Voorspellingen hoofdklasse A heren ronde 15

• Six

Achilles - HVBS

Wanneer Achilles op dezelfde wijze speelt als afgelopen zaterdag is er weinig aan de hand tegen HVBS. Zo niet, dan kon het wel eens een lastige pot worden. 29-23.

Celeritas - Hurry-up 2

Hurry-up uit en zonder hars is een slechte combinatie. Zelfs tegen Celeritas wordt er dan ruim verloren, 25-17.

CSV - Vrone

Een streekderby! Ik vind Vrone de betere ploeg, maar Vrone speelt uit veel minder dan thuis. Daarom gelijkspelletje, 26-26.

Aalsmeer 3 - Fortissimo

De topper van het weekend! Wanneer Aalsmeer whole the way gaat, gaat Fortissimo niet winnen. Maar of dat zo is….? 32-28.

Nieuwegein 2 - Hellas 2

Lijkt me een leuke wedstrijd. Twee jonge teams die een snel spelletje hanteren. Ik denk dat Nieuwegein gaat winnen. 30-27.

VVW - FHC

VVW zal wat recht willen zetten na de smadelijke nederlaag in Friesland! Ik neem aan dat ze dat ook doen. 32-19

• toerist

Wat is dat nu Six,krijg jij ook al nieuwegein neigingen???

Hvbs zal tekort komen tegen het beste team van de klasse en drinkt lekker een biertje

op de reis naar Apeldoorn!!!!

• Kut M'baki

Achilles - HVBS

Achilles gaat voorlopig recht op 't kampioenschap af. 32-26

Celeritas - Hurry-up 2

Een kans voor Celeritas om een einde te brengen aan 't gebrek aan doelpunten. 29-22

CSV - Vrone

Vrone is voor 500% gemotiveerd en zal 't CSV erg lastig gaan maken. CSV speelt echter geconcentreerd de laatste wedstrijden, met uitzondering van vorige week, maar zal de 25-24 recht zetten. 30-27

Aalsmeer 3 - Fortissimo

Fortissimo had meer verdiend uit de topper, nu wacht de volgende bedreiging. Ik zet mijn ‘figuurlijke’ geld op Fortissimo. 27-31

Nieuwegein 2 - Hellas 2

Lijkt mij ook een aardig potje. Ongeveer dezelfde soort teams, maar ik vind Nieuwegein ietsje beter. 32-29

VVW - FHC

VVW is te sterk voor FHC, maar 't zal ook niet te makkelijk worden. 28-22

• nr8

Achilles - HVBS

HVBS gaat het achilles moeilijk maken, ondanks dat winst achilles; 30-27

Jammer dat we enigzins met n´gein vergeleken worden, wie denk je wel dat je bent bekende

Celeritas - Hurry-up 2

Ik vindt Hurry-up ondanks dat ze op de voorlaatste plek staan echt geen verkeerde ploeg, dus winst zwartemeer, 23-25

CSV - Vrone

Uit en thuis wil nog wel eens verschil uitmaken voor Vrone, maar dit keer de winst voor Vrone, 24-27

Aalsmeer 3 - Fortissimo

Degene die heeft gezegd dat bijna alles afhangt van nr 8 begrijpt het ook niet helemaal, ondanks het verlies in apeldoorn had fortissimo meer verdiend.

Tegen Aalsmeer wordt het zeker zwaar, beide een punt.

Nieuwegein 2 - Hellas 2

De eerste wedstrijd ging gelijk op, ook deze keer nemen beide ploegen genoegen met een punt.

VVW - FHC

VVW is simpelweg te sterk, verlies van de eerste wedstrijd wordt weggepoetst, 30-22

• toerist

Jammer dat we enigzins met n´gein vergeleken worden, wie denk je wel dat je bent bekende.

Effe goed lezen nr8 en dan reageren,hoop voor je teamies dat je op het veld scherper bent maar

gezien de ranglijst zal dat wel niet!!

