 23-23

• mks

Oliveo - Etc

Snelle jonge ploeg tegen een stugge, trage vervelende, veel te harde ploeg. Altijd spanned geweest en de laatste 2x door oliveo nipt gewonnen. Deze keer wordt het de niet spannend, oliveo zal de hele wedstrijd voorblijven en uiteindelijk winnen.

Ventura - Wings

Wings mag winnen van mij, maar ik twijfel

Hvv - Northa

lijkt me duidelijk…. northa is zoals elke ploeg in deze klasse kansloos tegen hvv

Atomium - gemini

Gemini wint

• Sjaak70

Oliveo, leuke ploeg met meer handbal vermogen dan ETC. Al zouden ze het fysiek wel kunnen afleggen tegen ETC.

Ventura, al zou een stunt van Wings ook leuk zijn.

HVV, is completer dan Northa en bovendien de titelkandidaat bij uitstek. De doelcijfers spreken voor zich.

Atomium, Gemini is een aanfluiting in deze competitie. Ik kan niet begrijpen dat een hoofdklasse vereniging zo'n tweede team heeft. Totaal geen bezieling of interesse in het tweede team om een wedstrijd te winnen.

• rodvlhl

Gelukkig is atomium 2 als 2e team onder een 1e wat hoofdklasse speelt een verfrissing om naar te kijken. Met flitsend handbal en wilde breakouts en natuurlijk een gemiddelde leeftijd van 65jaar.

• Gemini2 soap

Gemini 2 wilde in het begin van het sezoen best winnen en er voor gaan (we hadden in gedachte boven in de middenmoot). Maar omdat er in heren 1 problemen zijn (gestopte en geblesseerde spelers) en Heren 2 moet dat oplossen, zodat we elke week 4 belangrijke spelers missen en er stopt nog een speler, is dat niet lekker voor het moraal.

Zondag zijn er een aantal op wintersport, dus waarschijnlijk weer 3 vaste spelers aangevuld met A-jeugd of recreanten. Voor de zoveelste keer. Maar we proberen elke week een aantal spelers bij elkaar te rapen, zodat we in ieder geval kunnen spelen.

• belchinees

6 feb.

Oliveo - ETC

technisch handbal tegen fysiek handbal, als de scheidsrechter(s) hierop let(ten) dan wordt het een walk-over voor Oliveo. ik doe een gokje dat ETC een kansje heeft op een overwinning als ze zich niet laten meeslepen in het snelle handbal van Oliveo. 25-27

7 feb.

Ventura - Wings

Thuisploeg heeft voordeel naar mijn mening, altijd afwachten wie er op komen draven voor beide teams. 30-19

HVV - Northa

Wordt enorm eentonig HVV wint. 33-19

Atomium - Gemini

Geef Gemini toch wel de overhand voor deze wedstrijd. 24-27

• Sjaak70

Daar geef ik je volledig gelijk in Atomium speelt inderdaad geen geweldig handbal, maar zij stralen tenminste de wil uit om te winnen. Die wil ontbreekt volledig bij Gemini 2 of het is in ieder geval niet zichtbaar.

• Sjaak70

Okay.

Jammer om te horen dat het zo loopt bij Gemini, maar waarom wordt er niet aangevuld vanuit het derde? Daar zit nog redelijk wat handbalkwaliteit in.

• Een van die andere gemini'ers

Er is nog elke week de wil om te willen, maar als er idd elke keer weer spelers naar het eerste moeten, om de problemen daar op te vullen dan valt inderdaad de moreel snel weg.. Gelukkig hebben we regelmatig aanvulling uit de haj en zijn er ook ex hs 2 spelers nog eens bereid een balletje te gooien ondanks blessures.

En wat betreft heren 3, die willen niet..

• rodvlhl

Wel jammer want het 1e schiet ook geen deuk meer in een pakkie boter, het is niet eens meer een schim van wat het vorig jaar was. Als ze dat 3e van Gemini nou gewoon in de hoofdklasse laten ballen en het 1e en 2e bij elkaar gooien in de 1e klasse, zou waarschijnlijk een hoop goed doen