Dames Regio C ronde 15

• blabla

Op naar het volgende speelweekend!

Hercules - Gemini: Kan Hercules hier een stunt uithalen? Ik stem Hercules

Haro - Ventura: Ventura moet hier winnen om bij de top te blijven en dat gaan ze weer doen

Roac - Westlandia: de vorige keer heeft Roac onnodig verloren in Naaldwijk, maar thuis gaan we de punten pakken

VTC - Schipluiden: VTC wint gemakkelijk

DWS - Stompwijk: dit zal een spannende pot worden, maar Stompwijk wint netaan

Atomium - Quintus: Quintus wint gemakkelijk

Succes allemaal!

• speelster

Hercules - Gemini: Hercules

Haro - Ventura: Haro

Roac - Westlandia: Westlandia

VTC - Schipluiden: VTC

DWS - Stompwijk: DWS

Atomium - Quintus:Quintus

• Speler2

Hercules - Gemini:

Op papier moet Gemini dit winnen, maar Hercules zal zeker een lang gevecht aangaan. Ik denk dat ze het

kunnen winnen ook. Dus Hercules

HAR&O - Ventura:

Wedstrijd vd week! Ventura moet inderdaad winnen om nog kans te willen maken op het kampioenschap. Echter denk

ik niet dat HAR&O nog veel punten gaat laten liggen dit seizoen en zeker niet in het eigen holletje. Punten blijven in Rotterdam.

ROAC - Westlandia 2:

ROAC moet hier heer en meester zijn. Vooral aangezien de afgelopen resulaten en de stand.

Vriendschap - Schipluiden:

Vriendschap nog erg afwisselend soms. Als Schipluiden bij kan blijven qua score dan is er zeker een mogelijkheid om te winnen.

Maar dan moeten ze wel de mouwen opstroken en er voor gaan. Kleine winst Schipluiden

DWS - Stompwijk:

Spannende wedstrijd voor de punten onderin. Vorige ontmoeting eindigde in 21-20 voor Stompwijk dus het zal erg spannend worden. Ik gok op

nog een overwinning voor Stompwijk.

Atomium - Quintus:

Quintus wint.

Succes allemaal, ciao

• Sanka

Hercules - Gemini:

Zal een leuke pot worden maar ik denk dat Gemini er met de winst vandoor gaat. Denk dat deze ploeg wat meer ervaring heeft en met spanning om kan gaan

HAR&O - Ventura:

Inderdaad een topper! Ik hoop Ventura en ze zullen er alles aan doen om de winst te pakken maar denk dat HA R&O toch aan het langste end trekt. Altijd er moeilijk om thuis bij HA R&O te winnen.

ROAC - Westlandia 2:

ROAC zal dit met gemak winnen

Vriendschap speelt inderdaad wisselvallig. Vorige keer tegen Schipluiden het 1e kwartier erg moeilijk gehad maar na dit kwartier ging de motor aan en walsde ze over Schipluiden. En toen was VTC niet eens compleet. Hadden maar 1 wissel die zelfs geblesseerd was.

DWS - Stompwijk:

Helaas heb ik DWS nog steeds niet zien spelen maar als ik van jullie uit moet gaan, ga ik toch ook voor Stompwijk.

Atomium - Quintus:

Dat is duidelijk Quintus wint

Allemaal wederom heel veel succes.

• hercules

Hercules - Gemini:

Vorige keer hebben we net aan verloren, maar zaterdag gaan de punten naar ons!

HAR&O - Ventura:

Spannende wedstrijd, al denk ik dat Ventura hier kan winnen als zij zich niet uit hun spel laten halen door HAR&O.

ROAC - Westlandia 2:

Kan Westlandia hier nog een keer stunten?? (:P)

Vriendschap!

DWS - Stompwijk:

Stompwijk, dit keer met gemak!

Atomium - Quintus:

Quintus heeft niet dik gewonnen van DWS, wat me toch verbaasd! Laatste weken lijkt Quintus in ieder geval niet erg sterk. Misschien kan Atomium hier gebruik van maken….;)

• Klein Duimpje

Hercules Gemini

Ik hoop op Hercules, maar Gemini zal gewoon de punten mee naar huis nemen. Maar weinig teams weten hoe ze Gemini te lijf moeten gaan.

HAR&O Ventura

Ventura heeft eigenlijk iets goed te maken na afgelopen weekend, maar HAR&O in eigen huis is onverslaanbaar. Volgens mij hebben ze thuis zelfs nog nooit verloren..

ROAC Westlandia

ROAC thuis, altijd lastig. Weten het zichzelf volgens mij soms lastiger te maken als dat nodig is. Westlandia gaat wel het onderspit delven.

Vrienschap Schipluiden

Waar iemand zei dat ze Schipluiden een leuke ploeg vinden, kan ik me daar niet in vinden. Vrienschap zal dit met gemak winnen.

DWS Stompwijk

Stompwijk hunkert naar een overwinning die ze dit weekend ook gaan krijgen

Atomium Quintus

Raar vond ik dat Quintus slechts 27-22 speelde tegen DWS…Wat is er toch allemaal aan de hand in deze competitie?

Quintus zal dit winnen, maar niet met meer dan 10punten verschil.

• Ventura

Hercules - Gemini -> punten gaan mee terug naar Zoetermeer vrees ik

Haro - Ventura -> Haro is vorige keer weggespeeld door Ventura, maar Ventura wankeld de laatste weken, en Haro is aan een goede reeks bezig, wat betreft onverslaanbaar, dat was Ventura thuis ook tot afgelopen weekeinde……

Roac - Westlandia -> Roac zonder moeite

VTC - Schipluiden -> VTC zonder moeite

DWS - Stompwijk -> eindelijk eens punten voor DWS?

Atomium - Quintus -> Quintus zonder moeite, al gunt iedereen het de jonkies van Atomium wel

• Feessie

Hercules - Gemini: Gemini

Haro - Ventura: HARO

Roac - Westlandia: Westlandia

DWS - Stompwijk: gelijkspel

Atomium - Quintus: Quintus

• mispoes

Hercules - Gemini: Wordt een leuke wedstrijd. Gemini gaat iig met de punten naar huis.

Haro - Ventura: Toppertje. Ik hoop Ventura denk alleen dat haro de punten pakt

Roac - Westlandia: Roac, ondanks ik ze niet zo goed ken.

DWS - Stompwijk: Stompwijk zou zeker moeten kunnen winnen.

Atomium - Quintus: Ruime overwinning voor Quintus

Succes allemaal.

• regioc dame

haro

lukt het op een of andere manier de trainer op tilt te krijgen wat niet zo moeilijk is kan ventura deze wedstrijd winnen

die man heeft zoveel negatieve invloeid op zijn speleters die lachen hem uit of zeggen tegen bijv de scheidsrechter en speelsters laat maar hij weet niet beter

dus ventura maak er gebruik van.

toch ook een letop voor het koppel wie het ook mag zijn hou die man kort