Succes zondag tegen achilles en drink niet teveel voor de wedstrijd

• The Real Number 8

Achilles - HVBS

Ik denk dat Achilles veel vertrouwen heeft gehaald uit de wedstrijd tegen Fortissimo

Ze zullen deze wedstrijd ook winnen met 34-21

Celeritas - Hurry-up 2

Wedstrijd kan 2 kanten op ! ik zeg 24-24

CSV - Vrone

Wordt een harde wedstrijd en uiteindelijk wint Vrone

Aalsmeer 3 - Fortissimo

Wordt een wedstrijd met veel 2 minuten en kaarten ( 3 x rood ) uiteindelijk wint Aalsmeer op ervaring 35-32

Nieuwegein 2 - Hellas 2

Snelle wedstrijd 28-28

VVW - FHC

VVW wint simpel 30-22

• nummer acht

Achilles-HVBS:

Achilles zal het moeilijk krijgen met het trage spel van HVBS, maar toch winnen: 23-18

Celeritas-Hurry Up:

Hurry Up is inderdaad geen slechte ploeg, en zal dit bewijzen tegen Celeritas: 16-19

CSV-Vrone:

Wow, moeilijk. Streekderby, veel randzaken. Ik denk een gelijkspelletje, 25-25.

Aalsmeer-Fortissimo:

Wordt erg zwaar voor Fortissimo door anti-handbal van Aalsmeer. Er zal veel van de scheidsen afhangen. 32-30, Achilles kampioen.

Nieuwegein-Hellas:

Vergelijkbare teams, toch een kleine winst voor Hellas: 22-24.

VVW-FHC:

FHC legt zich bij degradatie neer en sleeept zich naar het einde: 37-23.

• B-Laro

Achilles-HVBS

Achilles klimt langzaam uit het dal en maakt zich op voor de komende topwedstrijden tegen Hellas & Aalsmeer. Ik geloof niet dat HVBS een kans krijgt van de thuisspelende ploeg. 31-17.

Aalsmeer-Fortissimo

Topper van het weekend, met afstand. Willen beide teams écht kampioen worden of geeft Fortissimo het weer weg zoals afgelopen weekend? Aalsmeer is een goede ploeg met sterke opbouwers en goede hoeken. Fortissimo scoort vanuit de breedte en zal winnen als ze het samen doen, i.p.v. vooral de nummer 8. Door constant snel te spelen, een enorme beleving en dit keer geen rare wissels houdt Fortissimo kans op het kampioenschap. 31-34.

Nieuwegein-Hellas

De ervaring van Nieuwegein hoort ze te helpen in de strijd naar promotie. Hellas kan niet goed tegen de opbouwrij van de tegenstander. 27-23.

• Rammer

Achilles - HVBS => Vorige wedstrijd was niet om aan te zien, ik denk dat achilles het dit keer moeilijk krijgt en het in de laatste minuten beslist wordt..

En HVBS brutaal de puntjes mee naar huis neemt en het spannend maakt voor het kampioenschap. 28 - 29

Celeritas - Hurry up 2 => Celeritas thuis is lastig maar hurry up neemt de punten mee. 18 - 23

Aalsmeer 3 - Fortissimo => Aalsmeer thuis wordt niet verslagen dus winst aalsmeer. 32 - 27

Nieuwegein - Hellas => In de hitte van de strijd gaan de punten mee naar Den Haag. 26 - 29

VVW - FHC => VVW heeft wat goed te maken dus houden de puntjes in wervershoof. 34 - 21

CSV - Vrone => Allebei dichtbij elkaar in de competitie rij dus ik hou het op thuis voordeel. 24 - 23

• utrecht

Nieuwegein-Hellas

De ervaring van Nieuwegein hoort ze te helpen in de strijd naar promotie. Hellas kan niet goed tegen de opbouwrij van de tegenstander. 27-23.

Promotie? nieuwegein kan helemaal niet promoveren!